Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιες υπηρεσίες εκτιμούν περισσότερο οι ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία

Ποιες υπηρεσίες εκτιμούν περισσότερο οι ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία
Το ένα πέμπτο των ερωτηθέντων απολάμβανε το να μην χρειάζεται να καθαρίζουν οι ίδιοι το δωμάτιο κατά την αποχώρησή του
Tον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες θέλουν να απολαμβάνουν τον χρόνο τους ως επισκέπτες ξενοδοχείου εξέτασε η παναραβική έρευνα που διεξήχθη από την IHG Hotels & Resorts.
Αποκάλυψε ότι οι επισκέπτες εκτιμούν τις εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου (πισίνα, σάουνα) σε ποσοστό 62%, την υπηρεσία δωματίου σε ποσοστό 53% και τις επιλογές ψυχαγωγίας στο 49%.
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της κυκλοφορίας της παγκόσμιας “Guest How You Guest” καμπάνιας – που στοχεύει να ενισχύσει τις αληθινές ταξιδιωτικές στιγμές και γιορτάζει την ατομικότητα – ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να είναι ο εαυτός τους.
Το ένα πέμπτο των ερωτηθέντων απολάμβανε το να μην χρειάζεται να καθαρίζουν οι ίδιοι το δωμάτιο κατά την αποχώρησή του ή να μαγειρεύουν μόνοι τους και το 44% απόλαυσε την επιλογή των τροφίμων που διατίθενται στα ξενοδοχεία.
Περαιτέρω , η έρευνα έδειξε ότι το 20% επιθυμεί να αλλάξει ρούχα για το δείπνο για να δείχνει καλύτερα, ενώ το 24% αισθάνεται άνετα να ξαπλώνει με τις πιτζάμες και τις παντόφλες του ξενοδοχείου και το 33% ικανοποιείται ακόμη και περπατώντας στο ξενοδοχείο με ρούχα παραλίας.
Το 61% αισθάνεται ότι είναι πάντα χαλαρό κατά τη διάρκεια της διαμονής του, αλλά το 13% ανησυχεί ότι τα παιδιά τους μπορεί να συμπεριφέρονται άσχημα και να προκαλούν αναστάτωση στους άλλους επισκέπτες.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης