Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Κικίλιας: Περισσότερες online προκρατήσεις από ποτέ – Αγγίζει το 67% ο μέσος όρος αύξησης για ολους τους προορισμούς

Κικίλιας: Περισσότερες online προκρατήσεις από ποτέ – Αγγίζει το 67% ο μέσος όρος αύξησης για ολους τους προορισμούς
«H επιτυχία του τουρισμού δίνει νέες ευκαιρίες καινοτομίας», σύμφωνα με τον Β. Κικίλια
«Περισσότερες online προκρατήσεις από ποτέ καταγράφονται αυτή την περίοδο στα ελληνικά ξενοδοχεία από το εξωτερικό και το εσωτερικό, με το μέσο όρο αύξησης για το σύνολο των προορισμών της χώρας να αγγίζει το 67%», τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, Β. Κικίλιας, αναφερόμενος στην αύξηση των online bookings τόσο στα ξενοδοχεία όσο και στη βραχυχρόνια μίσθωση, αλλά και στην online καμπάνια που υλοποίησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για πρώτη φορά 12 μήνες το χρόνο.
«Επιταχύνουμε τις επιδόσεις του τουρισμού μέσα από την ψηφιακή καινοτομία», υπογράμμισε ο κ. Κικίλιας, μιλώντας στην εκδήλωση «Greek Tourism Success Story: Acceleration through Digital Innovation» που διοργάνωσε η Relevance Digital Agency με τη συμμετοχή της Google του ΤικΤοκ, του Elevate Greece και σημαντικών εκπροσώπων του οικοσυστήματος της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Επεσήμανε ότι «η επιτυχία του τουρισμού δίνει νέες ευκαιρίες καινοτομίας».
Ο κ. Κικίλιας εξήγησε πως «επενδύσαμε σημαντικά σε ψηφιακές δεξιότητες μέσα για παράδειγμα από την συμφωνία την οποία κάναμε με τη Google, η οποία προβλέπει εκπαιδευτικά προγράμματα για μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις και ήδη, περισσότερα από 500 ξενοδοχεία έχουν κάνει την εκπαίδευση και εμφανίζουν τα βιώσιμα χαρακτηριστικά τους στη google», υπενθυμίζοντας ότι «πριν από τη συμφωνία μας με την google αυτός ο αριθμός ήταν μικρότερος των 50».
Στην εκδήλωση ομιλητές ήταν ο Θ. Σοφιανός founder και CEO Relevance, η Μ. Φούντα, head of marketing SE Europe Google και ο Φ. Θεοδώρου brand partnerships manager TikTok.
Καθώς το ψηφιακό περιβάλλον αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της ταξιδιωτικής εμπειρίας, η Google και το TikTok μοιράστηκαν πρωτοποριακές λύσεις, οι οποίες συμβάλλουν στην επιτάχυνση της ψηφιακής μετάβασης και της προβολής. Παράλληλα, η Google παρουσίασε τις κοινές πρωτοβουλίες της με το Υπουργείο Τουρισμού για τη στήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης.
Οι εκπρόσωποι του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα φώτισαν την αξία των συνεργειών και την σημασία της ανάπτυξης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας στον τομέα του τουρισμού, που αποτελεί σημαντικό πυλώνα ελληνικής οικονομίας με πολυεπίπεδο αντίκτυπο σε ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων.
Τέλος, με όχημα τις αναπτυξιακές δυνατότητες που κρύβει ο κλάδος του τουρισμού, ο Founder & CEO της Relevance, Θ. Σοφιανός, εστίασε στη στρατηγική της εταιρείας στον τουριστικό τομέα μέσω της ενίσχυσης της ομάδας με εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό της επένδυσης σε νεοφυείς επιχειρήσεις του ευρύτερου πεδίου.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης