Η αγορά πολυτελών ταξιδιών συνεχίζει να αναπτύσσεται με ρυθμό άνω του μέσου όρου, 3,82% ετησίως
Μια αισθητή μεταμόρφωση υφίσταται η αγορά σε luxury ταξίδια. Οι εμπειρίες αποκτούν σημασία, ενώ τα σύμβολα lifestyle υποχωρούν σε δεύτερη μοίρα.
«Η πολυτέλεια δεν αφορά πλέον μόνο τον εντυπωσιασμό, αλλά και τη μεταμόρφωση των ανθρώπων, δήλωσε ο Steffen Boehnke, Διευθυντής της TUI Airtours (μάρκα πολυτελών ταξιδιών TUI Germany).
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
«Η πολυτέλεια δεν αφορά πλέον μόνο τον εντυπωσιασμό, αλλά και τη μεταμόρφωση των ανθρώπων, δήλωσε ο Steffen Boehnke, Διευθυντής της TUI Airtours (μάρκα πολυτελών ταξιδιών TUI Germany).
Διαβάστε περισσότερα στο www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών