Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Οι 7 προβλέψεις της Booking.com για τα ταξίδια το 2022

Οι 7 προβλέψεις της Booking.com για τα ταξίδια το 2022
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Booking.com οι άνθρωποι θα αναζωπυρώσουν την ταξιδιωτική σπίθα το 2022

Το 2022 θα είναι η χρονιά που θα αξιοποιήσει στο έπακρο το απρόβλεπτο και θα αρχίσει να αναπληρώνει σε μεγάλο βαθμό τον χαμένο χρόνο των διακοπών.
Αυτό αποκαλύπτουν μεταξύ άλλων οι παγκόσμιες προβλέψεις της Booking.com για τα ταξίδια το επόμενο έτος.
Για να εξερευνήσει αυτό το κύμα αισιοδοξίας, η Booking.com πραγματοποίησε εκτενή έρευνα με περισσότερους από 24.000 ταξιδιώτες σε 31 χώρες και περιοχές.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Booking.com οι άνθρωποι θα αναζωπυρώσουν την ταξιδιωτική σπίθα το 2022.
Οι 7 προβλέψεις της Booking.com για τα ταξίδια το 2022

1. «Βιταμίνες» ταξιδιού

Μετά από περισσότερο από ένα χρόνο συνεχώς εξελισσόμενων ταξιδιωτικών περιορισμών, τα σημαντικά οφέλη που έχουν τα ταξίδια για την υγεία και την ευημερία αναγνωρίζονται τώρα.

  • Το 74% επιβεβαιώνει ότι το ταξίδι βοηθά την ψυχική και συναισθηματική του ευημερία περισσότερο από ό,τι άλλες μορφές χαλάρωσης.
  • Το 66% λέει ότι δεν είχε συνειδητοποιήσει πριν την πανδημία πόσο σημαντικό είναι το ταξίδι για την ευημερία του.
  • Το 84% προγραμματίζει διακοπές με θετικό αντίκτυπο στη συναισθηματική του ευημερία.

2. Ο χρόνος των διακοπών θα είναι αυστηρά χωρίς εργασία

Όταν η πανδημία χτύπησε, τα σπίτια σε όλο τον κόσμο έγιναν γραφεία. Όμως το 2022 θα δούμε μια σημαντική αύξηση στα άτομα που θέλουν να ανακτήσουν τον έλεγχο. Και να αποκαταστήσουν σταθερά μια υγιή ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.

  • Ο χρόνος των διακοπών θα είναι αυστηρά χωρίς εργασία για τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών (73%) το 2022, κάτι που δεν συνέβαινε το 2021.
  • Το 49% έχει εργαστεί περισσότερες ώρες, χρησιμοποιώντας λιγότερες ημέρες διακοπών κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

3. Όλα τα συναισθήματα για πρώτη φορά

Κάθε «πρώτο» στα ταξίδια το 2022 θα είναι μια στιγμή μοναδική. Η πλειοψηφία των ταξιδιωτών λέει ότι οι απλές απολαύσεις όπως να νιώσουν τον ήλιο στο δέρμα τους (83%) ή να δουν θάλασσα βελτιώνουν αμέσως τη διάθεση τους (82%).
Ακόμη και η αβεβαιότητα μετακίνησης με τα μέσα μαζικής μεταφοράς σε μια νέα πόλη σε μια ξένη γλώσσα είναι κάτι που το 47% θα απολαύσει.
Μετά από μια τόσο μακρά περίοδο περιορισμένων επιλογών, η ανάκτηση αυτής της αίσθησης για πρώτη φορά σε κάθε στιγμή θα είναι χαρακτηριστικό των ταξιδιών το 2022.

4. Προτεραιότητα η τοπική κοινότητα

Το 2022, η επιθυμία για αυθεντική σύνδεση με την τοπική κοινότητα θα συνεχιστεί και στις διακοπές.

  • Πάνω από τους μισούς (54%) συμφωνούν ότι είναι σημαντικό το ταξίδι τους να είναι επωφελές για την τοπική κοινότητα στον προορισμό.
  • Το 48% εκτιμά μια εφαρμογή ή ιστότοπο που παρέχει συστάσεις για προορισμούς όπου η αύξηση του τουρισμού θα είχε θετικό αντίκτυπο στην τοπική κοινωνία.
  • Το 67% θέλει τα χρήματα που ξοδεύει στα ταξίδια να επιστρέψουν στην τοπική κοινότητα.
  • Το 68% αναζητά στα ταξίδια αυθεντικές εμπειρίες αντιπροσωπευτικές της τοπικής κουλτούρας.

Εμπνευσμένοι από τα σημαντικά κινήματα κοινωνικής δικαιοσύνης της εποχής μας, το 2022 οι ταξιδιώτες θα κάνουν περισσότερη έρευνα για το:

  • Πόσο καλά το μέρος που διαμένουν υποστηρίζει τις τοπικές επιχειρήσεις (35%).
  • Πώς οι τουριστικές δαπάνες τους θα βελτιώσουν τις τοπικές κοινωνίες (21%).

5. Νέα πρόσωπα

Οι διακοπές το 2022 θα είναι μια ευκαιρία για νέες συνδέσεις. Οι ταξιδιώτες θα χρησιμοποιήσουν τις διακοπές τους ως ευκαιρία για να επεκτείνουν τους συνήθεις κοινωνικούς τους κύκλους.

  • Το 51% θέλει να γνωρίσει νέους ανθρώπους.
  • Το 57% ανυπομονεί να κοινωνικοποιηθεί κατά τη διάρκεια των διακοπών.
  • Το 39% θα επιλέξει να μείνει κάπου κοντά σε πολλές επιλογές νυχτερινής ζωής, ώστε να κάνει νέες γνωριμίες.

6. «Ναι» στα ταξίδια

Μετά από τόσο καιρό που τους λένε «όχι», οι ταξιδιώτες ανακτούν έναν πιο θετικό τρόπο σκέψης για το 2022.
Σχεδόν το ένα τρίτο (62%) θα πει «ναι» σε οποιαδήποτε ευκαιρία διακοπών, εάν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός.
Το 53% δηλώνει πιο ανοιχτό σε διαφορετικούς τύπους διακοπών από ό,τι πριν από την πανδημία.
Το 65% δεν θα τους πειράζει που θα πάνε διακοπές, αρκεί να είναι το είδος του ταξιδιού που θέλουν.
Όσον αφορά στους φίλους του ταξιδιού, θα αναζητούν και εκείνους που «απλώς λένε ναι».
Πάνω από το ένα τρίτο (50%) αναζητά να ταξιδέψει με αυτούς που είναι χαρούμενοι να ακολουθήσουν.

7. Αγκαλιάζοντας το απρόβλεπτο

Η αβεβαιότητα θα συνεχίσει να είναι σταθερή στα ταξίδια το 2022. Και ενώ δεν μπορούμε να αλλάξουμε ή να προβλέψουμε κάθε νέα έκπληξη και πρόκληση που μας επιφυλάσσει η μοίρα, θα την αγκαλιάσουμε.
Έχοντας στηριχθεί στην τεχνολογία για σύνδεση και έμπνευση τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, οι αγαπημένες εφαρμογές θα συνεχίσουν να βοηθούν στις περιηγήσεις στο άγνωστο στα ταξίδια.
Το 56% συμφωνεί ότι η τεχνολογία βοηθά στην ανακούφιση του άγχους γύρω στα ταξίδια.
Από υπηρεσίες άμεσης μετάφρασης με τεχνητή νοημοσύνη που διευκολύνουν τους ταξιδιώτες να διαπραγματεύονται τις αλλαγές του προγράμματος της τελευταίας στιγμής έως αυτόματες ενημερώσεις για καθυστερημένη άφιξη, η τεχνολογία θα συνεχίσει να εξομαλύνει τα απρόβλεπτα.
Εξαιτίας αυτού, θα δούμε ακόμη ευρύτερη υιοθέτηση τεχνολογιών που μπορούν να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες.

  • Το 60% ενδιαφέρεται για μία καινοτόμο υπηρεσία που θα μπορούσε να προβλέψει ποιες χώρες θα είναι ασφαλείς να ταξιδέψουν.
  • Ένα ίδιο ποσοστό θέλει μία υπηρεσία που θα προτείνει αυτόματα προορισμούς στους οποίους είναι εύκολο να ταξιδέψετε τώρα με βάση τις τρέχουσες απαιτήσεις COVID-19.

Ωστόσο, ανεξάρτητα από την τεχνολογία η ταξιδιωτική βιομηχανία θα πρέπει συνεχίσει να δίνει προτεραιότητα στην ευελιξία. Για τους ταξιδιώτες οι τρεις πρώτες σημαντικότερες προτεραιότητες, είναι:

  • Διαβεβαίωση ότι δεν θα χάσουν χρήματα (46%).
  • Δυνατότητα ακύρωσης (37%).
  • Δυνατότητα δωρεάν επαναπρογραμματισμού (37%).

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης