Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Οι παγκόσμιες τάσεις στα ταξίδια που διαμορφώνουν το μέλλον της ξενοδοχειακής βιομηχανίας

Οι παγκόσμιες τάσεις στα ταξίδια που διαμορφώνουν το μέλλον της ξενοδοχειακής βιομηχανίας
Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου θέλουν να ταξιδεύουν με τα κατοικίδια τους τώρα περισσότερο από ποτέ

Η Hilton “ρίχνει φως” στις κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια που θα διαμορφώσουν την εμπειρία των επισκεπτών του ξενοδοχείου το 2022 και μετά.
Δημοσίευσε την τελευταία της έκθεση παγκόσμιων τάσεων, αποκαλύπτοντας βασικές πληροφορίες για το πώς η πανδημία COVID-19 άλλαξε τους ανθρώπους και τι αναζητούν όταν ταξιδεύουν.

Οι παγκόσμιες τάσεις στα ταξίδια που διαμορφώνουν το μέλλον στην ξενοδοχειακή βιομηχανία

  • Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου θέλουν να ταξιδεύουν με τα κατοικίδια τους τώρα περισσότερο από ποτέ.
  • Ένα μεγάλο κίνητρο για ταξίδια το 2022 και μετά θα είναι η επανένωση και η επανασύνδεση με την οικογένεια και τους φίλους.
  • Οι ταξιδιώτες εκτιμούν την ευκολία περισσότερο από ποτέ. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πραγματική επιθυμία για ανέπαφες εμπειρίες.
  • Η τάση “workcation” θα συνεχιστεί και το 2022. Οι ταξιδιώτες προσπαθούν να συνδυάσουν επαγγελματικά ταξίδια και ταξίδια αναψυχής, με κράτηση σε παρατεταμένες διαμονές.
  • Οι ταξιδιώτες θα μετακινηθούν με μεγαλύτερη εστίαση στη βιωσιμότητα το 2022.
  • Οι γαστρονομικές εμπειρίες και τα ταξίδια του είδους αναμένεται να έχουν μεγαλύτερη ζήτηση από ποτέ.
  • Τα ποτά με χαμηλές θερμίδες όπως η τεκίλα και το τζιν, θα προτιμηθούν από τους ταξιδιώτες το 2022.
  • Το κίνημα ευεξίας έχει επεκταθεί πέρα ​​από την άσκηση. Και τα ξενοδοχεία πρέπει να προσαρμοστούν λανσάροντας επωνυμίες lifestyle που αγκαλιάζουν την ολιστική ευεξία.
  • Μια νέα αντίληψη της πολυτέλειας. Οι άνθρωποι δεν έχουν σταματήσει να αναζητούν εμπειρίες πολυτέλειας όταν πρόκειται για ταξίδια. Αλλά ο ορισμός τους έχει αλλάξει εν μέσω της πανδημίας. Το 82% των ταξιδιωτών αντιλαμβάνεται τις εξατομικευμένες εμπειρίες ως την πιο επιθυμητή πολυτέλεια.
  • Τα χαρακτηριστικά που κάνουν τους πελάτες να επιστρέφουν στο ξενοδοχείο αλλάζουν. Οι ταξιδιώτες επηρεάζονται από διάφορους παράγοντες. Όπως η αντιληπτή αξία και η ποιότητα των προϊόντων και η καινοτομία, μεταξύ άλλων.
  • Οι άνθρωποι είναι πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν στον απόηχο της πανδημίας. Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη του Hilton, οι ταξιδιώτες αναζητούν πλέον μεγάλα ταξίδια και νέους προορισμούς.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης