
Η Ferrari παρουσιάζει τις 296 Speciale και 296 Speciale A, τις ισχυρότερες και πιο εστιασμένες εκδόσεις του plug-in hybrid V6 supercar της, με στόχο τους απαιτητικούς πελάτες και την απόλυτη επίδοση.
Η νέα 296 Speciale (το πράσινο μοντέλο) δεν είναι απλώς μια ελαφρύτερη έκδοση της 296 GTB.
Πρόκειται για ένα τεχνικά εξελιγμένο μοντέλο με σαφές αγωνιστικό προσανατολισμό, που έρχεται να διαδεχθεί «φιλοσοφικά» την 458 Speciale, αλλά σε εποχή εξηλεκτρισμένων μοντέλων.
Εκτός από τη κουπέ, παρουσιάστηκε και η 296 Speciale A (το πορτοκαλοκόκκινο), με αφαιρούμενη οροφή, που μοιράζεται σχεδόν όλα τα μηχανικά χαρακτηριστικά με την κλειστή έκδοση.
Ο V6 twin-turbo κινητήρας των 2,9 λίτρων αποδίδει 690 ίππους, με το ηλεκτρικό μοτέρ να ανεβάζει τη συνολική ισχύ στους 880 ίππους – 60 περισσότερους από την 296 GTB.
Το σύστημα κίνησης εξελίχθηκε περαιτέρω από τη Ferrari για να αποδώσει άμεσα και με απόλυτη γραμμικότητα στις υψηλές στροφές.
Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω του γνωστού αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων (διαβάστε περισσότερα)
Πρόκειται για ένα τεχνικά εξελιγμένο μοντέλο με σαφές αγωνιστικό προσανατολισμό, που έρχεται να διαδεχθεί «φιλοσοφικά» την 458 Speciale, αλλά σε εποχή εξηλεκτρισμένων μοντέλων.
Εκτός από τη κουπέ, παρουσιάστηκε και η 296 Speciale A (το πορτοκαλοκόκκινο), με αφαιρούμενη οροφή, που μοιράζεται σχεδόν όλα τα μηχανικά χαρακτηριστικά με την κλειστή έκδοση.
Ο V6 twin-turbo κινητήρας των 2,9 λίτρων αποδίδει 690 ίππους, με το ηλεκτρικό μοτέρ να ανεβάζει τη συνολική ισχύ στους 880 ίππους – 60 περισσότερους από την 296 GTB.
Το σύστημα κίνησης εξελίχθηκε περαιτέρω από τη Ferrari για να αποδώσει άμεσα και με απόλυτη γραμμικότητα στις υψηλές στροφές.
Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω του γνωστού αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών