Το σχόλιο του Χρήστου Σπίρτζη για την αγωγή κατά του προέδρου του ΣΑΤΑ
Με την κατάθεση του υπουργού Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, ο οποίος τάχθηκε στο πλευρό του προέδρου του ΣΑΤΑ, Θύμιου Λυμπερόπουλου ολοκληρώθηκε σήμερα (8/11), η συζήτηση για την αγωγή που κατέθεσε η Taxibeat σε βάρος του δεύτερου ζητώντας αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ για προσβολή προσωπικότητας.
Μεταξύ των «προσβλητικών» δηλώσεων που αποδίδονται στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ είναι ο ισχυρισμός του ότι από το 2011 η Taxibeat φοροδιαφεύγει, λειτουργεί παράνομα και ότι διατηρεί offshore σε νησιά, όπου και καταλήγουν τα έσοδα της εταιρείας.
Στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων βρέθηκαν δεκάδες αυτοκινητιστές για να παρακολουθήσουν τη διαδικασία, ενώ το «παρών» έδωσε και ο ιδρυτής της Taxibeat, Νίκος Δανδράκης.
Καταθέτοντας στο δικαστήριο ο Χρήστος Σπίρτζης, τόνισε πως «ένα εξάμηνο πριν την ψήφιση του νέου νόμου το Μάρτιο του 2018, υπήρξαν ανώνυμες αναφορές στο υπουργείο σε σχέση με τον τρόπο πληρωμής της εταιρίας.
Καταγγέλλονταν πως οι οδηγοί λάμβαναν χρήματα με εμβάσματα από το εξωτερικό, άρα χρήματα έφευγαν από τη χώρα».
Ξεκαθάρισε, ωστόσο, πως δεν γνωρίζει αν έχουν υπάρξει έλεγχοι των αρχών.
Όπως επεσήμανε, πριν την ψήφιση του Νόμου 4530/2018 «υπήρχε νομική αταξία, κενό νόμου και παράβαση νόμου, καθώς σε ορισμένα επαγγέλματα είχαμε καταστρατήγηση τιμής».
Ο υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε ακόμη στο περιεχόμενο των δηλώσεων του Θύμιου Λυμπεροπούλου, σχολιάζοντας πως ως πρόεδρος του ΣΑΤΑ «είναι καθήκον του να υπερασπιστεί τον κλάδο σε θεσμικό πλαίσιο.
Σε αυτό το μέτρο κινήθηκε».
Νωρίτερα, η οικονομική διευθύντρια της Taxibeat μεταξύ άλλων τόνισε:
«Τα δημοσιεύματα μας έπληξαν και αναγκαστήκαμε να κινηθούμε δικαστικά.
Το τελευταίο τρίμηνο του έτους, λόγω εποχικότητας, είναι το καλύτερο τρίμηνο με 40% αύξηση.
Τα αναληθή δημοσιεύματα και ο δημόσιος λόγος του Θ. Λυμπερόπουλου που εντάθηκε το Σεπτέμβριο του 2017 είχε σαν αντίκτυπο όχι αναμενόμενη αύξηση.
Χρειάστηκαν πρόσθετες ενέργειες όπως την πρόσληψη συμβούλων διαχείρισης και διαφημιστικής καμπάνιας, ύψους 270.000 ευρώ.
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλο ακολουθεί αναχρονιστικά πρότυπα.
Δεν αγκαλιάζει την καινοτομία που φέρνουμε, δεν την αναγνωρίζει.
Θέλει να αφήσει τον κλάδο όπως ήταν πριν 20 χρόνια», σημείωσε.
Διαβάστε: Euronews: Μετωπική κόντρα οδηγών ταξί και Taxi Beat
www.bankingnews.gr
Μεταξύ των «προσβλητικών» δηλώσεων που αποδίδονται στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ είναι ο ισχυρισμός του ότι από το 2011 η Taxibeat φοροδιαφεύγει, λειτουργεί παράνομα και ότι διατηρεί offshore σε νησιά, όπου και καταλήγουν τα έσοδα της εταιρείας.
Στα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων βρέθηκαν δεκάδες αυτοκινητιστές για να παρακολουθήσουν τη διαδικασία, ενώ το «παρών» έδωσε και ο ιδρυτής της Taxibeat, Νίκος Δανδράκης.
Καταθέτοντας στο δικαστήριο ο Χρήστος Σπίρτζης, τόνισε πως «ένα εξάμηνο πριν την ψήφιση του νέου νόμου το Μάρτιο του 2018, υπήρξαν ανώνυμες αναφορές στο υπουργείο σε σχέση με τον τρόπο πληρωμής της εταιρίας.
Καταγγέλλονταν πως οι οδηγοί λάμβαναν χρήματα με εμβάσματα από το εξωτερικό, άρα χρήματα έφευγαν από τη χώρα».
Ξεκαθάρισε, ωστόσο, πως δεν γνωρίζει αν έχουν υπάρξει έλεγχοι των αρχών.
Όπως επεσήμανε, πριν την ψήφιση του Νόμου 4530/2018 «υπήρχε νομική αταξία, κενό νόμου και παράβαση νόμου, καθώς σε ορισμένα επαγγέλματα είχαμε καταστρατήγηση τιμής».
Ο υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε ακόμη στο περιεχόμενο των δηλώσεων του Θύμιου Λυμπεροπούλου, σχολιάζοντας πως ως πρόεδρος του ΣΑΤΑ «είναι καθήκον του να υπερασπιστεί τον κλάδο σε θεσμικό πλαίσιο.
Σε αυτό το μέτρο κινήθηκε».
Νωρίτερα, η οικονομική διευθύντρια της Taxibeat μεταξύ άλλων τόνισε:
«Τα δημοσιεύματα μας έπληξαν και αναγκαστήκαμε να κινηθούμε δικαστικά.
Το τελευταίο τρίμηνο του έτους, λόγω εποχικότητας, είναι το καλύτερο τρίμηνο με 40% αύξηση.
Τα αναληθή δημοσιεύματα και ο δημόσιος λόγος του Θ. Λυμπερόπουλου που εντάθηκε το Σεπτέμβριο του 2017 είχε σαν αντίκτυπο όχι αναμενόμενη αύξηση.
Χρειάστηκαν πρόσθετες ενέργειες όπως την πρόσληψη συμβούλων διαχείρισης και διαφημιστικής καμπάνιας, ύψους 270.000 ευρώ.
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλο ακολουθεί αναχρονιστικά πρότυπα.
Δεν αγκαλιάζει την καινοτομία που φέρνουμε, δεν την αναγνωρίζει.
Θέλει να αφήσει τον κλάδο όπως ήταν πριν 20 χρόνια», σημείωσε.
Διαβάστε: Euronews: Μετωπική κόντρα οδηγών ταξί και Taxi Beat
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών