Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

Netflix Vs Disney: Ποιος κερδίζει τον πόλεμο του streaming;

Netflix Vs Disney: Ποιος κερδίζει τον πόλεμο του streaming;
Από το 2007 έως το 2022, η βάση συνδρομητών του Netflix αυξήθηκε από 7 εκατομμύρια σε 221 εκατομμύρια, σχεδόν 3.000%.
Σχετικά Άρθρα
Το Netflix είναι γνωστό ως ένας από τους πρωτοπόρους της μαζικής ροής οπτικοαουστικού υλικου.
Η υπηρεσία έχει γίνει τόσο δυνατή που η λέξη "Netflix" είναι πλέον συνώνυμη με την παρακολούθηση ταινίας ή τηλεοπτικής εκπομπής.
Όμως, ενώ είναι μια από τις πιο αναγνωρισμένες πλατφόρμες ροής στον κόσμο, κατάφερε να διατηρήσει την κυρίαρχη θέση της στον κλάδο τώρα που περισσότεροι ανταγωνιστές έχουν μπει στη μάχη;
Αυτό το γραφικό του Truman Du μέσω του Visual Capitalist, δείχνει πώς η αυτοκρατορία ροής της Disney (Disney+, Hulu και ESPN+) κέρδισε γρήγορα συνδρομητές και δίνει στο Netflix μια σειρά από τα χρήματά του.
2_263.jpg
Netflix: Η αρχή

Η Netflix ιδρύθηκε το 1997 και ξεκίνησε ως εταιρεία ενοικίασης DVD με παραγγελία μέσω ταχυδρομείου.
Ένας από τους συνιδρυτές, ο Reed Hastings, είπε στο περιοδικό Fortune ότι πήρε την ιδέα για το Netflix αφού του χρεώθηκε με καθυστέρηση 40 $ για ένα VHS που είχε νοικιάσει.
Μέχρι το 2007, το Netflix είχε εξελιχθεί από μια σχετικά μέτρια εταιρεία ενοικίασης DVD σε μια πρωτοποριακή υπηρεσία ροής βασισμένη σε συνδρομές.
Ενώ υπήρχαν μερικές άλλες πλατφόρμες ροής εκείνη την εποχή, το Netflix είχε ένα σημαντικό πλεονέκτημα πρώτης κίνησης, λειτουργώντας σε ένα μοντέλο συνδρομής και αποκτώντας ένα ευρύ φάσμα δικαιωμάτων διανομής από διαφορετικά στούντιο.
Αυτό επέτρεψε στην εταιρεία να αναπτυχθεί γρήγορα και να καθιερωθεί ως ηγέτης του κλάδου.
Από το 2007 έως το 2022, η βάση συνδρομητών του Netflix αυξήθηκε από 7 εκατομμύρια σε 221 εκατομμύρια, σχεδόν 3.000%.

Πότε μπήκε στη σκηνή η Disney;

Η Walt Disney Company αναμείχθηκε στη βιομηχανία ροής το 2009 όταν εντάχθηκε για πρώτη φορά στη Hulu ως δευτερεύουσα εταιρία συμμετοχών, αλλά επένδυσε πιο άμεσα το 2016 όταν αγόρασε το 33% της BAMTECH Media, μια εταιρεία τεχνολογίας ροής βίντεο.
Ενώ η Disney έφτασε πολύ αργότερα στη σκηνή σε σύγκριση με το Netflix, δεν άργησε να κερδίσουν οι πλατφόρμες της Disney.
Και από το δεύτερο τρίμηνο του 2022, η αυτοκρατορία ροής της Disney (Disney+, Hulu και ESPN+) έχει περισσότερους συνδυασμένους συνδρομητές από το Netflix και κερδίζει με γρήγορους ρυθμούς.
Άλλες υπηρεσίες ροής όπως το HBO Max και το Amazon Prime Video συνεχίζουν επίσης να αυξάνουν το ατμό, οι οποίες θέτει το ερώτημα: η αυτοκρατορία του Netflix έχει αρχίσει να καταρρέει;
2_48.png
Πρόσφατα προβλήματα με το Netflix

Τον Απρίλιο του 2022, το Netflix μοιράστηκε τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου που έδειξαν απώλεια 200.000 συνδρομητών.
Αν και μόλις ένα κλάσμα των 200+ εκατομμυρίων συνδρομητών του, ήταν η πρώτη πτώση συνδρομητών του Netflix σε περισσότερα από 10 χρόνια.
Αυτό οδήγησε την τιμή της μετοχής της εταιρείας να πέσει κάτω από τα 200 $, το χαμηλότερο από το 2017. Στις 10 Οκτωβρίου 2022, η τιμή της μετοχής της εξακολουθεί να βρίσκεται στα 230 $, πάνω από 30% κάτω από την ανακοίνωση πριν από την ανακοίνωση του πρώτου τριμήνου τον Απρίλιο του 2022.
Αλλά η αλλαγή για την εταιρεία είναι στον ορίζοντα. Το Netflix ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να κυκλοφορήσει μια φθηνότερη υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις τον Νοέμβριο - κάτι που άλλες πλατφόρμες ροής όπως το Peacock και το Paramount+ προσφέρουν ήδη στους πελάτες εδώ και μερικά χρόνια.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης