Τελευταία Νέα
Οικονομία

Τον Μάρτιο ξεκινούν τα πρώτα εμπορευματικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Τσεχία

Τον Μάρτιο ξεκινούν τα πρώτα εμπορευματικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Τσεχία
Θα μεταφέρουν προϊόντα της Hewlett-Packard από το terminal της Cosco στον Πειραιά
Μέσα στον Μάρτιο αναμένεται να ξεκινήσουν τα πρώτα εμπορευματικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς την Τσεχία, τα οποία θα μεταφέρουν προϊόντα της Hewlett-Packard από το terminal της Cosco, στον Πειραιά.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θαν. Ζηλιασκόπουλο, ο οποίος μίλησε χθες σε ημερίδα του υπουργείου Μεταφορών για το ερευνητικό πρόγραμμα Shift2Rail, τα δρομολόγια αυτά θα εκτελούνται πιλοτικά για περίπου ένα τρίμηνο και θα αναχωρούν για την Τσεχία δύο τρένα την εβδομάδα.
Θα μεταφέρουν 80 containers και θα φτάνουν στην Τσεχία, όπου και είναι το εργοστάσιο συναρμολόγησης της Hewlett-Packard, διασχίζοντας έξι χώρες και επιτυγχάνοντας ταχύτερη μεταφορά κατά περίπου δέκα ημέρες συγκριτικά με τις υφιστάμενες θαλάσσιες διαδρομές.
Αναφερόμενος στη συμφωνία HP - COSCO - ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισήμανε ότι «μας βάζει στον χάρτη της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας», υπογραμμίζοντας, ωστόσο, και τις δυσκολίες του εγχειρήματος, καθώς τα σιδηροδρομικά δίκτυα των χωρών που εμπλέκονται σε αυτό (Ελλάδα, ΠΓΔΜ, Σερβία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Τσεχία) θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις της HP.
Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Ν. Σταθόπουλος, σχολιάζοντας τις επαφές που είχε στο περιθώριο της εκδήλωσης για το πρόγραμμα Shift2Rail, χαρακτήρισε «σοβαρό και έντονο» το ενδιαφέρον των υποψηφίων αγοραστών τόσο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και για την ΕΕΣΣΤΥ (Συντήρηση Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού).
Οι ενδιαφερόμενοι για τις εν λόγω εταιρείες, σημειωτέον, θα κληθούν να καταθέσουν τις δεσμευτικές τους προσφορές τον ερχόμενο Μάιο.
Το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό πρόγραμμα έρευνας και καινοτομίας Shift2Rail, το οποίο και φιλοδοξεί να φέρει τον ευρωπαϊκό σιδηρόδρομο στον 21ο αιώνα, διαθέτει προϋπολογισμό, ύψους 920 εκατ. ευρώ, και θα προέρχεται τόσο από τον ιδιωτικό τομέα όσο και από την Κομισιόν.
Η έγκριση του προγράμματος αναμένεται μέσα στον Μάρτιο, στο πλαίσιο της ελληνικής προεδρίας, ενώ στόχος του είναι να συμβάλει ερευνητικά στη διαμόρφωση μιας ενιαίας ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής αγοράς, η οποία θα χαρακτηρίζεται από διαλειτουργικότητα και συνδεσιμότητα, στα πρότυπα της αεροπορικής αγοράς.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης