Προαναγγέλεται αύξηση στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων κατά 10%-12% τουλάχιστον, σύμφωνα με την Αφροδίτη Λατινοπούλου
«Οι σοκαριστικές αυξήσεις στα εισιτήρια των πλοίων που προαναγγέλουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες για το 2025, απομακρύνουν τους Έλληνες απ’ τα νησιά μας και αποκλείουν τους νησιώτες σε αυτά», τονίζει η πρόεδρος της Φωνής Λογικής, Αφροδίτη Λατινοπούλου.
Όπως αναφέρει η κα Λατινοπούλου, την ώρα που οι Τούρκοι μιλούν ολοένα και πιο έντονα για τη «γαλάζια πατρίδα», η ελληνική κυβέρνηση παρακολουθεί με αμηχανία τη δημιουργία συνθηκών απαγόρευσης μετάβασης των Ελλήνων στα ακριτικά νησιά και όχι μόνο, λόγω των πανάκριβων συγκριτικά με τις αποδοχές τους, τιμές των εισιτηρίων.
Αυτή τη φορά, για το 2025, με αφορμή ότι από τον Μάιο στη Μεσόγειο Θάλασσα θα επιτρέπεται μόνο η χρήση καυσίμου περιεκτικότητας 0,1% σε θείο, ένα καύσιμο πιο φιλικό προς το περιβάλλον, αλλά και 35% τουλάχιστον ακριβότερο από το σημερινό υψηλού θείου, προαναγγέλεται αύξηση στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων κατά 10%-12% τουλάχιστον.
«Οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων πήραν για τα καλά την ανιούσα, όταν αντίστοιχα οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου ήταν στα ύψη. Στην πορεία ωστόσο που υπήρξε ραγδαία αποκλιμάκωση, τα εισιτήρια όχι μόνο δεν έγιναν φθηνότερα, αλλά ακρίβυναν ακόμη περισσότερο», εξηγεί η πρόεδρος της Φωνής Λογικής.
«Μια τετραμελής οικογένεια θέλει πάνω από έναν μισθό προκειμένου να μετακινηθεί στη Ρόδο με Ι.Χ., σε 4κλινη εσωτερική καμπίνα. Το ίδιο ισχύει και για τη Σάμο, τη Λέσβο, τη Χίο, ενώ σε λίγο δεν θα μπορεί σχεδόν κανείς να πάει να προσκυνήσει στη Μεγαλόχαρη στην Τήνο, καθώς τα ταξίδια με ακτοπλοϊκά πλοία έχουν γίνει ασύμφορα για τη μέση ελληνική οικογένεια», καταλήγει η κα Λατινοπούλου.
www.bankingnewas.gr
Όπως αναφέρει η κα Λατινοπούλου, την ώρα που οι Τούρκοι μιλούν ολοένα και πιο έντονα για τη «γαλάζια πατρίδα», η ελληνική κυβέρνηση παρακολουθεί με αμηχανία τη δημιουργία συνθηκών απαγόρευσης μετάβασης των Ελλήνων στα ακριτικά νησιά και όχι μόνο, λόγω των πανάκριβων συγκριτικά με τις αποδοχές τους, τιμές των εισιτηρίων.
Αυτή τη φορά, για το 2025, με αφορμή ότι από τον Μάιο στη Μεσόγειο Θάλασσα θα επιτρέπεται μόνο η χρήση καυσίμου περιεκτικότητας 0,1% σε θείο, ένα καύσιμο πιο φιλικό προς το περιβάλλον, αλλά και 35% τουλάχιστον ακριβότερο από το σημερινό υψηλού θείου, προαναγγέλεται αύξηση στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων κατά 10%-12% τουλάχιστον.
«Οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων πήραν για τα καλά την ανιούσα, όταν αντίστοιχα οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου ήταν στα ύψη. Στην πορεία ωστόσο που υπήρξε ραγδαία αποκλιμάκωση, τα εισιτήρια όχι μόνο δεν έγιναν φθηνότερα, αλλά ακρίβυναν ακόμη περισσότερο», εξηγεί η πρόεδρος της Φωνής Λογικής.
«Μια τετραμελής οικογένεια θέλει πάνω από έναν μισθό προκειμένου να μετακινηθεί στη Ρόδο με Ι.Χ., σε 4κλινη εσωτερική καμπίνα. Το ίδιο ισχύει και για τη Σάμο, τη Λέσβο, τη Χίο, ενώ σε λίγο δεν θα μπορεί σχεδόν κανείς να πάει να προσκυνήσει στη Μεγαλόχαρη στην Τήνο, καθώς τα ταξίδια με ακτοπλοϊκά πλοία έχουν γίνει ασύμφορα για τη μέση ελληνική οικογένεια», καταλήγει η κα Λατινοπούλου.
www.bankingnewas.gr
Σχόλια αναγνωστών