Επανατοποθετεί το τουριστικό επιχειρηματικό της μοντέλο η Θεσσαλονίκη, εστιάζοντας αφενός σε έξι ομαδοποιημένες αγορές και αφετέρου σε υποδομές και χωροταξικό σχέδιο.
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, Δήμος Θεσσαλονίκης, ΔΕΘ - Helexpo και Tourism Conventional Bureau (TCB) με μία κοινή φωνή ενώνουν τις δυνάμεις και μετουσιώνουν τα σχέδια σε πράξη.
Αγορές στόχοι σε πρώτη προτεραιότητα κυρίως λόγω των αεροπορικών συνδέσεων για την Θεσσαλονίκη είναι οι: Γερμανία, Βρετανία, Κύπρος, Ιταλία, Αυστρία, Τουρκία, Ισραήλ και ακολουθούν η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Σερβία, Γαλλία, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία.
Οι ΗΠΑ, αν και σημαντική αγορά η οποία βρίσκεται εντός των πλάνων για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης, θα τεθεί σε πρώτη προτεραιότητα αν δρομολογηθούν απευθείας πτήσεις προς και από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης
Στα σχέδια για την ανάπτυξη του προορισμού και την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος η ολοκλήρωση των έργων υποδομής και η ολοκλήρωση των σχεδίων για το χωροταξικό και η ψηφιοποίηση για την διασύνδεση του τουριστικού με τους τοπικές κοινωνίες και τους τοπικούς παραγωγούς.
Πολιτισμός και γαστρονομία συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης
Στα μοναδικά πλεονεκτήματα του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης τα πολυάριθμα βυζαντινά μνημεία στο κέντρο της πόλης, τα ιστορικά αρχαιολογικά μνημεία στους γείτονες νομούς, αλλά και η γαστρονομία καθώς η πόλη έχει ενταχθεί στο Δίκτυο Γαστρονομικών Πόλεων της UNESCO.
Στην ολοκλήρωση της αναβάθμισης της πόλης θα συμβάλλον και τα 30 έργα πνοής που βρίσκονται ήδη στα αναπτυξιακά πλάνα και θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι το 2030
Στα πλάνα για την ανάπτυξη της πόλης και οι δράσεις του ΕΟΤ.
Ο ΕΟΤ υλοποιώντας έργα αξίας 2,5 εκατομμυρίων ευρώ τα οποία αντλεί από το Ταμείο Ανάκαμψης προβάλλει την πόλη της Θεσσαλονίκης σε 10 χώρες του εξωτερικού.
Πνοή ανάπτυξης θα δώσει και το έργο για την ανάπτυξη του αθλητικού και πολιτιστικού τουρισμού καθώς και οι συμπράξεις μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα σε πεδία τεχνογνωσίας και οικονομίας.
Ελενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών