γράφει : Δ.Ν.
ΔΕΗ: Τα πρώτα ανεπίσημα στοιχεία για τις καταναλώσεις του μηνός Νοεμβρίου την εμφανίζουν να έχει ενισχύσει οριακά περί το 0,5% (σε όγκους) έναντι των εναλλακτικών παρόχων.
- Η αύξηση μάλιστα αυτή έρχεται μετά από την απόλυτη σχεδόν στασιμότητα του μηνός Οκτωβρίου και ενώ οι ιδιώτες πάροχοι έχουν αποδυθεί σε μια μεγάλης έντασης διαφημιστική και επικοινωνιακή προβολή.
- Η αντοχή της ΔΕΗ (και η μικρή αύξηση) αποτελεί προφανώς αποτέλεσμα της «ωρίμανσης» στη συνείδηση των καταναλωτών, του μέτρου της έκπτωσης 15% στους καλοπληρωτές πελάτες που εισήγαγε η επιχείρηση.
- Ως γνωστόν ο τελικός στόχος είναι να μειωθεί το μερίδιο της κάτω από 50% ως το 2020, με ενδιάμεσους στόχους μερίδια 75,24% το Δεκέμβριο 2017, 62,24% το Δεκέμβριο 2018 και 49,24% το Δεκέμβριο 2019.
- Υπενθυμίζεται ότι με βάση τα επίσημα στοιχεία του ΛΑΓΗΕ στο τέλος Οκτωβρίου η ΔΕΗ συγκέντρωνε μερίδιο αγοράς 87,99% ( 55,78% στην Χαμηλή Τάση, 17,8% στη Μέση και 14,62% στην Υψηλή).
Σχόλια αναγνωστών