The New Bucket List: Ανάλυση της Mastercard αναδεικνύει τη στροφή των Ευρωπαίων προς τις εμπειρίες
Οι Ευρωπαίοι αναθεωρούν τις προτεραιότητές τους, μετατοπίζοντας το ενδιαφέρον τους από τα υλικά αγαθά στις εμπειρίες που έχουν ουσία και συναισθηματική αξία.
Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση του Mastercard Economics Institute, σχεδόν το 70% δηλώνει ότι φέτος σκοπεύει να επενδύσει σε στιγμές με νόημα – σηματοδοτώντας μια νέα προσέγγιση στην έννοια της “bucket list”.
Καθώς το καλοκαίρι κορυφώνεται και οι κλασικοί στόχοι – όπως τα πολυτελή ταξίδια ή οι extreme δραστηριότητες – εξακολουθούν να έχουν τη γοητεία τους, αυτό που φαίνεται να μετράει πραγματικά είναι οι πιο ουσιαστικές, καθημερινές εμπειρίες. Αυτές που ζούμε κοντά στο σπίτι, συχνά αυθόρμητα, και τελικά αποτυπώνονται στη μνήμη μας πιο έντονα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση του Mastercard Economics Institute, σχεδόν το 70% δηλώνει ότι φέτος σκοπεύει να επενδύσει σε στιγμές με νόημα – σηματοδοτώντας μια νέα προσέγγιση στην έννοια της “bucket list”.
Καθώς το καλοκαίρι κορυφώνεται και οι κλασικοί στόχοι – όπως τα πολυτελή ταξίδια ή οι extreme δραστηριότητες – εξακολουθούν να έχουν τη γοητεία τους, αυτό που φαίνεται να μετράει πραγματικά είναι οι πιο ουσιαστικές, καθημερινές εμπειρίες. Αυτές που ζούμε κοντά στο σπίτι, συχνά αυθόρμητα, και τελικά αποτυπώνονται στη μνήμη μας πιο έντονα.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών