
Η Chiquita γιορτάζει την πιο «μπανάνα» μέρα του χρόνου, τη θετική ενέργεια και τη δημιουργικότητα με την Chiquita Day, μια παγκόσμια πρωτοβουλία που αναδεικνύει τη μπανάνα ως το πιο χαρούμενο φρούτο στον πλανήτη! Με πρωταγωνιστή το εμβληματικό Μπλε Αυτοκόλλητο και την πολύχρωμη καμπάνια “Be Bananas,” η Chiquita μετατρέπει τον Απρίλιο σε μια αληθινή γιορτή της χαράς, της μουσικής και της έκφρασης.
Η Chiquita Day φτάνει και στην Ελλάδα, με τη Chiquita να προσκαλεί το κοινό σε έναν ξεχωριστό digital διαγωνισμό μέσω Instagram, φέρνοντας το κέφι και τα χρώματα της παγκόσμιας καμπάνιας “Be Bananas” πιο κοντά μας! Από τις 14 έως και τις 27 Απριλίου 2025, οι υποστηρικτές της Chiquita καλούνται να γιορτάσουν με στιλ και να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό ακολουθώντας τη σελίδα @chiquitabananagreece και σχολιάζοντας με το hashtag #ChiquitaBananaDay. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν ένα από τα συλλεκτικά Pop by Nature σακίδια πλάτης με τα εντυπωσιακά σχέδια του διεθνούς φήμης καλλιτέχνη Sebastián Curi, τα οποία αποτυπώνουν με παιχνιδιάρικη διάθεση τη δημιουργική ενέργεια της Chiquita.
Η καμπάνια “Be Bananas” κορυφώνεται στις Ηνωμένες Πολιτείες με μια τετραήμερη διαδραστική εμπειρία στο Aventura Mall στο Μαϊάμι, ενώ εκατοντάδες συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο μοιράζονται περιεχόμενο με το hashtag #ChiquitaDay, διεκδικώντας συλλεκτικά δώρα.
Ο Marco Volpi, Marketing Director της Chiquita, δήλωσε: « Το “Be Bananas” δεν είναι απλώς μία νέα θεματική, είναι μια στάση ζωής. Μέσα από εκπλήξεις, καλλιτεχνικές δράσεις και θετικές στιγμές, καλούμε τους θαυμαστές μας να εκφράσουν τον πιο χαρούμενο εαυτό τους και να διασκεδάσουν».
Η Chiquita Day έχει ως στόχο να αναδείξει τη μπανάνα ως το πιο χαρούμενο φρούτο στον πλανήτη και κανένα brand δεν είναι πιο κατάλληλο από τη Chiquita για να ηγηθεί αυτής της αποστολής.
Σχόλια αναγνωστών