
Οι ταξιδιώτες θέλουν οι επόμενες διακοπές τους να είναι οι καλύτερες από όλα τα ταξίδια τους. Η Expedia αποκαλεί το νέο στυλ ταξιδιού «χωρίς τύψεις», νοοτροπία «GOAT» (Greatest of All Trips).
Επίσης οι ταξιδιώτες επιδιώκουν μεταμορφωτικές και ουσιαστικές τουριστικές εμπειρίες.
Η έρευνα της Expedia σε 12 χώρες, αποκάλυψε ότι οι Αμερικανοί ταξιδιώτες ενστερνίζονται τη νοοτροπία των GOAT αναζητώντας:
- Ενθουσιασμό/ευθυμία (41%).
- Αίσθηση ότι έχουν αξιοποιήσει στο έπακρο το ταξίδι τους (40%).
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι ταξιδιώτες είναι πιο πρόθυμοι από ποτέ να ξεκουραστούν στα μελλοντικά τους ταξίδια (40%).
Το 68% των Αμερικανών σχεδιάζει να ταξιδέψει σε διεθνείς προορισμούς όπως η Ρώμη, το Μπαλί, Λονδίνο και το Παρίσι.
«Τα ταξίδια δεν είναι πλέον απλώς «να πηγαίνεις κάπου», δήλωσε η Christie Hudson, Ανώτερη Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων της Expedia.
Βγαίνοντας από μια τόσο μακρά περίοδο περιορισμών, το 2022 θα είναι η χρονιά που θα αποσπάσουμε κάθε κομμάτι πλούτου και νοήματος από τις εμπειρίες μας.
Κατάργηση του χρονοδιαγράμματος
Η πανδημία δυσκόλεψε τα ταξίδια με το 37% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ να παραδέχεται ότι είναι λιγότερο αυθόρμητοι από την εμφάνιση του COVID-19.
Ενώ οι ταξιδιωτικές συμβουλές και οδηγίες θα συνεχιστούν στο άμεσο μέλλον, οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να αυτοσχεδιάσουν και να χαλαρώσουν στα μελλοντικά τους ταξίδια.
- Το 25% θα είναι πιο αυθόρμητο και έτοιμο να ζήσει τη στιγμή.
- Το 26% στοχεύει να είναι πιο ευέλικτο και να ακολουθεί τη ροή.
Το 2022 θα συσχετιστεί με όσα κάνουν ένα ταξίδι αξέχαστο
Το 2022, το 40% των Αμερικανών ταξιδιωτών είναι πιο πρόθυμοι να περιποιηθούν τον εαυτό τους και να ξοδέψουν χρήματα για το επόμενο ταξίδι τους.
Από τις πολυτελείς εμπειρίες (15%), την αναβάθμιση σε δωμάτια ή πτήσεις (16%) έως την επίσκεψη σε έναν προορισμό της bucket list (32%), το 2022 θα συσχετιστεί με όσα κάνουν ένα ταξίδι αξέχαστο.
- Οι ταξιδιώτες ηλικίας 18 έως 34 ετών είναι πιο πιθανό να έχουν τέτοια συμπεριφορά (80%, σε σύγκριση με 56% των ταξιδιωτών ηλικίας άνω των 50 ετών).
- Οι ταξιδιώτες Gen-X είναι οι πιο πιθανό να προτιμήσουν τα πολυτελή εστιατόρια (18%).
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες θα “κυνηγήσουν” το GOAT στα ταξίδια τους το 2022
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες θα “κυνηγήσουν” το GOAT στα ταξίδια τους το 2022. Πώς; Βγαίνοντας από τη ζώνη άνεσης τους (22%) και επιδιώκοντας να “βυθιστούν” στον προορισμό, που θα επισκεφθούν. Καθώς και την κουλτούρα του και σε εμπειρίες εντελώς διαφορετικές από τις δικές τους (19%).Από τη δοκιμή φαγητού που δεν έχουν γευθεί ποτέ στο παρελθόν (40%) και τον πειραματισμό με τοπικές λιχουδιές (31%), μέχρι να παρακολουθήσουν μια τοπική μουσική εκδήλωση (14%) και να αναζητήσουν νέες εμπειρίες και προορισμούς (23%), οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φαίνεται να έχουν μια ανανεωμένη περιέργεια να μάθουν και να γνωρίσουν τον κόσμο.
Το 2022, οι ταξιδιώτες όχι μόνο λαχταρούν νέες γεύσεις και μέρη, αλλά επιθυμούν να:
- Αισθανθούν ενθουσιασμένοι για άλλη μια φορά (41%).
- Ζήσουν μια αξέχαστη βραδινή έξοδο (24%).
- Δοκιμάσουν “τολμηρές” δραστηριότητες και εμπειρίες που ανεβάζουν την αδρεναλίνη (11%).
Επιπλέον, όταν πρόκειται για το επόμενο ταξίδι τους, το ένα πέμπτο (21%) των ταξιδιωτών είναι πιο ενθουσιασμένο με το να κάνουν πράγματα που δεν θα έκαναν ποτέ. Συμπεριλαμβανομένου:
- Ύπνου κάτω από τα αστέρια (19%).
- Solo ταξίδι (17%).
- Ρομαντικές διακοπές (10%).
Ένα επιτυχημένο ταξίδι δεν ορίζεται πλέον από likes στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον, οι προτεραιότητες των ταξιδιωτών έχουν αλλάξει, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο να παραμείνουν παρόντες και προσεκτικοί.
- Περισσότερο από το ένα τρίτο (36%) των Αμερικανών ταξιδιωτών αναζητούν μια αίσθηση ικανοποίησης και ψυχικής ευεξίας στο επόμενο ταξίδι τους.
- Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) σχεδιάζουν να αφιερώσουν λιγότερο χρόνο στις ηλεκτρονικές συσκευές ώστε να είναι περισσότερο παρόντες.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
Σχόλια αναγνωστών