Ο Charles Leclerc και η Ferrari ολοκλήρωσαν την τρίτη μέρα των χειμερινών δοκιμών του Μπαχρέιν στην κορυφή καθώς η προετοιμασία της Formula 1 για το 2024 έφτασε στο τέλος της. Το επόμενο ΣΚ έχουμε αγωνιστική δράση, προσοχή, το Σάββατο 2 Μαρτίου ο αγώνας ελέω ραμαζάνι.
Μετά τον Carlos Sainz, ο ομόσταυλος του στη Ferrari, Charles Leclerc, εξασφάλισε τον ταχύτερο χρόνο στις δοκιμές στο Μπαχρέιν. Ωστόσο, ο Max Verstappen ίσως και να έκρυψε την πραγματική δύναμη της Red Bull.
Με μια πρώτη ματιά, τα αποτελέσματα της εβδομάδας χειμερινών δοκιμών στο Μπαχρέιν δίνουν ελπίδες για μια πιο συναρπαστική σεζόν. Ωστόσο, οι ταχύτεροι χρόνοι γύρου δυστυχώς δεν λένε όλη την ιστορία. Την Πέμπτη, ο Carlos Sainz κατέκτησε την πρώτη θέση χάρη στα μαλακά ελαστικά C4.
Ο Charles Leclerc επέλεξε επίσης τη γόμα C4 κατά τον ταχύτερο γύρο του την Παρασκευή (22/2). Στο τέλος, το ρολόι σταμάτησε στο 1:30,322 λεπτά – τέσσερα δέκατα πίσω από τον καλύτερο χρόνο της εβδομάδας του team mate του,Sainz.
Αυτό δείχνει ότι η Ferrari δεν λειτουργούσε στο όριο όσον αφορά την ποσότητα καυσίμου και τις ρυθμίσεις του κινητήρα.
Η Red Bull δεν άγγιξε καν τα ελαστικά με την κόκκινη σήμανση.
Με τη μεσαία σκληρή γόμα C3, ο Max Verstappen έμεινε λίγο περισσότερο από τέσσερα δέκατα πίσω από το σημείο αναφοράς του Leclerc (Διαβάστε περισσότερα)
Με μια πρώτη ματιά, τα αποτελέσματα της εβδομάδας χειμερινών δοκιμών στο Μπαχρέιν δίνουν ελπίδες για μια πιο συναρπαστική σεζόν. Ωστόσο, οι ταχύτεροι χρόνοι γύρου δυστυχώς δεν λένε όλη την ιστορία. Την Πέμπτη, ο Carlos Sainz κατέκτησε την πρώτη θέση χάρη στα μαλακά ελαστικά C4.
Ο Charles Leclerc επέλεξε επίσης τη γόμα C4 κατά τον ταχύτερο γύρο του την Παρασκευή (22/2). Στο τέλος, το ρολόι σταμάτησε στο 1:30,322 λεπτά – τέσσερα δέκατα πίσω από τον καλύτερο χρόνο της εβδομάδας του team mate του,Sainz.
Αυτό δείχνει ότι η Ferrari δεν λειτουργούσε στο όριο όσον αφορά την ποσότητα καυσίμου και τις ρυθμίσεις του κινητήρα.
Η Red Bull δεν άγγιξε καν τα ελαστικά με την κόκκινη σήμανση.
Με τη μεσαία σκληρή γόμα C3, ο Max Verstappen έμεινε λίγο περισσότερο από τέσσερα δέκατα πίσω από το σημείο αναφοράς του Leclerc (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών