Τελευταία Νέα
Πολιτική

Υπουργείο Εργασίας: Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών στο 1555 - Γεωργιάδης: Tο 99,65% αυτών διεκπεραιώθηκε

Υπουργείο Εργασίας: Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών στο 1555 - Γεωργιάδης: Tο 99,65% αυτών διεκπεραιώθηκε
Τον e-ΕΦΚΑ αφορούσε ο  μεγαλύτερος αριθμός τηλεφωνημάτων
Πάνω από 7 εκατομμύρια κλήσεις έχει εξυπηρετήσει στους 27 μήνες λειτουργίας του το 1555, ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Ειδικότερα, από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο του 2023, το 1555 είχε δεχθεί συνολικά 7.342.103 κλήσεις, από τις οποίες απαντήθηκαν οι 7.010.544, με το μέσο χρόνο αναμονής να ανέρχεται στα 9 δευτερόλεπτα (με βάση τον τελευταίο μήνα).
Από αυτές τις κλήσεις (7.010.544 ), το 99,65% έχουν απαντηθεί είτε αμέσως , είτε εντός λίγων ημερών, ενώ το υπόλοιπο 0,35% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
Εξίσου εντυπωσιακή αύξηση σημειώνεται στη χρήση της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας 1555.gov.gr, σητν οποία μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2023 είχαν υποβληθεί 42.696 αιτήματα.

Γεωργιάδης: Το 1555 εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο «εργαλείο»

«Είναι πλέον ολοφάνερο πως το 1555 έχει αναδειχθεί σε ένα εξαιρετικά πολύτιμο και επιτυχημένο «εργαλείο» εξυπηρέτησης των πολιτών. Τα τελευταία στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας το αποδεικνύουν άλλωστε περίτρανα. Ήδη ξεπεράσαμε τις 7 εκατομμύρια κλήσεις σε μόλις 27 μήνες λειτουργίας του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός πως το 99,65% των κλήσεων αυτών διεκπεραιώθηκε, κάτι που υπογραμμίζει και την αποτελεσματικότητα των διαδικασιών που ακολουθούνται», δήλωσε ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο υπουργός ευχαρίστησε θερμά το ανθρώπινο δυναμικό του τηλεφωνικού κέντρου του 1555 και τους πολίτες που «αγκάλιασαν», αλλά και εμπιστεύτηκαν τόσο την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία.
kliseis.JPG
Οι κλήσεις

Σε ό,τι αφορά τις κλήσεις και τα θέματα που αφορούσαν, κατανέμονται ως εξής:
e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 4.880.375 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,73%.
-Για τα θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 1.054.493 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,88%.
-Για θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ, έχουν απαντηθεί 785.046 κλήσεις, για θέματα Εργασιακών Σχέσεων134 κλήσεις, για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 28.214 κλήσεις και για θέματα Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής 12.761 κλήσεις.
-Το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 7.364 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας, καθώς και 12.338 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία. Επίσης, έχουν προωθηθεί 9.707 κλήσεις, οι οποίες αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης