Οι επιχειρήσεις πρέπει να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους σε περιόδους αιχμής και εκστρατείες τελευταίας σεζόν, καθώς αυτές είναι πιθανό να αποφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα
Ο Andy Headington, διευθύνων σύμβουλος του εξειδικευμένου ταξιδιωτικού πρακτορείου μάρκετινγκ Adido, υπογραμμίζει τις βασικές τάσεις στις οποίες πρέπει να επικεντρωθούν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες φέτος.
Παρά τις συζητήσεις για την εξασθένιση της περιόδου αιχμής κρατήσεων, οι πρώιμες κρατήσεις παραμένουν ισχυρές, ιδιαίτερα μεταξύ ταξιδιωτών που γνωρίζουν το κόστος και αναζητούν ανταγωνιστικές προσφορές.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Παρά τις συζητήσεις για την εξασθένιση της περιόδου αιχμής κρατήσεων, οι πρώιμες κρατήσεις παραμένουν ισχυρές, ιδιαίτερα μεταξύ ταξιδιωτών που γνωρίζουν το κόστος και αναζητούν ανταγωνιστικές προσφορές.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών