Τελευταία Νέα
Πολιτική

«Η Ελλάδα κόπηκε στη μέση θα αποτελεί παρελθόν με τον Ε-65» - Στις 23/4 τα εγκαίνια από τον πρωθυπουργό

«Η Ελλάδα κόπηκε στη μέση θα αποτελεί παρελθόν με τον Ε-65» - Στις 23/4 τα εγκαίνια από τον πρωθυπουργό
Το έργο έχει αναλάβει η «Τέρνα» και διαθέτει διάζωμα στη μέση μηδενίζοντας τα ατυχήματα από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας
«Προάστιο» των Αθηνών η Καλαμπάκα και Μετέωρα με τη νέα οδός που δίνεται αύριο στην κυκλοφορία μετά τα εγκαίνια παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.
Η Δυτική Ελλάδα αποκτά ένα χρήσιμο κομμάτι 136 χιλιομέτρων, ο οποίος θα γίνει γνωστός ως Ε65 μέσα από τον Google Map που μέχρι χθες ήταν άγνωστος.
Το ταξίδι για τον ιδιώτη και τον επαγγελματία γίνεται ένα άνετο σε 3 ώρες από την Αθήνα χωρίς άγχος με βάση την κυκλοφορία αφού διαθέτει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και ολοκληρώνεται με «ΛΕΑ.»

1713808022130.jpg

Το έργο έχει αναλάβει η «Τέρνα» και διαθέτει διάζωμα στη μέση μηδενίζοντας τα ατυχήματα από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
Ο οδηγός που θέλει να επισκεφτεί την Καλαμπάκα τα Μετέωρα και τα Τρίκαλα θα κινηθεί προς τη Λαμία και στον κόμβο Καλαμπάκας θα ενταχθεί στο νέο κομμάτι δικτύου που θα τους εξασφαλίζει μία άνετη και ασφαλή διαδρομή προς τα Μετέωρα τα οποία σε λιγότερο από δύο ώρες θα εμφανιστούν στη δεξιά πλευρά του δρόμου και θα μαγέψουν τους ταξιδιώτες.

1713808022120.jpg

Το έργο του νέου αυτοκινητοδρόμου θα συνεχιστεί μέχρι τα Γρεβενά για να ενωθεί με την Εγνατία Οδό.
Το συνολικό έργο θα έχει ολοκληρωθεί στα τέλη του 2026 και θα αποτελεί μία απάντηση στους ταξιδιώτες και μία πρόκληση για την Ιόνια Οδό που θα λειτουργεί ανταγωνιστικά καθώς θα συγκεντρώνει αυτοκίνητα που θα έχουν ως αφετηρία την Ηγουμενίτσα και αργότερα και τα Ιωάννινα.
Έτσι, η Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου θα αποκτήσει έναν ανταγωνιστή που η προσέλκυση των οδηγών θα κρίνεται και από το ύψος των διοδίων.
Το νέο κομμάτι θα έχει χρέωση τα 8,2 ευρώ για την άνοδο προς την Καλαμπάκα όπως και 8,2 ευρώ για την κάθοδο προς την Αθήνα.
Ο Ε 65 στη πράξη θα βάλει τέλος στη γνωστή φράση που ακούγονταν για δεκαετίες ότι η Ελλάδα «κόπηκε» στα δύο.

1713808022137.jpg

Ο βορράς θα επικοινωνεί με έναν ακόμη σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.
Διαθέτει τις δίδυμες σήραγγες που έχουν κατασκευαστεί για να δίνουν ασφαλή έξοδο για τα αυτοκίνητα όπως και για τους επιβάτες.
Οι δύο σήραγγες επικοινωνούν μεταξύ τους και είναι σε θέση να απεγκλωβίσουν τα αυτοκίνητα από την μία στην άλλη σήραγγα.
Το έργο παραχώρησης έχει δοθεί στην «Τέρνα» μέχρι το 2037.
Το κόστος κατασκευής για τα 182 χιλιόμετρα ανήλθε στο 1,3 δισ. ευρώ εκ. των οποίων το 50% προελθών από τα Ευρωπαϊκά Κονδύλια.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης