Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πώς οι ταξιδιωτικές τάσεις διαμορφώνουν το μέλλον στα ξενοδοχεία

Πώς οι ταξιδιωτικές τάσεις διαμορφώνουν το μέλλον στα ξενοδοχεία
Ο αυξανόμενος πληθωρισμός δεν θα αποτρέψει τους ανθρώπους από τα ταξίδια

Ένας νέος τύπος ταξιδιώτη, με υψηλότερες προσδοκίες έχει εμφανιστεί κατά τη διάρκεια της ανάκαμψης της τουριστικής βιομηχανίας και τα ξενοδοχεία πρέπει να είναι έτοιμα να καλύψουν τις ανάγκες τους.
Αυτό αποκαλύπτει η έκθεση 2022 Changing Traveler Report από την SiteMinder σε 8.000 ταξιδιώτες από 10 χώρες.
Ο αυξανόμενος πληθωρισμός δεν θα αποτρέψει τους ανθρώπους από τα ταξίδια.
Και η δημοφιλής προσέγγιση του συνδυασμού επαγγελματικών και ταξιδιών αναψυχής θα ωθήσει τα ξενοδοχεία να εξελιχθούν.

Πληθωρισμός και ταξίδια

Ο πληθωρισμός έχει επί του παρόντος «μέτρια» έως «μη» επίδραση στις ταξιδιωτικές αποφάσεις για την πλειοψηφία των ερωτηθέντων.
Το 85% των ταξιδιωτών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για πρόσθετα κατά την επόμενη διαμονή τους, ιδιαίτερα για πρωινό (50%) και θέα (34%).
Η αναφορά του SiteMinder συνιστά τα ξενοδοχεία να προσφέρουν στοχευμένα πρόσθετα, όπως check-in νωρίς για οικογένειες με μικρά παιδιά και αναβαθμίσεις δωματίων τελευταίας στιγμής στο χώρο του ξενοδοχείου.
Μετά τη διαμονή, οι ξενοδόχοι μπορούν να στείλουν προσφορές για να δώσουν κίνητρα για μελλοντικές επισκέψεις.

Ταξιδιώτες και μάρκετινγκ

Το 86% των ταξιδιωτών παγκοσμίως είναι ανοιχτό στη λήψη διαφημίσεων για ένα κατάλυμα που τους ταιριάζει.
Περισσότεροι από τους μισούς «συχνά» ή «πάντα» καλωσορίζουν εξατομικευμένες προσφορές και εκπτώσεις, ακόμα και μετά τη διαμονή τους.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «συχνά» ή «πάντα» επηρεάζουν τις αποφάσεις κρατήσεων του 43% όλων των ταξιδιωτών.

Δουλειά και αναψυχή

Το 36% των ταξιδιωτών να σχεδιάζει να εργαστεί στο επόμενο ταξίδι του.
Οι απαιτήσεις των εργαζόμενων ταξιδιωτών θα διαμορφώσουν το «ξενοδοχείο του μέλλοντος».
Τα δύο τρίτα των εργαζόμενων ταξιδιωτών προτιμούν το αυτοματοποιημένο check-in παρά το χειροκίνητο, σε σύγκριση με τους μισούς ταξιδιώτες αναψυχής.
Για το 78% των εργαζομένων ταξιδιωτών και το 60% των ταξιδιωτών αναψυχής, τα «μικρά πράγματα» -για παράδειγμα, τα έργα τέχνης του ή η μουσική του εστιατορίου- «πάντα» ή «συχνά» επηρεάζουν το αν θα σκεφτόταν να επιστρέψει σε ένα κατάλυμα.
Πολλοί ταξιδιώτες που σχεδιάζουν διακοπές εργασίας θα φέρουν την οικογένειά τους, επομένως η προσφορά εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εκδρομών για παιδιά θα μπορούσε να είναι μια καλή στρατηγική για τα ξενοδοχεία.

Ψηφιακή σύνδεση

Κάθε ψηφιακό σημείο επαφής έχει σημασία για τον νέο ταξιδιώτη και είναι «κρίσιμο για την εμπιστοσύνη».

  • Όταν κάνουν κράτηση απευθείας στον ιστότοπο ενός ακινήτου, περισσότεροι από τους μισούς (57%) λένε ότι η πρώτη τους προτεραιότητα είναι μια εύκολη και ασφαλής διαδικασία κράτησης και πληρωμής.
  • Το μεγαλύτερο ποσοστό των ταξιδιωτών (49%) προτιμά να πληρώνει με πιστωτική κάρτα μέσω διαδικτύου ή ηλεκτρονικής τραπεζικής μεταφοράς, ακολουθούμενο από αυτοπροσώπως (43%).
  • Για το 80% είναι «σημαντικό» ή «πολύ σημαντικό» να έχουν την ευελιξία να τροποποιούν εύκολα ή να ακυρώνουν ελεύθερα την κράτηση τους.

Γιατί επιστρέφουν στο κατάλυμα

Οι τρεις λόγοι που οι ταξιδιώτες είναι πιθανό να επιστρέψουν στο κατάλυμα, είναι:

  • Σχέση ποιότητας/τιμής (72%).
  • Τοποθεσία (58%).
  • Προσωπικό και εξυπηρέτηση πελατών (43%).
  • Σχεδόν εννέα στους 10 λένε ότι θέλουν να υπάρχει προσωπικό στο χώρο.

Η μελέτη διαπιστώνει επίσης ότι οι ταξιδιώτες είναι τρεις φορές πιο πιθανό να συμβουλευτούν μια μηχανή αναζήτησης από τους φίλους τους όταν συλλέγουν πληροφορίες για ξενοδοχεία.
Περισσότεροι από τους μισούς σχεδιάζουν να αφιερώσουν «περισσότερο» ή «πολύ περισσότερο» χρόνο αναζητώντας το κατάλυμα με την καλύτερη τιμή από ό,τι πριν από δύο χρόνια.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης