Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το Ford Explorer RWD 77 kWh 286 PS

tags :
Δοκιμάζουμε το Ford Explorer RWD 77 kWh 286 PS
Η παρατεταμένη μόδα των SUV στην αγορά και ο παραγκωνισμός των μικρότερων μοντέλων, έφερε στο προσκήνιο νέες ελεύσεις με μεγάλο ενδιαφέρον και «ευρώ-αμερικάνικες» πινελιές.
Μία τέτοια είναι και το Ford Explorer.
Πόσα παρόμοια SUV να αντέξει η πιάτσα των νέων μοντέλων;
Πάνω κάτω όλα με την ίδια φιλοσοφία του ελαφρώς αυξημένου ύψους και παρόμοιο ντιζάιν, λες και υπάρχει μονάχα ένα καλούπι εκεί στα σχεδιαστικά κέντρα των εταιρειών.
Κάπως έτσι πρέπει να ξεκίνησε ο διάλογος στις τάξεις της Ford και αποφάσισαν να επιμείνουν φυσικά στο SUV περιβάλλον για χάρη της ζήτησης, αλλά στόχος ήταν να δημιουργήσουν κάτι ξεχωριστό.
Δεν είναι και λίγο άλλωστε να περνάς σε μία εποχή η οποία δεν περιλαμβάνει ιστορικά ονόματα όπως το Fiesta και σταδιακά και το Focus. Μονόδρομος λοιπόν το να ανασύρουν τα βαριά χαρτιά όπως το Explorer ή το Capri (το οποίο θα μας απασχολήσει λίγο αργότερα).
Αξιοποιώντας λοιπόν τη συνεργασία με το group VW (με την πλατφόρμα MEB) και μέσα από το ιστορικό εργοστάσιο της εταιρείας στην Κολωνία, γεννήθηκε το αμιγώς ηλεκτρικό Explorer.
Πρόκειται για ένα μεσαίο SUV με μήκος 4,468 μέτρα το οποίο δεν κρύβει την… made in USA καταγωγή του, έχει σχεδιαστεί ωστόσο εξολοκλήρου σε ευρωπαϊκό έδαφος.
Οι άνθρωποι της Ford, γνωρίζοντας πως το Explorer προορίζεται για αστική χρήση (ηλεκτρικό άλλωστε), προσπάθησαν να κρατήσουν τις διαστάσεις του κοντά σε αυτές ενός παραδοσιακού hatchback (+6 εκ σε σχέση με το Focus), ενώ από πλευράς ανταγωνισμού τοποθετείται ανάμεσα στο Volvo XC40 και τη Mercedes EQA.
Παρόλο που μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το VW ID.4, εξωτερικά δεν μοιάζουν σε τίποτα, καθώς το Explorer είναι πιο σμιλεμένο, με μία ενιαία κομψή μάσκα σαν μεταλλική ασπίδα, καλοσχεδιασμένο στο πλάι και με πολλές πινελιές στο πίσω μέρος που παραπέμπουν σε γνήσιο SUV που φτιάχτηκε για ένα περιπετειώδες σαββατοκύριακο στις κοιλάδες της Νεβάδα.
Τα φωτιστικά σώματα εκπέμπουν φινέτσα και στιλ, θυμίζοντας λίγο τα «μπούμερανγκ» LED του Renault Arkana, με το συνολικό ντιζάιν πάντως να είναι αμίμητο και αρκετά «μασίφ», σε βαθμό που να μη μοιάζει με κανένα άλλο SUV που κυκλοφορεί στους δρόμους αυτή την περίοδο.
Στο εσωτερικό του Explorer εντοπίζεις δύο ομοιότητες σε σχέση με την ID. σειρά της VW, και αυτές δεν είναι άλλες από τους διακόπτες για τα παράθυρα και τον επιλογέα κίνησης.
Η πρώτη δεν μας ενθουσιάζει είναι η αλήθεια, καθώς πρέπει κάθε φορά να πατάς το κουμπί αφής για να μεταβείς στα πίσω ή τα εμπρός τζάμια.
O επιλογέας ψηλά δεξιά από το τιμόνι είναι βολικός και εύχρηστος, αφήνοντας παράλληλα και επιπλέον χώρο ανάμεσα στον οδηγό και το συνοδηγό.
Εκεί, κάτω από τις ποτηροθήκες που είναι αποσπώμενες, υπάρχει η mega console, ένας χώρος 17 λίτρων που χωράει μέχρι και μικρό λάπτοπ (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης