Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πόσα χάνουν οι κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο

Πόσα χάνουν οι κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο
Η Delta, η American Airlines και η United Airlines έχουν διατηρήσει τις τρεις πρώτες θέσεις στο top 10 για τις πιο πολύτιμες μάρκες

Η συνολική αξία των 50 πιο κορυφαίων αεροπορικών εταιρειών στον κόσμο έχει μειωθεί κατά το ένα τρίτο.
Με πτώση από 108,6 δις δολάρια το 2020 σε 72,9 δις το 2021. Αυτό δείχνουν στοιχεία της τελευταίας έκθεσης Brand Finance Airlines 2021.
Ο τομέας των αεροπορικών εταιρειών είναι ένας από τους πιο σοβαρά επηρεασμένους από την πανδημία COVID-19. Τα διεθνή ταξίδια βρίσκονται σε σχεδόν αδιέξοδο από τις αρχές του 2020.
Οι αεροπορικές εταιρείες γείωσαν σημαντικό αριθμό των στόλων τους και μείωσαν τις πτήσεις σε ανησυχητικά χαμηλούς αριθμούς.
Οι αερομεταφορείς αντιμετωπίζουν εξαντλητικά ταμειακά αποθέματα και εξάρτηση από κρατική υποστήριξη.
Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) έχει προβλέψει ότι η βιομηχανία δεν θα πραγματοποιήσει πλήρη ανάκαμψη στα επίπεδα πριν από την πανδημία έως το 2023 ή το 2024.
Σύμφωνα με την ανάλυση της Brand Finance, οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους αναμένεται θα δουν ταχύτερη ανάκαμψη από τις συμβατικές.
Και οι δύο, ωστόσο, θα βασίζονται στη συνεχιζόμενη ταχεία και επιτυχημένη διάθεση εμβολιασμών παγκοσμίως. Καθώς και στον αποτελεσματικό έλεγχο των νέων μεταλλάξεων που εμφανίζονται.
Τα επαγγελματικά ταξίδια αναμένεται να σταματήσουν, ενώ τα ταξίδια αναψυχής θα είναι ο κύριος μοχλός ανάκαμψης της βιομηχανίας.

Ποιες εταιρείες θα αποδώσουν καλύτερα στην κανονικότητα

“Όπως είχε προβλεφθεί, τα εμπορικά σήματα των αεροπορικών εταιρειών είχαν μια ταραχώδη πορεία από το ξέσπασμα της πανδημίας, με τις αξίες τους να πέφτουν κατακόρυφα, λέει ο Σάβιο ντε Σούζα Διευθυντής Αποτίμησης στην Brand Finance.
Με την ανάκαμψη που συνδέεται στενά με τα ποσοστά εμβολιασμού, πιθανότατα θα δούμε τις πτήσεις μικρών αποστάσεων και τους αερομεταφορείς να ανακάμπτουν γρηγορότερα σε σύγκριση με τα μακρινά ταξίδια.
Οι αεροπορικές εταιρείες που καταφέρνουν να πετάξουν με επιτυχία στην οικονομική καταιγίδα της πανδημίας και να προστατεύσουν τις μάρκες τους, είναι πιθανό να είναι πιο ανθεκτικές. Και να έχουν καλύτερη απόδοση καθώς επιστρέφουμε στην κανονικότητα”.

Οι 10 πιο πολύτιμες μάρκες

Η Delta, η American Airlines και η United Airlines έχουν διατηρήσει τις τρεις πρώτες θέσεις στο top 10 για τις πιο πολύτιμες μάρκες.
Με τις τρεις επωνυμίες να εκτίθενται στις ίδιες επιχειρηματικές συνθήκες καθ ‘όλη την πανδημία στις ΗΠΑ, οι αντίστοιχες αξίες επωνυμίας τους έχουν σημειώσει παρόμοια επιτυχία. Χάνοντας μεταξύ 38% και 40%.
Τα εγχώρια ταξίδια στις ΗΠΑ έχουν ήδη αρχίσει να ανακάμπτουν σταθερά. Και κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών αναμένεται να ενισχυθούν περαιτέρω. Επομένως οι αξίες της επωνυμίας το επόμενο έτος αναμένεται να βελτιωθούν.
Η πιο πολύτιμη μάρκα του κλάδου, η Delta (αξία επωνυμίας 5,8 δις δολαρίων) έχει διασφαλίσει ότι οι εργαζόμενοι και οι πελάτες έχουν παραμείνει η κορυφαία προτεραιότητα σε όλη την πανδημία.
Έχει αναγνωριστεί ως κορυφαία μάρκα εξυπηρέτησης πελατών, επικοινωνιών και ευελιξίας. Και το τελευταίο είναι ζωτικής σημασίας στο αβέβαιο περιβάλλον COVID.

