Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιες είναι οι 7 τάσεις στη βιομηχανία των εκδηλώσεων

Ποιες είναι οι 7 τάσεις στη βιομηχανία των εκδηλώσεων
Κοιτάζοντας το 2023 και μετά, οι επαγγελματίες των εκδηλώσεων είναι πιο αισιόδοξοι από ποτέ για τον κλάδο των συναντήσεων και των εκδηλώσεων

Πολλοί πίστευαν ότι το 2021 ήταν η χρονιά της επιστροφής – αλλά αποδείχθηκε ότι παρείχε μόνο μια γεύση από την ανάκαμψη της βιομηχανίας εκδηλώσεων που θα έρθει. 
Η Cvent δημοσίευσε πρόσφατα ένα eBook με επτά κορυφαίες τάσεις συναντήσεων και εκδηλώσεων που πρέπει να γνωρίζουν οι χώροι και τα ξενοδοχεία για το 2023. Το eBook έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην πλοήγηση της ραγδαίας επιστροφής στις εκδηλώσεις και στις εξελιγμένες προσδοκίες του σχεδιαστή, με συστάσεις για να βοηθήσει τους χώρους να προσελκύσουν και να κερδίσουν επιχειρηματικές εκδηλώσεις, όπως: 

  • Οι καλύτεροι τρόποι για να χειριστείτε το κύμα γεγονότων που αναμένεται το 2023
  • Τι περιμένουν οι προγραμματιστές εκδηλώσεων από τους συνεργάτες του χώρου τους σε αυτό το νέο τοπίο
  • Πώς ο πληθωρισμός επηρεάζει τους τρόπους με τους οποίους οι σχεδιαστές λαμβάνουν αποφάσεις
  • Οι τρόποι με τους οποίους οι χώροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την κοινωνική συνείδηση ​​για να προσελκύσουν περισσότερα γεγονότα

Οι 7 τάσεις εκδηλώσεων

1. Οι προγραμματιστές αναμένουν αύξηση των μελλοντικών κρατήσεων

Κοιτάζοντας το 2023 και μετά, οι επαγγελματίες των εκδηλώσεων είναι πιο αισιόδοξοι από ποτέ για τον κλάδο των συναντήσεων και των εκδηλώσεων. Η Έκθεση Προέλευσης του Cvent Planner του Οκτωβρίου 2022: Europe Edition, αποκάλυψε ότι το 83% των προγραμματιστών εκδηλώσεων δήλωσαν ότι αναμένουν να φιλοξενήσουν περισσότερες διαπροσωπικές εκδηλώσεις το 2023 σε σύγκριση με το 2019.
Αυτά είναι θετικά νέα, εφόσον οι χώροι είναι έτοιμοι να χειριστούν αποτελεσματικά την εισροή συναντήσεων και εκδηλώσεων. Είναι πιο σημαντικό από ποτέ να υπάρχει ενημερωμένο και έμπειρο προσωπικό σε ετοιμότητα για να ανταποκριθεί στις ανάγκες του σχεδιαστή.

2. Μια ανανεωμένη εστίαση στο χρόνο, την εμπειρία και την επένδυση για τους συμμετέχοντες

Η Έκθεση Προμηθειών Planner Οκτωβρίου 2022 διαπίστωσε ότι το 29% των σχεδιαστών περίμενε από τους συνεργάτες φιλοξενίας να τους βοηθήσουν να μεγιστοποιήσουν την εμπειρία της εκδήλωσης βρίσκοντας λύσεις δημιουργικού χώρου.

3. Η επιλογή του χώρου διεξαγωγής θα επηρεαστεί από τον κοινωνικό ακτιβισμό 

Η πανδημία έχει κάνει τους ανθρώπους να έχουν μεγαλύτερη κοινωνική συνείδηση. Μια έρευνα του Shopkick σε πάνω από 10.000 καταναλωτές το 2021 διαπίστωσε ότι το 39% ερευνά τις εταιρικές αξίες για να διασφαλίσει ότι ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους. Σημαντικά είναι επίσης τα γραφήματα αξίας, τα οποία αναφέρονται σε έναν πιο ολιστικό τρόπο θέασης ενός ατόμου. Ο David Allison, ειδικός στη συμπεριφορά των καταναλωτών, και η ομάδα του ερεύνησαν 750.000 ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και εντόπισαν 56 κοινές βασικές ανθρώπινες αξίες. 
Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να κατανοήσουν καλύτερα τι παρακινεί τους συμμετέχοντες, πώς να τους προωθήσουν καλύτερα και πώς να τους παρέχουν πιο ελκυστικό περιεχόμενο. Για να μάθουν περισσότερα για τις βασικές αξίες των συμμετεχόντων τους, οι υπεύθυνοι για το σχεδιασμό θα θέλουν χώρους για να τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν δραστηριότητες και ευκαιρίες που αντικατοπτρίζουν αυτές τις προτεραιότητες. 

4. Η τριπλή απειλή υβριδικών, εικονικών και προσωπικών τύπων εκδηλώσεων

Στο Future of the Event Industry Summit του Skift Meetings 2022, περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν κυρίως υβριδικές μορφές εκδηλώσεων στο δεύτερο μέρος του έτους. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της βιομηχανίας, λόγω της πανδημίας, σημαίνει ότι τα υβριδικά συμβάντα και τα εικονικά στοιχεία των προσωπικών εκδηλώσεων είναι εδώ για να μείνουν, καθώς μπορούν να προσεγγίσουν περισσότερους συμμετέχοντες και το ηχογραφημένο περιεχόμενο μπορεί να διαρκέσει πολύ μετά το τέλος της εκδήλωσης. 
Η τριπλή απειλή των τύπων υβριδικών, εικονικών και προσωπικών εκδηλώσεων είναι ένα ισχυρό όφελος για τις επιχειρήσεις και κάτι που οι χώροι πρέπει να είναι έτοιμοι να υποστηρίξουν. Αυτό σημαίνει ότι έχετε πρόσβαση στην πιο πρόσφατη τεχνολογία και μπορείτε να βοηθήσετε τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν περιεχόμενο βίντεο υψηλής ποιότητας. Οι συνδέσεις στο Διαδίκτυο υψηλής ταχύτητας με άφθονο εύρος ζώνης δεν είναι πλέον αρκετές. Εάν οι χώροι δεν μπορούν να παρέχουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία για μια υβριδική εκδήλωση επιτόπου, θα πρέπει να προετοιμαστούν με μια λίστα έμπειρων προμηθευτών που μπορούν να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να ζωντανέψουν το όραμά τους.

5. Οι προγραμματιστές εκδηλώσεων θα επικεντρωθούν σε δραστηριότητες υγείας και ευεξίας 

Το Παγκόσμιο Ινστιτούτο Ευεξίας προβλέπει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 21% για τον τουρισμό ευεξίας έως το 2025 – αυτό σημαίνει αυξημένο ενδιαφέρον για ιαματικά λουτρά, ιαματικές/μεταλλικές πηγές, βιωσιμότητα και ψυχική ευεξία.

6. Οι σχεδιαστές επιλέγουν πιο συχνά προορισμούς αναψυχής

Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Εθνικό Γραφείο Οικονομικών Ερευνών (μεταξύ άλλων πηγών) αναφέρει ότι η εξ αποστάσεως εργασία προκαλεί αύξηση των ωρών εργασίας το 2020 και το 2021. γρήγορα προς τα εμπρός για το 2022 και η ανταπόκριση ήταν η αύξηση των ταξιδιών αναψυχής. Αν και αυτό αυξανόταν πριν από την πανδημία, συνεχίζεται λόγω αλλαγών στις εργασιακές συνήθειες. 
Οι χώροι θα πρέπει να τονίζουν την αξία διαμονής της ιδιοκτησίας τους και να παρουσιάζουν εμπειρίες που οι συμμετέχοντες θα μπορούσαν να ελέγξουν τη λίστα με τα κουβάρια τους. 

7. Η Εικονική Πραγματικότητα (VR) δεν είναι πλέον μόνο για βιντεοπαιχνίδια

Φανταστείτε εάν οι υπεύθυνοι σχεδιασμού μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ένα σετ μικροφώνου-ακουστικού εικονικής πραγματικότητας για να δουν ακριβώς πώς θα ήταν ο χώρος εκδηλώσεων όταν φτάσουν οι καλεσμένοι ή κατά τη διάρκεια της κεντρικής ομιλίας. Οι τεχνολογικές εξελίξεις όπως αυτή σίγουρα θα εξοικονομήσουν χρόνο και θα αύξαναν τη δυνατότητα πώλησης του χώρου, όπως το να επιτρέπεται στους προγραμματιστές συσκέψεων να χρησιμοποιούν επαυξημένη πραγματικότητα (AR) για να περπατούν σε ένα δωμάτιο με μια συσκευή και να βλέπουν μια ποικιλία ρυθμίσεων δωματίων σε πραγματικό χρόνο.
Καθώς κυκλοφορούν νέες τεχνολογίες όπως το VR/AR, οι επαγγελματίες εκδηλώσεων θα θέλουν να ενσωματώσουν αυτά τα ισχυρά εργαλεία στα προγράμματά τους για να δημιουργήσουν τις εκδηλώσεις τους και να αναδιαμορφώσουν την εμπειρία. Όταν η τεχνολογία VR γίνει διαθέσιμη στο στάδιο προμήθειας, οι σχεδιαστές θα έχουν πρόσβαση σε χώρους παγκόσμιας κλάσης σε όλο τον κόσμο, απευθείας από τις ανέσεις των γραφείων ή των σπιτιών τους. Το VR έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο προμηθεύονται χώρους, προγραμματίζουν εκδηλώσεις, συνεργάζονται με το προσωπικό του ξενοδοχείου και προσελκύουν συμμετέχοντες σε όλο τον κόσμο. 

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης