Όλο και περισσότερο, οι πελάτες κάνουν κράτηση μόνο εάν όλα είναι «ακριβώς σωστά»
Τα ταξίδια που βασίζονται σε εμπειρίες θα έχουν ιδιαίτερα υψηλή ζήτηση το 2026, σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού διευθυντή της Travelzoo, James Clarke.
Παράλληλα, απηύθυνε έκκληση προς τους ταξιδιωτικούς πράκτορες της εταιρείας να προσθέσουν δραστηριότητες στα πακέτα που βασίζονται σε προορισμούς στην παραλία.
Επίσης ανέφερε ότι τα ταξίδια πλούσια σε πολιτισμό «ξεπερνούν όλα τα άλλα», υποστηρίζοντας ότι «η εμπειρία είναι η νέα πολυτέλεια».
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Παράλληλα, απηύθυνε έκκληση προς τους ταξιδιωτικούς πράκτορες της εταιρείας να προσθέσουν δραστηριότητες στα πακέτα που βασίζονται σε προορισμούς στην παραλία.
Επίσης ανέφερε ότι τα ταξίδια πλούσια σε πολιτισμό «ξεπερνούν όλα τα άλλα», υποστηρίζοντας ότι «η εμπειρία είναι η νέα πολυτέλεια».
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών