Οι προσφορές και σε περιόδους ηρεμίας ήταν αποδεκτές από τους καταναλωτές αφού αγόρασαν στη μισή τιμή δύο προϊόντα στην τιμή του ενός
Η κυβέρνηση αφήνει τις προσφορές στα ράφια των σούπερ μάρκετ αφού κατεδάφισε τους σχεδιασμούς Σκρέκα για την άμεση κατάργηση τους.
Η κυβέρνηση δια του κυβερνητικού εκπροσώπου αφήνει τις … αγοραστικές ανάσες των νοικοκυριών καθώς την περίοδο της ακρίβειας εμφανίζονται ως σανίδα σωτηρίας στο κύμα των ανατιμήσεων.
Οι προσφορές και σε περιόδους ηρεμίας ήταν αποδεκτές από τους καταναλωτές αφού αγόραζαν στη μισή τιμή δύο προϊόντα στην τιμή του ενός.
Το marketing μπορεί να κάνει θαύματα όταν η κρατική μηχανή δείχνει αργά αντανακλαστικά.
Σήμερα οι προωθητικές ενέργειες είναι απαραίτητο συστατικό στην αγορά των σούπερ μάρκετ αλλά κανένας επίσημος κρατικός φορέας δεν έχει στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι οι προσφορές είναι πλασματικές.
Υψηλόβαθμο στέλεχος τη αγοράς λέει ότι καταναλωτές άλλων ευρωπαϊκών χωρών δεν προτιμούν τις προσφορές και έχουν επιβάλει με την συμπεριφορά τους η μείωση να παίρνει μόνιμο χαρακτήρα.
Οι προσφορές είναι καθεστώς για τους καταναλωτές
Οι προσφορές έχουν ενταχθεί στο DNA των καταναλωτών οι οποίες είναι πλέον στα καθημερινά του σχέδια ειδικά για προϊόντα τα οποία μπορούν να παραμένουν στην αποθήκη του σπιτιού μέχρι να έρθει η επόμενη προσφορά.
Η αγορά των απορρυπαντικών είναι η βασική κατηγορία που λειτουργεί με το καθεστώς των προσφορών.
Στο ενδεχόμενο άμεσης κατάργησης των προσφορών η αξία ενός απορρυπαντικού συνολικής ποσότητας 70 μεζούρες η αξία ήταν στα 26 ευρώ ενώ με την προσφορά πωλείται κάτω από τα 16 ευρώ.
Τι λένε τα στοιχεία για τις προσφορές
Τα στοιχεία εταιρείας ερευνών που καταγράφει την πορεία των προϊόντων λένε ότι στα τρόφιμα οι προωθητικές ενέργειες από το 22% πέρυσι ανήλθε στο 25% στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2023.
Στα προϊόντα ομορφιάς έχει ανέβει στο 28% και για το σύνολο της αγοράς ενισχύθηκε στο 26,2% από 25,2% σε σχέση με πέρυσι.
Το ύψος των προσφορών τόσο σε ποσότητες όσο και σε αξία εξαρτάται από το χρόνο εκδήλωσης της προσφοράς και τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά.
Πριν από τρία χρόνια το ποσοστό των προσφορών ήταν σε πιο ψηλό επίπεδο διότι οι καταναλωτές είχαν μεγαλύτερη οικονομική άνεση ενώ η ακρίβεια τους έχει περιορίσει το διαθέσιμο εισόδημα.
Οι Έλληνες δεν είναι Γερμανοί
Οι εγχώριοι καταναλωτές αναζητούν τις ευκαιρίες στα ράφια των σούπερ μάρκετ μείωση των προσφορών λέει στέλεχος αλυσίδας σούπερ μάρκετ ενώ δίνει μικρότερη σημασία και αξία να το προϊόν διατεθεί με χαμηλότερη τιμή. Η διάγνωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των καταναλωτών έφερε τις προσφορές οι οποίες κατέχουν σε σημαντικό μερίδιο στα καθημερινά ψώνια της ημέρας ή της εβδομάδας.
Οι Γερμανοί δίνουν αξία τη χαμηλότερη τιμή ενώ αποστρέφονται τις προσφορές.
Οι εταιρείες προσαρμόστηκαν στα εγχώρια δεδομένα και ενισχύουν ή μειώνουν τις προσφορές ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά.
Σε πιο ήρεμες περιόδους οι προσφορές έφτανε στο 40%.
Στα αζήτητα η έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τις τιμές των απορρυπαντικών
Ωστόσο το υπουργείο Ανάπτυξης έχει περάσει στα ψιλά την έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού που είδε το φώς της δημοσιότητας την περασμένη Άνοιξη πριν τις εθνικές εκλογές του Μαΐου, η οποία έλεγε ότι οι τιμές των απορρυπαντικών στην Ελλάδα είναι ακριβότερες έως 361% σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης δεν έχει αξιολογήσει την έρευνα η οποία είναι το πρώτο στάδιο για να φέρει τους πολυεθνικούς ομίλους σε μία σειρά.
Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση διαλαλεί τα πρόστιμα τα οποία μπορεί να ακυρωθούν από το Διοικητικό Εφετείο, το οποίο πιθανόν να εκδικάσει την πρώτη προσφυγή μετά από 1 χρόνο.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Η κυβέρνηση δια του κυβερνητικού εκπροσώπου αφήνει τις … αγοραστικές ανάσες των νοικοκυριών καθώς την περίοδο της ακρίβειας εμφανίζονται ως σανίδα σωτηρίας στο κύμα των ανατιμήσεων.
Οι προσφορές και σε περιόδους ηρεμίας ήταν αποδεκτές από τους καταναλωτές αφού αγόραζαν στη μισή τιμή δύο προϊόντα στην τιμή του ενός.
Το marketing μπορεί να κάνει θαύματα όταν η κρατική μηχανή δείχνει αργά αντανακλαστικά.
Σήμερα οι προωθητικές ενέργειες είναι απαραίτητο συστατικό στην αγορά των σούπερ μάρκετ αλλά κανένας επίσημος κρατικός φορέας δεν έχει στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι οι προσφορές είναι πλασματικές.
Υψηλόβαθμο στέλεχος τη αγοράς λέει ότι καταναλωτές άλλων ευρωπαϊκών χωρών δεν προτιμούν τις προσφορές και έχουν επιβάλει με την συμπεριφορά τους η μείωση να παίρνει μόνιμο χαρακτήρα.
Οι προσφορές είναι καθεστώς για τους καταναλωτές
Οι προσφορές έχουν ενταχθεί στο DNA των καταναλωτών οι οποίες είναι πλέον στα καθημερινά του σχέδια ειδικά για προϊόντα τα οποία μπορούν να παραμένουν στην αποθήκη του σπιτιού μέχρι να έρθει η επόμενη προσφορά.
Η αγορά των απορρυπαντικών είναι η βασική κατηγορία που λειτουργεί με το καθεστώς των προσφορών.
Στο ενδεχόμενο άμεσης κατάργησης των προσφορών η αξία ενός απορρυπαντικού συνολικής ποσότητας 70 μεζούρες η αξία ήταν στα 26 ευρώ ενώ με την προσφορά πωλείται κάτω από τα 16 ευρώ.
Τι λένε τα στοιχεία για τις προσφορές
Τα στοιχεία εταιρείας ερευνών που καταγράφει την πορεία των προϊόντων λένε ότι στα τρόφιμα οι προωθητικές ενέργειες από το 22% πέρυσι ανήλθε στο 25% στο εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2023.
Στα προϊόντα ομορφιάς έχει ανέβει στο 28% και για το σύνολο της αγοράς ενισχύθηκε στο 26,2% από 25,2% σε σχέση με πέρυσι.
Το ύψος των προσφορών τόσο σε ποσότητες όσο και σε αξία εξαρτάται από το χρόνο εκδήλωσης της προσφοράς και τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά.
Πριν από τρία χρόνια το ποσοστό των προσφορών ήταν σε πιο ψηλό επίπεδο διότι οι καταναλωτές είχαν μεγαλύτερη οικονομική άνεση ενώ η ακρίβεια τους έχει περιορίσει το διαθέσιμο εισόδημα.
Οι Έλληνες δεν είναι Γερμανοί
Οι εγχώριοι καταναλωτές αναζητούν τις ευκαιρίες στα ράφια των σούπερ μάρκετ μείωση των προσφορών λέει στέλεχος αλυσίδας σούπερ μάρκετ ενώ δίνει μικρότερη σημασία και αξία να το προϊόν διατεθεί με χαμηλότερη τιμή. Η διάγνωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των καταναλωτών έφερε τις προσφορές οι οποίες κατέχουν σε σημαντικό μερίδιο στα καθημερινά ψώνια της ημέρας ή της εβδομάδας.
Οι Γερμανοί δίνουν αξία τη χαμηλότερη τιμή ενώ αποστρέφονται τις προσφορές.
Οι εταιρείες προσαρμόστηκαν στα εγχώρια δεδομένα και ενισχύουν ή μειώνουν τις προσφορές ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά.
Σε πιο ήρεμες περιόδους οι προσφορές έφτανε στο 40%.
Στα αζήτητα η έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τις τιμές των απορρυπαντικών
Ωστόσο το υπουργείο Ανάπτυξης έχει περάσει στα ψιλά την έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού που είδε το φώς της δημοσιότητας την περασμένη Άνοιξη πριν τις εθνικές εκλογές του Μαΐου, η οποία έλεγε ότι οι τιμές των απορρυπαντικών στην Ελλάδα είναι ακριβότερες έως 361% σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης δεν έχει αξιολογήσει την έρευνα η οποία είναι το πρώτο στάδιο για να φέρει τους πολυεθνικούς ομίλους σε μία σειρά.
Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση διαλαλεί τα πρόστιμα τα οποία μπορεί να ακυρωθούν από το Διοικητικό Εφετείο, το οποίο πιθανόν να εκδικάσει την πρώτη προσφυγή μετά από 1 χρόνο.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών