Η μετοχή της Meta έχει χάσει κοντά στο 60% της αξίας της φέτος.
Η Meta παρουσίασε έναν νέο τρόπο για τους διαφημιστές να εμφανίζουν διαφημίσεις στη σελίδα εξερεύνησης του Instagram, η οποία εμφανίζει περιεχόμενο στους χρήστες με βάση τις προτιμήσεις τους, καθώς και στις σελίδες προφίλ των προφίλ του Instagram με τους οποίους έχουν εμπορικές συμφωνίες.
Messenger και πωλήσεις
Στην υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων Messenger, το Facebook λανσάρει ένα εργαλείο που χρησιμοποιεί λογισμικό μηχανικής εκμάθησης για να εμφανίζει διαφημίσεις που προορίζονται να «προσεγγίσουν άτομα που είναι πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά», δήλωσε ο Maz Sharafi, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και ανάπτυξης της Meta για την ανταλλαγή επιχειρηματικών μηνυμάτων.
Ο Sharafi σημείωσε ότι «το σημαντικό εδώ είναι ότι δεν χρησιμοποιούμε περιεχόμενο μηνυμάτων για διαφημίσεις», υπονοώντας ότι η εταιρεία δεν θα αναλύσει τα μηνύματα του Messenger για να καθορίσει ποιες διαφημίσεις θα τοποθετηθούν.
Κινήσεις λόγω μειωμένων εσόδων
Οι ανακοινώσεις έρχονται μόλις τρεις εβδομάδες πριν η Meta προγραμματίσει να δημοσιεύσει την έκθεση κερδών του τρίτου τριμήνου, η οποία αναμένεται να παρουσιάσει μια δεύτερη συνεχόμενη περίοδο μείωσης των εσόδων.
Η εταιρεία λαμβάνει ουσιαστικά όλες τις πωλήσεις της από διαφημίσεις για κινητά, μια επιχείρηση που έχει χτυπηθεί φέτος λόγω της Apple.
Η μετοχή της Meta έχει χάσει κοντά στο 60% της αξίας της φέτος.
Διαφημίσεις επαυξημένης πραγματικότητας
Η Meta είπε ότι δοκιμάζει διαφημίσεις επαυξημένης πραγματικότητας στην κύρια λειτουργία ροής και ιστοριών του Instagram, δήλωσε ο Nicola Mendelsohn, αντιπρόεδρος της Meta του παγκόσμιου επιχειρηματικού ομίλου.
Μια άλλη νέα επιλογή για τις επιχειρήσεις στο Instagram είναι ένα προϊόν διαφήμισης που ονομάζεται διαφημίσεις πολλαπλών διαφημιζόμενων που θα δείχνει στους χρήστες ένα καρουζέλ σχετικών προωθήσεων που θα συνοδεύουν την αρχική διαφήμιση.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών