Τελευταία Νέα
Διεθνή

Πολυτελή brands: Γιατί ο πληθωρισμός και η ύφεση δεν μείωσαν τις πωλήσεις – Τι ψωνίζουν οι... υπερβολικά πλούσιοι

Πολυτελή brands: Γιατί ο πληθωρισμός και η ύφεση δεν μείωσαν τις πωλήσεις – Τι ψωνίζουν οι... υπερβολικά πλούσιοι
Η ένταση των κοινωνικων ανισοτήτων και τα ισχυρά brands
Σχετικά Άρθρα

Μπορεί οι τιμές τροφίμων, φυσικού αερίου και ταξιδίων να έχουν εκτιναχθεί στα ύψη, όμως αυτό δεν φαίνεται να πτοεί τους πλουσίους από το να αγοράζουν πολυτελή είδη, όπως ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια που κοστίζει 1.200 δολάρια ή ένα σπορ αυτοκίνητο με τιμή της τάξης των 300.000 δολαρίων, επισημαίνει σε δημοσίευμά του το CNBC.

Υψηλές πωλήσεις και κερδοφορία

Εταιρείες, που απευθύνονται σε κροίσους, συμπεριαλαμβανομένων της Ferrari και των πολυτελών brands, Dior, Louis Vuitton και Versace, έχουν ανακοινώσει υψηλές πωλήσεις ή έχουν αναθεωρήσει ανοδικά τις προβλέψεις για την κερδοφορία τους.
Τα θετικά αυτά αποτελέσματα λαμβάνουν χώρα παρότι οι φόβοι για περαιτέρω αύξηση του πληθωρισμού επισκιάζουν την οικονομία, με ομίλους λιανικής, όπως Walmart, Best Buy, Gap, να κατεβάζουν τον πήχυ των προβλέψεών τους, επικαλούμενοι την αναδίπλωση των καταναλωτικών δαπανών, εξαιτίας των υψηλών τιμών.

Οικονομικός κύκλος και τιμές

Η δυναμική των πολυτελών ειδών αποτελεί χαρακτηριστικό και σε παλαιότερους κύκλους οικονομικής επιβράδυνσης, σύμφωνα με αναλυτές, με τους πλουσίους να τροφοδοτούν τα ακριβά brands.
Για παράδειγμα, η Louis Vuitton προσφέρει ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια έναντι 1.230 δολαρίων, καθώς και τσάντες που κοστίζουν 2.370 δολάρια.
Η μητρική εταιρεία της LVMH, η οποία κατέχει επίσης τους Christian Dior, Fendi και Givenchy, ανακοίνωσε αύξηση των οργανικών εσόδων κατά 21% στα 36,7 δισ. ευρώ (37,8 δισ. δολάρια) στο πρώτο εξάμηνο του 2022 σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν.
Στη Versace, όπου η τιμή για ένα ζευγάρι παπούτσια ή πουκάμισο με γιακά μπορεί εύκολα να ξεπεράσει τα 1.000 δολάρια, τα τριμηνιαία έσοδα αυξήθηκαν σχεδόν 30% στα 275 εκατ. δολάρια από ένα χρόνο πριν.
Η μητρική της εταιρεία Capri Holdings, η οποία κατέχει επίσης τους Michael Kors και Jimmy Choo, ανακοίνωσε ότι τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν 15% στα 1,36 δισ.δολάρια για τη συγκεκριμένη περίοδο.
Παρά τις ευρύτερες οικονομικές αβεβαιότητες, ο διευθύνων σύμβουλος της Capri, John Idol, δήλωσε ότι η εταιρεία παραμένει δεσμευμένη στους μακροπρόθεσμους στόχους της χάρη στην «αποδεδειγμένη ανθεκτικότητα της βιομηχανίας πολυτελείας».
«Κανένας από εμάς δεν ξέρει τι θα συμβεί το τελευταίο εξάμηνο του έτους με τον καταναλωτή, αλλά φαίνεται ότι η αγορά πολυτελείας είναι αρκετά εύρωστη και αρκετά υγιής», σημείωσε.

Status symbol

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η ιταλική Ferrari αναθεώρησε ανοδικά τις εκτιμήσεις της για το έτος αφού τα έσοδα έφτασαν το ρεκόρ των 1,29 δισ. ευρώ στο δεύτερο τρίμηνο.
Η Ferrari 296 GTB 2022 η οποία διαθέτει plug-in υβριδικές δυνατότητες, ξεκινά από 322.000 δολάρια, σύμφωνα με το Car and Driver, ενώ η Ferrari 812 GTS του 2022 ξεκινά από περίπου 600.000 δολάρια.
Ακόμη και μεταχειρισμένα Ferrari πωλούνται για εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης