Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πού στρέφονται οι ταξιδιώτες για να επιλέξουν κατάλυμα

Πού στρέφονται οι ταξιδιώτες για να επιλέξουν κατάλυμα
Το περιεχόμενο είναι ένα από τα θεμελιώδη μέρη οποιασδήποτε στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Στα κοινωνικά δίκτυα απευθύνονται οι ταξιδιώτες σε ποσοστό 80% προκειμένου να επιλέξουν τη διαμονή τους. Αυτό αποκαλύπτει σε πρόσφατη έρευνά της η Eurostars Hotel Company.

Ξενοδοχεία σε κοινωνικά δίκτυα

Το περιεχόμενο είναι ένα από τα θεμελιώδη μέρη οποιασδήποτε στρατηγικής μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Όσον αφορά στη βαθμολογία των αναρτήσεων, έως και το 37% των πελατών που ερωτήθηκαν προτιμούν περιεχόμενο που σχετίζεται με διαγωνισμούς που συνδέονται με κληρώσεις για διαμονή και εμπειρίες σε ξενοδοχεία.
Αυτή την ομάδα ακολουθούν στενά όσοι προτιμούν συστάσεις και οδηγούς δραστηριοτήτων στον προορισμό (34%).
Τα βίντεο και οι γκαλερί φωτογραφιών βρίσκονται στην τρίτη θέση, ενώ μόνο το 6% εκφράζει την προτίμηση σε κριτικές άλλων πελατών και συστάσεις από influencers.
Σύμφωνα με αυτές τις απαιτήσεις, η πλειονότητα των χρηστών πιστεύει ότι οι λογαριασμοί ξενοδοχείων πρέπει να επικεντρώνονται στην προσφορά προωθήσεων και προσφορών στους πελάτες, προκειμένου να χτιστεί η αφοσίωση των πελατών (40%).
Στη δεύτερη θέση (37%), τα κοινωνικά δίκτυα των ξενοδοχείων θα πρέπει να αποτελούν πλατφόρμες έμπνευσης με τη δημοσίευση περιεχομένου παρακίνησης για τους ταξιδιώτες.
Μόνο το 23% πιστεύει ότι τα δίκτυα θα πρέπει να καθιερωθούν ως κανάλι για να αλληλεπιδρούν τα ξενοδοχεία με τους πελάτες με γρήγορο και άμεσο τρόπο.

Το Instagram είναι ο βασιλιάς όταν πρόκειται για έμπνευση

Αν και το TikTok έχει εξελιχθεί γρήγορα, έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει για να καταργήσει το Instagram ως το κύριο δίκτυο αναφοράς για την επερχόμενη ταξιδιωτική έμπνευση και την επιλογή ξενοδοχείου.
Μόνο το 6% των ερωτηθέντων λέει ότι τα βίντεο είναι πιο κίνητρα σε σύγκριση με το 62% που πιστεύει ότι το Instagram εξακολουθεί να κυριαρχεί σε αυτό το σύμπαν.
Το 20% παραμένει πιστό στο Facebook, ενώ μόνο το 11% δηλώνει ανοιχτά ότι αντλεί έμπνευση από τις εμπειρίες της οικογένειας και των φίλων χωρίς να καταφεύγει σε κοινωνικά δίκτυα.

Ο ρόλος των Influencers

Αν ρωτήσουμε τους πελάτες για το ρόλο των influencers, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (47%) παραδέχονται ότι τους αρέσει να ακολουθούν διαφορετικούς λογαριασμούς για να ενημερώνονται, αλλά ότι δεν λαμβάνουν αποφάσεις με βάση τις συστάσεις τους.
Το 35% δηλώνει ότι προτιμά να καθοδηγείται από τις συστάσεις των φίλων και της οικογένειας, χωρίς να δίνει ιδιαίτερη σημασία στους λογαριασμούς των influencers. Μόνο το 16% ομολογεί ότι δίνει πλήρη αξιοπιστία σε αυτά τα προφίλ, αναγνωρίζοντας την ικανότητά του να δημοσιοποιεί τα ξενοδοχεία μέσα από τις δικές του εμπειρίες.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης

Κλείσιμο
Advertisement