σύμβολα :
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. ΣΥΜ/ΧΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΤΑΣ/ΩΝ
Ο Πέτρος Σουρέτης και με τη βούλα στην dream team του Γιώργου Περιστέρη
Πριν από 20 χρόνια ο Σωκράτης Κόκκαλης είχε κάνει μια κίνηση που είχε ξενίσει πολλούς. Αιφνιδιάζοντας την αγορά είχε ανακοινώσει την τοποθέτηση του νεαρού τότε manager (είχε μόλις περάσει τα τριάντα έτη) στην θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ιντρακόμ Κατασκευές τον Πέτρο Σουρέτη.
Πολλοί τότε αναρωτιούνταν τι μπορεί να περιμένει ο ηγέτης της Ιντρακόμ από ένα παιδαρέλι.
Κι όμως 20 χρόνια μετά ο Σωκράτης Κόκκαλης θα πρέπει να αισθάνεται δικαιωμένος.
Η Ιντρακόμ Κατασκευές μεγάλωσε μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες και μάλιστα σε έναν κλάδο που μονοπωλούσαν επί χρόνια πανίσχυροι παίκτες και χρόνο με το χρόνο κέρδιζε μερίδια και έφτασε να κατασκευάσει με επιτυχία εμβληματικά έργα όπως τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport (και μάλιστα σε χρόνο ταχύτερο των συμβάσεων) την περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης και μεγάλα ενεργειακά projects
Ταυτόχρονα έκανε πρωτοποριακές κινήσεις στο real estate επενδύοντας σε ακίνητα υψηλής απόδοσης στη Μύκονο και άλλες προνομιούχες περιοχές αλλά και έβαλε δυναμικά την εταιρία στον κλάδο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας συνάπτοντας συμμαχίες με ισχυρούς παίκτες.
Και όταν ο Σωκράτης Κόκκαλης αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική αποχωρώντας από όλες τις παλιές συμμετοχές ήλθε η ώρα να κεφαλαιοποιηθεί το έργο Σουρέτη και να πουληθεί η Ιντρακάτ με τίμημα ρεκόρ που εξέπληξε την αγορά στον όμιλο της Thrinvest.
Πολλοί τότε πίστεψαν ότι ο κύκλος Σουρέτη είχε κλείσει στην αγορά.
Γρήγορα όμως διαψεύστηκαν καθώς βρέθηκε σε ηγετική θέση στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, στη dream team του Γιώργου Περιστέρη.
Ο νεότερος χαρισματικός manager της κατασκευαστικής αγοράς δίνει πλέον δείγματα γραφής και στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ όντας εργασιομανής, τεχνοκράτης (έχει πλούσιο βιογραφικό σπουδών) και μαχητικός που έχει τη φήμη του σκληρού αλλά ταυτόχρονα και δίκαιου CEO της Ιντρακάτ.
Κάποιοι λένε ότι είναι πολύ δύσκολο για έναν άνθρωπο που ήταν επί χρόνια το πρώτο βιολί σε μια εταιρία να ενταχθεί σε μια ομάδα.
Φαίνεται ότι στην περίπτωση του Σουρέτη διαψεύστηκαν.
Και αυτό δεν το συναντάς κάθε ημέρα ειδικά στην Ελλάδα.
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Πολλοί τότε αναρωτιούνταν τι μπορεί να περιμένει ο ηγέτης της Ιντρακόμ από ένα παιδαρέλι.
Κι όμως 20 χρόνια μετά ο Σωκράτης Κόκκαλης θα πρέπει να αισθάνεται δικαιωμένος.
Η Ιντρακόμ Κατασκευές μεγάλωσε μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες και μάλιστα σε έναν κλάδο που μονοπωλούσαν επί χρόνια πανίσχυροι παίκτες και χρόνο με το χρόνο κέρδιζε μερίδια και έφτασε να κατασκευάσει με επιτυχία εμβληματικά έργα όπως τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport (και μάλιστα σε χρόνο ταχύτερο των συμβάσεων) την περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης και μεγάλα ενεργειακά projects
Ταυτόχρονα έκανε πρωτοποριακές κινήσεις στο real estate επενδύοντας σε ακίνητα υψηλής απόδοσης στη Μύκονο και άλλες προνομιούχες περιοχές αλλά και έβαλε δυναμικά την εταιρία στον κλάδο των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας συνάπτοντας συμμαχίες με ισχυρούς παίκτες.
Και όταν ο Σωκράτης Κόκκαλης αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική αποχωρώντας από όλες τις παλιές συμμετοχές ήλθε η ώρα να κεφαλαιοποιηθεί το έργο Σουρέτη και να πουληθεί η Ιντρακάτ με τίμημα ρεκόρ που εξέπληξε την αγορά στον όμιλο της Thrinvest.
Πολλοί τότε πίστεψαν ότι ο κύκλος Σουρέτη είχε κλείσει στην αγορά.
Γρήγορα όμως διαψεύστηκαν καθώς βρέθηκε σε ηγετική θέση στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, στη dream team του Γιώργου Περιστέρη.
Ο νεότερος χαρισματικός manager της κατασκευαστικής αγοράς δίνει πλέον δείγματα γραφής και στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ όντας εργασιομανής, τεχνοκράτης (έχει πλούσιο βιογραφικό σπουδών) και μαχητικός που έχει τη φήμη του σκληρού αλλά ταυτόχρονα και δίκαιου CEO της Ιντρακάτ.
Κάποιοι λένε ότι είναι πολύ δύσκολο για έναν άνθρωπο που ήταν επί χρόνια το πρώτο βιολί σε μια εταιρία να ενταχθεί σε μια ομάδα.
Φαίνεται ότι στην περίπτωση του Σουρέτη διαψεύστηκαν.
Και αυτό δεν το συναντάς κάθε ημέρα ειδικά στην Ελλάδα.
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών