Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Porsche: Η αμιγώς ηλεκτρική Macan είναι γεγονός και εντυπωσιάζει

Porsche: Η αμιγώς ηλεκτρική Macan είναι γεγονός και εντυπωσιάζει
Η συνδυασμένη αυτονομία αγγίζει τα 613 χιλιόμετρα για τη Macan 4 και τα 591 χιλιόμετρα για τη Macan Turbo
Σχετικά Άρθρα
Η Porsche παρουσιάζει το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της.
Πρόκειται για τη νέα Macan με συστήματα μετάδοσης κίνησης έως 470 kW (639 ίπποι) και εξαιρετική πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση.
Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται στο κάτω μέρος του αμαξώματος, με μικτή χωρητικότητα 100 kWh, από τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν ενεργά έως και 95 kWh. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι κεντρικό στοιχείο στην καινοτόμο τεχνολογία Premium Platform Electric με αρχιτεκτονική στα 800 V, την οποία η Porsche χρησιμοποιεί για πρώτη φορά.
Η ισχύς φόρτισης DC φτάνει τα 270 kW, με την μπαταρία να φορτίζεται από το 10 στο 80% μέσα σε περίπου 21 λεπτά σε κατάλληλο σταθμό ταχείας φόρτισης.
Σε σταθμούς 400 V, ένας διακόπτης υψηλής τάσης στο εσωτερικό της μπαταρίας ενεργοποιεί τη λειτουργία «bank charging» χωρίζοντας την μπαταρία 800 V σε δύο μπαταρίες, η καθεμία με ονομαστική τάση 400 V.
Έτσι επιτυγχάνεται εξαιρετικά αποδοτική φόρτιση με έως και 135 kW, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος ενισχυτής υψηλής τάσης.
Η συνδυασμένη αυτονομία αγγίζει τα 613 χιλιόμετρα για τη Macan 4 και τα 591 χιλιόμετρα για τη Macan Turbo.
Εξωτερικά το μοντέλο έχει ήπια κλίση στο καπό και έντονες γραμμές στα φτερά.
Το μήκος είναι 4.78μ., το πλάτος 1.93μ. και το ύψος 1.62μ., ενώ διατίθεται με τροχούς έως 22'' με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων μπροστά και πίσω.
Οι προβολείς χωρίζονται σε δύο μέρη.
Η επίπεδη άνω μονάδα φώτων με φώτα ημέρας τεσσάρων σημείων είναι ενσωματωμένη στα φτερά και αναδεικνύει το πλάτος του αυτοκινήτου, τη στιγμή που η κεντρική μονάδα προβολέων έχει τοποθετηθεί λίγο πιο χαμηλά στο μπροστινό μέρος του οχήματος.
Οι ώμοι του αυτοκινήτου είναι τονισμένοι προσδίδοντας στο πίσω μέρος εντυπωσιακά μυώδη εμφάνιση.
Το λογότυπο της Porsche είναι πλέον τοποθετημένο κεντρικά στο πίσω μέρος με 3D φωτισμό.
Με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση εξοικονομήθηκε περισσότερος χώρος αποσκευών στο εσωτερικό.
Ανάλογα με το μοντέλο και τον εγκατεστημένο εξοπλισμό, η χωρητικότητα πίσω από το ενιαίο κάθισμα φτάνει τα 540 λίτρα.
Επιπλέον, υπάρχει ένας δεύτερος χώρος αποσκευών μπροστά, με χωρητικότητα 84 λίτρα.
Όταν η πλάτη των πίσω καθισμάτων πέφτει τελείως, η χωρητικότητα του πίσω χώρου αποσκευών μπορεί να φτάσει τα 1348 λίτρα.
Στον εξαιρετικά πρακτικό σχεδιασμό της Macan έρχεται να προστεθεί η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης έως 2.000 κιλά.
Τόσο η Macan 4 όσο και η Macan Turbo διαθέτουν τετρακίνηση.
Οι δύο ηλεκτροκινητήρες ελέγχονται μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος ισχύος σε σχεδόν πραγματικό χρόνο.
Τα μοντέλα Macan με αερανάρτηση διαθέτουν το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης ανάρτησης Porsche Active Suspension Management.
Το συγκεκριμένο σύστημα διαθέτει επίσης αμορτισέρ με τεχνολογία δύο βαλβίδων.
Για πρώτη φορά, η Macan διαθέτει προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα, με μέγιστη γωνία διεύθυνσης πέντε μοιρών.
Το συγκεκριμένο σύστημα επιτρέπει μικρό κύκλο στροφής 11,1μ. μέσα στην πόλη και κατά την εκτέλεση ελιγμών, ενώ ταυτόχρονα παρέχει εξαιρετική οδηγική ευστάθεια σε υψηλότερες ταχύτητες.
Οι τιμές ξεκινούν στη Γερμανία από 83.993 ευρώ για τη Macan 4 και 114.576 ευρώ για τη Macan Turbo.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης