γράφει : Δ.Ν.
Οι ασχολούμενοι με το αντικείμενο γνωρίζουν ότι ο προβλήτας [Ι] του ΟΛΠ όσο και οι [ΙΙ και ΙΙΙ] της ΣΕΠ ΑΕ (κινέζοι) λειτουργούν κοντά στην πλήρη δυναμικότητά τους.
Με απλά λόγια, δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να αυξηθεί σημαντικά το έργο τους διατηρώντας παράλληλα το επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρεται εάν δεν μεγαλώσει το λιμάνι.
Αυτός είναι και ο λόγος που κρίθηκε ήδη εδώ και τρία χρόνια οπότε και άρχισε η σχετική συζήτηση η έκταση του προβλήτα ΙΙΙ. Μια συμφωνία μεταξύ Cosco και ΟΛΠ που ολοκληρώθηκε πριν λίγες ημέρες με την ψήφισή της από την Βουλή.
Ως γνωστόν η συμφωνία προβλέπει επένδυση 230 εκατ. ευρώ και δημιουργία συνολικής δυναμικότητας διακίνησης 7,2 εκατ. εμπορευματοκιβώτιων ετησίως.
Σημειώνεται πως το πρώτο χρόνο λειτουργία της η ΣΕΠ ΑΕ διακίνησε 680 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια. Σε πέντε χρόνια, το 2014 έφτασε τα 3 εκατομμύρια. Υπερ-τετραπλασίασε δηλαδή τους διακινούμενους όγκους.
Η εν λόγω σύμβαση, γνωστή και ως φιλικός διακανονισμός εκτιμάται ότι έχει καθαρά παρούσα αξία από 678 εκατ, στο χειρότερο (εγγυημένο) σενάριο... Εως και 1,013 δισ. ευρώ και οδηγεί σε αύξηση των ετήσιων εσόδων της ΟΛΠ ΑΕ το 2021 στο ύψος των 109, 3 εκατ. ευρώ.
Και η μετοχή έχασε προχθές άλλο ένα 6,64% της αξίας της υποχωρώντας κάτω από τα 10,00 ευρώ με την αποτίμηση του ΟΛΠ να κατέρχεται στα 250 εκατ. ευρώ.
Με απλά λόγια, δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να αυξηθεί σημαντικά το έργο τους διατηρώντας παράλληλα το επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρεται εάν δεν μεγαλώσει το λιμάνι.
Αυτός είναι και ο λόγος που κρίθηκε ήδη εδώ και τρία χρόνια οπότε και άρχισε η σχετική συζήτηση η έκταση του προβλήτα ΙΙΙ. Μια συμφωνία μεταξύ Cosco και ΟΛΠ που ολοκληρώθηκε πριν λίγες ημέρες με την ψήφισή της από την Βουλή.
Ως γνωστόν η συμφωνία προβλέπει επένδυση 230 εκατ. ευρώ και δημιουργία συνολικής δυναμικότητας διακίνησης 7,2 εκατ. εμπορευματοκιβώτιων ετησίως.
Σημειώνεται πως το πρώτο χρόνο λειτουργία της η ΣΕΠ ΑΕ διακίνησε 680 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια. Σε πέντε χρόνια, το 2014 έφτασε τα 3 εκατομμύρια. Υπερ-τετραπλασίασε δηλαδή τους διακινούμενους όγκους.
Η εν λόγω σύμβαση, γνωστή και ως φιλικός διακανονισμός εκτιμάται ότι έχει καθαρά παρούσα αξία από 678 εκατ, στο χειρότερο (εγγυημένο) σενάριο... Εως και 1,013 δισ. ευρώ και οδηγεί σε αύξηση των ετήσιων εσόδων της ΟΛΠ ΑΕ το 2021 στο ύψος των 109, 3 εκατ. ευρώ.
Και η μετοχή έχασε προχθές άλλο ένα 6,64% της αξίας της υποχωρώντας κάτω από τα 10,00 ευρώ με την αποτίμηση του ΟΛΠ να κατέρχεται στα 250 εκατ. ευρώ.
Σχόλια αναγνωστών