Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνονται «πράσινα» μετά τις 90.000 χιλιόμετρα

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνονται «πράσινα» μετά τις 90.000 χιλιόμετρα
Μελέτη αποκαλύπτει ότι χρειάζονται περίπου 90.000 χιλιόμετρα για να αντισταθμίσει ένα ηλεκτρικό όχημα (που καταναλώνει σε μεγάλο βαθμό ενέργεια από ΑΠΕ) το αρχικό του περιβαλλοντικό αποτύπωμα και να ξεπεράσει τις περιβαλλοντικές επιδόσεις ενός οχήματος εσωτερικής καύσης.
Σύμφωνα με πρόσφατη ανεξάρτητη μελέτη από τη Γερμανία, τα ηλεκτρικά οχήματα (BEV) παρουσιάζουν 30% μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων σε σύγκριση με τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), κατά τη διάρκεια της ζωής τους.
Παρά την αρχική οικολογικό επιβάρυνση που προκύπτει κατά την παραγωγή μπαταριών, η οποία συμβάλλει σε μεγαλύτερη ρύπανση από την κατασκευή παραδοσιακών οχημάτων, τα ηλεκτρικά οχήματα αποδεικνύονται πιο βιώσιμη επιλογή σε βάθος χρόνου.
Αλλά σε μεγάλο βάθος…
Συγκεκριμένα, η μελέτη αποκαλύπτει ότι χρειάζονται περίπου 90.000 χιλιόμετρα για να αντισταθμίσει ένα ηλεκτρικό όχημα (που καταναλώνει σε μεγάλο βαθμό ενέργεια από ΑΠΕ) το αρχικό του περιβαλλοντικό αποτύπωμα και να ξεπεράσει τις περιβαλλοντικές επιδόσεις ενός οχήματος εσωτερικής καύσης.

Ωστόσο, αν η ολική ενέργεια παράγεται από ορυκτά καύσιμα, τότε ένα BEV θα έχει αποσβέσει το ενεργειακό του αποτύπωμα μετά τις 190.000 χιλιόμετρα!
Ο Dr. Joachim Damasky, πρόεδρος της VDI Gesellschaft Fahrzeug, υπογραμμίζει τη σημασία παραγόντων όπως ο τόπος παραγωγής, το ενεργειακό μείγμα στην παραγωγή οχημάτων και εξαρτημάτων, το σύστημα κίνησης και η κατανάλωση ενέργειας στο δρόμο για την αξιολόγηση του κύκλου ζωής των αυτοκινήτων.
Ειδικότερα, η απαιτητική σε πόρους παραγωγή τεχνολογίας κίνησης, ιδίως η παραγωγή μπαταριών που λαμβάνει χώρα κυρίως στην Ασία, επιβαρύνει από νωρίς τα BEV. Ωστόσο, καθώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνεχίζουν τη διάρκεια ζωής τους, αναδεικνύονται σε καθαρότερη εναλλακτική λύση
Διαβάστε περισσότερα:

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης