Έγιναν σε δέκα λεπτά 60 εκατ. clicks στον σέρβερ
"Αυτού του είδους οι επιθέσεις γίνονταν, γίνονται και θα γίνονται. Έχουν ως στόχο να χτυπήσουν την εικόνα της χώρας δημιουργώντας αίσθημα ανασφάλειας" τόνισε ο Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων Αθανάσιος Στάβερης σχολιάζοντας την κυβερνοεπίθεση που δέχθηκε και σήμερα η Τράπεζα Θεμάτων, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα με τις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα σχολεία.
Μιλώντας στον ρ/σ ΣΚΑΪ 100,3, ο κ. Στάβερης τόνισε ότι "από τη στιγμή της επίθεσης, ενεργήσαμε άμεσα και εφαρμόσαμε μια φόρμα προστασίας από τις επιθέσεις. Αυτές οι επιθέσεις είναι ευρέως διαδεδομένες, σε όλη την Ευρώπη, δεν είμαστε μόνο εμείς θύματα. Είναι καθημερινές".
Αναφερόμενος στην επίθεση που δέχθηκε η Τράπεζα Θεμάτων, τόνισε ότι μπορεί να ξεκίνησε από ένα άτομο που τη μοίρασε σε 114 χώρες, σε ημιπαράνομους σέρβερς οι οποίοι στη συνέχεια την ενεργοποίησαν. Έγιναν σε δέκα λεπτά 60 εκατ. clicks στον σέρβερ. Δεν φαίνεται να είναι από αυτές τις επιθέσεις που ζητούν λύτρα. Είναι επιθέσεις που χτυπάνε την εικόνα μιας χώρας δημιουργώντας αίσθημα ανασφάλεια προς τους πολίτες. Πρώτος στόχος της επίθεσης είναι να δημιουργήσει φόβο στους μαθητές και προσπαθούν να τους αγχώσουν".
Για τις ενέργειες που έγιναν για να μπλοκάρουν την επίθεση ο κ. Στάβερης τόνισε ότι "έχουμε τώρα εφαρμόσει μια ομπρέλα προστασίας που κόβει τις κακόβουλες προσπάθειες διείσδυσης στην Τράπεζα Θεμάτων και αναγνωρίζει και αφήνει τις κανονικές. Αυτό που κάναμε τώρα είναι ότι καλύψαμε ό,τι είδαμε να είναι απροστάτευτο και πλέον ψάχνουμε να δούμε αν υπάρχει κάτι άλλο, κρυφό για να το καλύψουμε και αυτό. Δική μας δουλειά είναι να εξασφαλίσουμε ότι το site θα παίζει όπως πρέπει.
Αναφερόμενος στις κυβερνοεπιθέσεις που γίνονται παγκοσμίως, τόνισε ότι "τα τελευταία 3 χρόνια έχουν αυξηθεί σε όλο τον κόσμο οι επιθέσεις. Δεν μπορεί κανείς να πει ότι τα συστήματά του 100% ασφαλή. Δείτε την επίθεση που έγινε πριν λίγο καιρό στο NSA των ΗΠΑ που έχουν την πιο προηγμένη τεχνολογικά από όλους μας και αυτή στους αγωγούς μεταφοράς υγρού καυσίμου. Δεν πρόκειται να σταματήσει αυτό".
Τέλος, για την ενημέρωση των πολιτών για την αποφυγή των κυβερνοεπιθέσεων, είπε ότι "η εκπαίδευση των χρηστών πολύ σημαντική. Οι περισσότερες επιθέσεις προέρχονται, το 90%, από λάθη των χρηστών, ή των υπαλλήλων. Πρέπει να εκπαιδευτούμε όλοι, γιατί μεγάλο κομμάτι της ζωής μας, γίνεται μέσω ίντερνετ, με πληρωμές κλπ".
www.bankingnews.gr
Μιλώντας στον ρ/σ ΣΚΑΪ 100,3, ο κ. Στάβερης τόνισε ότι "από τη στιγμή της επίθεσης, ενεργήσαμε άμεσα και εφαρμόσαμε μια φόρμα προστασίας από τις επιθέσεις. Αυτές οι επιθέσεις είναι ευρέως διαδεδομένες, σε όλη την Ευρώπη, δεν είμαστε μόνο εμείς θύματα. Είναι καθημερινές".
Αναφερόμενος στην επίθεση που δέχθηκε η Τράπεζα Θεμάτων, τόνισε ότι μπορεί να ξεκίνησε από ένα άτομο που τη μοίρασε σε 114 χώρες, σε ημιπαράνομους σέρβερς οι οποίοι στη συνέχεια την ενεργοποίησαν. Έγιναν σε δέκα λεπτά 60 εκατ. clicks στον σέρβερ. Δεν φαίνεται να είναι από αυτές τις επιθέσεις που ζητούν λύτρα. Είναι επιθέσεις που χτυπάνε την εικόνα μιας χώρας δημιουργώντας αίσθημα ανασφάλεια προς τους πολίτες. Πρώτος στόχος της επίθεσης είναι να δημιουργήσει φόβο στους μαθητές και προσπαθούν να τους αγχώσουν".
Για τις ενέργειες που έγιναν για να μπλοκάρουν την επίθεση ο κ. Στάβερης τόνισε ότι "έχουμε τώρα εφαρμόσει μια ομπρέλα προστασίας που κόβει τις κακόβουλες προσπάθειες διείσδυσης στην Τράπεζα Θεμάτων και αναγνωρίζει και αφήνει τις κανονικές. Αυτό που κάναμε τώρα είναι ότι καλύψαμε ό,τι είδαμε να είναι απροστάτευτο και πλέον ψάχνουμε να δούμε αν υπάρχει κάτι άλλο, κρυφό για να το καλύψουμε και αυτό. Δική μας δουλειά είναι να εξασφαλίσουμε ότι το site θα παίζει όπως πρέπει.
Αναφερόμενος στις κυβερνοεπιθέσεις που γίνονται παγκοσμίως, τόνισε ότι "τα τελευταία 3 χρόνια έχουν αυξηθεί σε όλο τον κόσμο οι επιθέσεις. Δεν μπορεί κανείς να πει ότι τα συστήματά του 100% ασφαλή. Δείτε την επίθεση που έγινε πριν λίγο καιρό στο NSA των ΗΠΑ που έχουν την πιο προηγμένη τεχνολογικά από όλους μας και αυτή στους αγωγούς μεταφοράς υγρού καυσίμου. Δεν πρόκειται να σταματήσει αυτό".
Τέλος, για την ενημέρωση των πολιτών για την αποφυγή των κυβερνοεπιθέσεων, είπε ότι "η εκπαίδευση των χρηστών πολύ σημαντική. Οι περισσότερες επιθέσεις προέρχονται, το 90%, από λάθη των χρηστών, ή των υπαλλήλων. Πρέπει να εκπαιδευτούμε όλοι, γιατί μεγάλο κομμάτι της ζωής μας, γίνεται μέσω ίντερνετ, με πληρωμές κλπ".
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών