Τελευταία Νέα
Διεθνή

Έντονες διαφωνίες στη γερμανική κυβέρνηση για τα αυστηρά όρια μείωσης των εκπομπών ρύπων

Έντονες διαφωνίες στη γερμανική κυβέρνηση για τα αυστηρά όρια μείωσης των εκπομπών ρύπων
Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας, Andreas Scheuer, άσκησε δριμεία κριτική στην υπουργό Περιβάλλοντος Svenja Schulze για την υιοθέτηση αυστηρών κανονισμών
Έντονες διαφωνίες έχουν ανακύψει στους κόλπους της γερμανικής κυβέρνησης σχετικά με την επιβολή αυστηρότερων κανόνων για τη μείωση των εκπομπών ρύπων από τα αυτοκίνητα στην ΕΕ.
Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας, Andreas Scheuer, άσκησε δριμεία κριτική στην υπουργό Περιβάλλοντος Svenja Schulze και ενώ η κυβέρνηση βρίσκεται στην αναζήτηση μίας φόρμουλας, που θα μειώνει τις εκπομπές ρύπων αλλά παράλληλα θα προστατεύει τις θέσεις εργασίας στη βιομηχανία.  
«Δεν χρειαζόμαστε αυθαίρετα, πολιτικο-ιδεολογικά όρια εκπομπών αλλά ρεαλιστικά, τεχνικά εφικτά όρια», είπε ο Scheuer στο περιοδικό Der Spiegel, προσθέτοντας σε υψηλούς τόνους:
«Δεν συμμετέχω στην καταστροφή μιας κορυφαίας ευρωπαϊκής βιομηχανίας!»
Το υπουργείο Περιβάλλοντος της Γερμανίας έχει καταρτίσει ένα σχέδιο το οποίο υποδεικνύει ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα αυτοκίνητα και τα ελαφρά εμπορικά οχήματα θα πρέπει να μειωθούν κατά το ήμισυ έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021, αναφέρει το Reuters, επικαλούμενο σχετικά στοιχεία.
Αυτό συγκρίνεται με προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για μείωση κατά 30%.
Η Schulze επιδιώκει επίσης μείωση κατά 25% έως το 2025 σε σύγκριση με τη μείωση 15% που προβλέπεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Νωρίτερα τον  Ιούνιο του 2018, η Schulze δήλωσε ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ηθική υποχρέωση να αντικαταστήσουν τα υπερβολικά ρυπογόνα αυτοκίνητα ντίζελ με άλλα πιο φιλικά στο περιβάλλον, παραδεχόμενη ωστόσο, πως η κυβέρνηση δεν μπορεί να τις εξαναγκάσει.   
Οι αποκαλύψεις μετά το σκάνδαλο εκπομπών Volkswagen ότι οι εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων είναι πολύ υψηλότερες από ό, τι θεωρήθηκε προηγουμένως οδήγησαν σε αυστηρότερους κανονισμούς και σε ορισμένες περιπτώσεις, σε πρόστιμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης