Το 26% ξεκινά πλέον την έρευνα του για ξενοδοχεία σε ένα OTA, από 18% πέρυσι
Τις αλλαγές στον τρόπο που οι τουρίστες ταξιδεύουν, τις νέες τάσεις και τους προορισμούς που επιλέγουν το 2026, αποκαλύπτει η SiteMinder.
Η έκθεση της Changing Traveller 2026 σε 14 χώρες που δημοσιεύθηκε σήμερα, επισημαίνει τις νέες συνήθειες στη νοοτροπία του αυριανού διεθνή ταξιδιώτη.
Η μεγαλύτερη ανατροπή αφορά τα κανάλια που στρέφονται οι τουρίστες όταν ψάχνουν για ξενοδοχεία. Σύμφωνα με τα δεδομένα, τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) έχουν ξεπεράσει τις μηχανές αναζήτησης, για την έρευση ξενοδοχείων.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Η έκθεση της Changing Traveller 2026 σε 14 χώρες που δημοσιεύθηκε σήμερα, επισημαίνει τις νέες συνήθειες στη νοοτροπία του αυριανού διεθνή ταξιδιώτη.
Η μεγαλύτερη ανατροπή αφορά τα κανάλια που στρέφονται οι τουρίστες όταν ψάχνουν για ξενοδοχεία. Σύμφωνα με τα δεδομένα, τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) έχουν ξεπεράσει τις μηχανές αναζήτησης, για την έρευση ξενοδοχείων.
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών