Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιες είναι οι προβλέψεις του Expedia Group για τα ταξίδια το 2023

Ποιες είναι οι προβλέψεις του Expedia Group για τα ταξίδια το 2023
Το 90% των τουριστών αναζητά βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές

Κοιτάζοντας το μέλλον, το 2023 θα είναι μια σημαντική χρονιά για τον ταξιδιωτικό κλάδο, σύμφωνα με το Expedia Group.
Οι ταξιδιώτες ανακαλύπτουν νέους τρόπους να ταξιδεύουν και να βιώνουν διαφορετικούς πολιτισμούς, ενώ συνεχίζουν να τοποθετούν τις αξίες όπως βιωσιμότητα και ένταξη, στην κορυφή της λήψης αποφάσεων κατά τη διαδικασία κράτησης.
Έρευνα του Expedia Group εντόπισε οκτώ τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο το 2023. Από μοναδικά καταλύματα και τεχνολογικές καινοτομίες μέχρι τη βύθιση στη φύση και την υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον και βιώσιμων ταξιδιών, η έρευνα ανέλυσε μερικές από τις τάσεις που ανατρέπουν τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες βλέπουν τον κόσμο.

Αναγεννητικό ταξίδι

Η πανδημία έχει επιταχύνει την επιθυμία των ανθρώπων να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του τουρισμού, να ταξιδέψουν πιο υπεύθυνα και να επανασυνδεθούν ουσιαστικά με τη φύση για να διατηρήσουν τον πλανήτη μας.
Η τάση των βιώσιμων ταξιδιών έχει γίνει κυρίαρχη. Το 90% των τουριστών αναζητά βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των τουριστών θα επιλέξουν μια φιλική προς το περιβάλλον μεταφορά ή διαμονή στο επόμενο ταξίδι τους.
Πολλοί είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμες επιλογές, όπως αντισταθμίσεις άνθρακα, την επόμενη φορά που θα ταξιδέψουν.
Καθώς οι ταξιδιώτες ρωτούν όλο και περισσότερο τι κάνουν οι πάροχοι ταξιδιών για το περιβάλλον, είναι σημαντικό να κατανοήσουν οι εταιρείες του τομέα την έννοια του βιώσιμου ταξιδιού και να προσαρμοστούν ώστε να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των συνειδητών ταξιδιωτών.

# Hutlife

Τα μοναδικά καταλύματα που επιτρέπουν πιο οικεία, προσωπικές ταξιδιωτικές εμπειρίες γίνονται όλο και πιο ελκυστικά και θα συνεχίσουν να προσελκύουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών το 2023.
Καθώς οι προορισμοί σε όλο τον κόσμο έχουν ανοίξει ξανά, αυτή η διάθεση αντανακλάται στις ταξιδιωτικές επιλογές των τουριστών.
Τα δεδομένα της Vrbo από την τελευταία μας τριμηνιαία αναφορά δείχνουν τριψήφια αύξηση από έτος σε έτος, στη ζήτηση για εναλλακτικές διαμονές. Αυτό υποδεικνύει ότι οι ταξιδιώτες θέλουν να ξεφύγουν από τα παραδοσιακά καταλύματα στις διακοπές τους.
Είτε καλύβα, εξοχική κατοικία, δεντρόσπιτο ή πλωτό σπίτι, η μη παραδοσιακή ενοικίαση διακοπών αποτελεί ιδανική επιλογή για ταξιδιώτες που θέλουν να αποστασιοποιηθούν από πολυσύχναστες πόλεις ή να συνδεθούν πιο βαθιά με την τοπική κουλτούρα.

Όρεξη για ταξίδια

Από τα χρόνια που διακόπηκαν τα ταξίδια, μέχρι την αλλαγή σε έναν πιο καθιστικό τρόπο ζωής λόγω της αύξησης της εργασίας από το σπίτι, οι άνθρωποι λαχταρούν κίνηση, δραστηριότητα και εμπειρίες όταν πρόκειται για ταξίδια.
Το ενδιαφέρον και ο ενθουσιασμός για ταξίδια παρέμειναν σταθερά, μετά από πολλαπλά τρίμηνα αύξησης της αναζήτησης παγκοσμίως.
Το 46% των καταναλωτών λέει ότι τα ταξίδια είναι πιο σημαντικά για αυτούς τώρα σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία.
Αυτή η όρεξη για ταξίδια αυξάνεται ήδη, καθώς η ζήτηση για δραστηριότητες είναι πάνω από +40% σε ετήσια βάση.
Τα δεδομένα για το δεύτερο τρίμηνο του 2022 έδειξαν αύξηση 15% στους μεμονωμένους ενήλικες που ταξιδεύουν από τις ΗΠΑ και την EMEA στο APAC, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019.
Η Ταϊλάνδη, η Ιαπωνία και το Βιετνάμ αναδείχθηκαν ως βασικοί προορισμοί περιπέτειας προσελκύοντας μεγαλύτερο ποσοστό μεμονωμένων ταξιδιωτών από άλλες ομάδες ταξιδιωτών.
Οι ταξιδιωτικοί οργανισμοί μπορούν να αναμένουν ότι αυτή η τάση στα ταξίδια θα εκτιναχθεί το 2023, καθώς οι ταξιδιώτες εστιάζουν περισσότερο σε εμπειρίες που τους οδηγούν σε εξωτερικούς χώρους, είτε πρόκειται για πεζοπορία, αναρρίχηση, ποδηλασία, κολύμπι ή τρέξιμο.

Υπερ-προσωποποίηση στα ταξίδια

Οι ταξιδιώτες αναζητούν πλέον εμπειρίες και διαδρομές που ανταποκρίνονται στις προσωπικές τους ανάγκες και ενδιαφέροντα, συμπεριλαμβανομένων των δεσμεύσεών τους για βιωσιμότητα και ένταξη.
Η τάση της υπερ-προσωποποίησης υποδηλώνει επίσης μια στροφή προς τα ταξίδια που αντιμετωπίζει την επιθυμία των ανθρώπων για ιδιαίτερες και μοναδικές εμπειρίες.
Αυτές είναι εμπειρίες που αισθάνονται ότι δεν μπορούν να αγοραστούν και συμβαίνουν όταν υπάρχουν ευκαιρίες σύνδεσης με τις τοπικές κοινωνίες με αυθεντικούς τρόπους.
Το 64% ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για τις ταξιδιωτικές επιλογές που υποστηρίζουν τους τοπικούς πολιτισμούς και τις κοινότητες.
Ως εκ τούτου, οι ταξιδιωτικές εταιρείες έχουν την ευκαιρία να δείξουν τη δέσμευση τους να υποστηρίζουν τοπικούς οργανισμούς και να μοιραστούν πώς μπορούν να εμπλακούν οι ταξιδιώτες όταν επισκέπτονται.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης