Ποιος θα περίμενε πως την σήμερον ημέρα ένα ηλεκτρικό τζιπ να παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον ακόμη και από την συμβατική του έκδοση
Αν γνωρίζετε την ύπαρξη του Avenger, τότε θα έχετε υπόψη σας πως πέρα από την ηλεκτρική υπάρχει και μία έκδοση με τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα.
Ωστόσο, μην ποντάρετε σε αυτή, η οποία είναι διαθέσιμη μόνο στην αγορά της Ιταλίας και της Ισπανίας. Στις αγορές δηλαδή που δεν υπάρχει καμία επιδότηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ακόμη και να υπήρχε όμως μεγάλη εντύπωση μου προκάλεσε στην διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του Avenger πως δεν έγινε κανένας λόγος για την συμβατική έκδοση. Σα να μην υπήρχε, δείχνοντας προς τα που πάει το πράγμα ακόμη και για μία παραδοσιακή αμερικανική εταιρία σαν τη Jeep.
Βέβαια, το Avenger είναι μια ειδική περίπτωση αφού είναι ένα ευρωπαϊκό προϊόν με συστατικά από τον όμιλο Stellantis και το νέο σύστημα πρόωσης με το ηλεκτρικό μοτέρ των 156 ίππων και την μπαταρία των 52 kWh που προσφέρει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας (Διαβάστε περισσότερα).
Ωστόσο, μην ποντάρετε σε αυτή, η οποία είναι διαθέσιμη μόνο στην αγορά της Ιταλίας και της Ισπανίας. Στις αγορές δηλαδή που δεν υπάρχει καμία επιδότηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ακόμη και να υπήρχε όμως μεγάλη εντύπωση μου προκάλεσε στην διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του Avenger πως δεν έγινε κανένας λόγος για την συμβατική έκδοση. Σα να μην υπήρχε, δείχνοντας προς τα που πάει το πράγμα ακόμη και για μία παραδοσιακή αμερικανική εταιρία σαν τη Jeep.
Βέβαια, το Avenger είναι μια ειδική περίπτωση αφού είναι ένα ευρωπαϊκό προϊόν με συστατικά από τον όμιλο Stellantis και το νέο σύστημα πρόωσης με το ηλεκτρικό μοτέρ των 156 ίππων και την μπαταρία των 52 kWh που προσφέρει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας (Διαβάστε περισσότερα).
Σχόλια αναγνωστών