Οι κορυφαίες 5 ισχυρότερες μάρκες

Σύμφωνα με το Brand Strength Index της Brand Finance, η Aeroflot (απώλειες κάτω από 38% και αξία 1 δις δολάρια) είναι για άλλη μια φορά η ισχυρότερη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο. Με βαθμολογία BSI 89,5 στα 100 και αντίστοιχη βαθμολογία ισχύος AAA.
Η Aeroflot έκανε πρόσφατα μια αλλαγή στρατηγικής σε πιο premium κατηγορία ταξιδιού.
Καθώς πολλές άλλες μεγάλες αεροπορικές εταιρείες αναγκάζονται να μειώσουν τις κεφαλαιουχικές δαπάνες και να αναστείλουν τις παραδόσεις αεροσκαφών, η Aeroflot περιμένει αεροσκάφη νέας γενιάς για να αντικαταστήσει σταδιακά τον παλαιότερο στόλο της.
Ως μία από τις παλαιότερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, ο εθνικός αερομεταφορέας της Ρωσίας παρά τα μειωμένα αεροπορικά ταξίδια, εξακολουθεί να έχει ισχυρή παρουσία στο μυαλό των καταναλωτών.
Με τη φήμη του να βελτιώνεται από 84 σε 90 στα 100 φέτος, σύμφωνα Global Brand Equity Monitor της Brand Finance.
Η ισχυρή και τεράστια κληρονομιά της αεροπορικής εταιρείας, σε συνδυασμό με τη συνεχή προσπάθεια της να καινοτομεί και να βελτιώνει τη στρατηγική της, θα την διατηρήσει σε καλή θέση στην παγκόσμια αγορά αεροπορικών εταιρειών στο μέλλον.

Νέοι συμμετέχοντες στην κατάταξη

Υπάρχουν τρεις νεοεισερχόμενες αεροπορικές εταιρείες στην κατάταξη φέτος. Αυτές είναι:

  • Saudia (αξία μάρκας 506 εκατομμύρια δολάρια) στην 39η θέση.
  • Jetstar (αξία μάρκας 360 εκατομμύρια δολάρια) το 49η θέση.
  • Avianca (αξία μάρκας 356 εκατομμύρια δολάρια) στην 50η.

Η υψηλότερη νεοεισερχόμενη η Saudia έχει ξεπεράσει την καταιγίδα από το COVID, ανακατευθύνοντας τους πόρους της στην ισχυρή εγχώρια αγορά της.
Η Σαουδική Αραβία αποκάλυψε πρόσφατα το όραμα της. Να γίνει το βασίλειο του τουρισμού και κόμβος. Στόχος της είναι:

  • Πάνω από 100 εκατομμύρια τουρίστες έως το 2030.
  • Αύξηση των προορισμών σε 250.
  • Διπλασιασμός της ικανότητας του αεροπορικού φορτίου.

Η Saudia σκοπεύει να αυξήσει σημαντικά το μέγεθος του στόλου της για την ανάπτυξη στην αγορά.

Η ισχύ των αεροπορικών επωνυμιών

Εκτός από τη μέτρηση της συνολικής αξίας της επωνυμίας, η Brand Finance καθορίζει επίσης τη σχετική ισχύ των επωνυμιών. Αξιολογεί τις επενδύσεις μάρκετινγκ, τα ίδια κεφάλαια και τις επιχειρηματικές επιδόσεις.
Σε όλη την κατάταξη, οι αερομεταφορείς σημαίας λαμβάνουν κατά μέσο όρο υψηλότερες βαθμολογίες παγκόσμιου και εγχώριου δείκτη αντοχής μάρκας (BSI).
Οι αερομεταφορείς σημαίας, γενικά, έχουν επωφεληθεί από μεγαλύτερη κρατική υποστήριξη από τους αντίστοιχους αερομεταφορείς που δεν φέρουν σημαία.
Αυτό πραγματοποιήθηκε με άμεση οικονομική υποστήριξη, καθώς και μέσω έμμεσης στήριξης προγραμμάτων, θέσεων εργασίας ή αναβολής φόρων.
Επίσης, συνέχισαν να πετούν κατά τη διάρκεια της πανδημίας σε ζωτικής σημασίας διαδρομές.
Αντίθετα οι αερομεταφορείς χαμηλού κόστους αναγκάστηκαν να κλείσουν διαδρομές. Αυτό βοήθησε στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της φήμης των σημάτων μεταφορέων σημαίας.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης