Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Inform Λύκος – Διεύρυνση κερδών στα 2,1 εκ. ευρώ το 2013

Inform Λύκος – Διεύρυνση κερδών στα 2,1 εκ. ευρώ το 2013
Στα 2,1 εκ. ευρώ αυξήθηκαν τα κέρδη της Inform Λύκος το 2013.
Ειδικότερα, τα κέρδη της εταιρείας για το 2013 ενισχύθηκαν στα 2,1 εκ. ευρώ έναντι 1,8 εκ. ευρώ το 2012.
Παράλληλα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18% καθώς ανήλθαν στα 116,6 εκ. ευρώ, ενώ τα ενοποιημένα κέρδη κατέγραψαν άνοδο +23%.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της Infrom Λύκος:
Οι ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της  Inform Λύκος, δημοσιεύονται σήμερα 31 Μαρτίου 2014,  με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (Δ.Π.Χ.Α.) και περιλαμβάνουν τις εταιρείες: INFORM Π. ΛΥΚΟΣ Α.Ε., LYKOS PAPERLESS SOLUTIONS Α.Ε., ALBANIAN DIGITAL PRINTING SOLUTIONS Sh.p.k., καθώς επίσης και τις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις των εταιρειών TERRANE LTD (INFORM LYKOS SA - Ρουμανία) και SAGIME GMBH (Austria Card GmbH – Αυστρία).
Κατά την χρήση του 2013, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Η ενίσχυση των πωλήσεων είχε ως συνακόλουθο την βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων του Ομίλου, η οποία ήταν ιδιαίτερα σημαντική στον Εκτυπωτικό Κλάδο σε Ελλάδα και Ρουμανία, όπου τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά € 2,1 εκατ. ή 223% και έφθασαν τα € 3 εκατ. έναντι € 0,9 εκατ. το 2012, ενώ η κερδοφορία στον Κλάδο κατασκευής και προσωποποίησης ΄Εξυπνων Καρτών επηρεάσθηκε από έκτακτα έξοδα για την λειτουργία του νέου κέντρου παραγωγής καρτών στην Ρουμανία και των νέων κέντρων προσωποποίησης καρτών στην Τουρκία και Πολωνία.
Τα βασικά μεγέθη του Ομίλου παρουσιάζονται ως ακολούθως:
•    Οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε € 116,6 εκατ. έναντι € 98,8 εκατ. το 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 18% σε σύγκριση με το 2012,
•    Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου, βελτιώθηκαν κατά € 1,3 εκατ. ή 14% και έφθασαν τα € 10,6 εκατ., έναντι € 9,3 εκατ. το 2012,
•    Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων και χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων (EBIT), αυξήθηκαν κατά € 1 εκατ. ή 23% και έφθασαν τα € 5,1 εκατ., έναντι € 4,1 εκατ. το 2012,
•    Τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ)  του Ομίλου, έφθασαν τα € 3,7 εκατ. έναντι € 3,3 εκατ. το 2012, βελτιωμένα κατά € 0,4 εκατ. ή 10%,
•    Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη μετά φόρων (ΕΑΤ), ανήλθαν σε € 2,1 εκατ. έναντι € 1,7 εκατ. το 2012, αυξημένα κατά € 0,3 εκατ. ή 19,5%,
•    Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων, μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) του Ομίλου, βελτιώθηκαν κατά € 0,3 εκατ. και διαμορφώθηκαν σε € 2,1 εκατ., έναντι € 1,8 εκατ. το 2012.
Ειδικότερα, όσον αφορά την πορεία των εργασιών ανά γεωγραφικό τομέα, εξαιρουμένων των  ενδοεταιρικών συναλλαγών :
Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις της μητρικής εταιρίας INFORM Π. ΛΥΚΟΣ Α.Ε. για το 2013, παρουσίασαν αύξηση κατά 20%  σε σύγκριση με το 2012, και ανήλθαν σε € 30,9 εκατ., έναντι € 25,7 εκατ. το 2012.  Με την ανταγωνιστικότερη εμπορική πολιτική που ακολούθησε η μητρική εταιρεία, κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τα μερίδια της στην ελληνική αγορά, να επεκταθεί σε  νέα έργα σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται, καθώς και να αναπτύξει το δίκτυο των εξαγωγών της. Ως αποτέλεσμα της αύξησης του όγκου πωλήσεων, τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 314% σε σύγκριση με το 2012 και διαμορφώθηκαν σε κέρδη € 1,8 εκατ., έναντι € 0,4 εκατ. το 2012.
Στην Αυστρία, οι πωλήσεις της θυγατρικής Austria Card GmbH για το 2013, ανήλθαν σε € 62,6 εκατ., έναντι € 52,4 εκατ. το 2012, αυξημένες κατά 19,5% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση. Η εν λόγω αύξηση, οφείλεται στο γεγονός ότι το 2013 ήταν η χρονιά των μαζικών ανανεώσεων των αυστριακών τραπεζικών καρτών.  Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA)  του 2013, υποχώρησαν κατά 6,1% στα € 7,8 εκατ., έναντι € 8,3 εκατ. το 2012, επηρεασμένα από έκτακτα έξοδα για την λειτουργία των νέων μονάδων στην Ρουμανία, Τουρκία και Πολωνία.
Στην Ρουμανία, οι πωλήσεις της θυγατρικής INFORM LYKOS S.A., αυξήθηκαν κατά 9,8% σε σύγκριση με το 2012 και ανήλθαν σε € 22,4 εκατ., έναντι € 20,4 εκατ. το 2012, λόγω κυρίως της υλοποίησης μιας νέας υπηρεσίας αποστολής λογαριασμών και διαχείρισης ταχυδρομικών τελών, καθώς και της απόκτησης σημαντικών νέων έργων κυρίως εμφακέλλωσης και αποστολής λογαριασμών στον τομέα της Κοινής Ωφέλειας, με αποτέλεσμα την σημαντική αύξηση των μεριδιών της στην αγορά της Ρουμανίας. Ως αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων, σε συνδυασμό με περαιτέρω εξοικονόμηση των λειτουργικών εξόδων,  τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του 2013, αυξήθηκαν κατά 147,9%  σε σύγκριση με το 2012 και ανήλθαν σε  € 1,3 εκατ., έναντι € 0,5 εκατ. το 2012.
Το 2013, ο Όμιλος είχε αυξημένες ανάγκες για αποθέματα στην Αυστρία κυρίως λόγω των μαζικών ανανεώσεων των τραπεζικών καρτών, καθώς και για επενδύσεις για  την βέλτιστη λειτουργία των νέων κέντρων παραγωγής και προσωποποίησης καρτών στην Ρουμανία, Τουρκία  και Πολωνία, με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο καθαρός δανεισμός του, κατά € 9,5 εκατ. σε σύγκριση με το 2012. Ο καθαρός τραπεζικός δανεισμός του Ομίλου διαμορφώθηκε σε € 33,9 εκατ. έναντι € 24,4 εκατ. το 2012, τα δε ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε € 8 εκατ. έναντι € 7,7 εκατ.το 2012.
Όπως δήλωσε ο Παναγιώτης Σπυρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου, «Κατά την χρήση του 2013, οι ενοποιημένες πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος, ενώ παράλληλα όλα τα μεγέθη της κερδοφορίας του παρουσιάζονται βελτιωμένα.  Ο Εκτυπωτικός Κλάδος παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση, τόσο των πωλήσεων όσο και της λειτουργικής κερδοφορίας του, ως αποτέλεσμα ενός μείγματος ανταγωνιστικότερης εμπορικής πολιτικής, αύξησης μεριδίων και ισχυροποίησης της ηγετικής του θέσης στην αγορά. Ο Κλάδος κατασκευής και προσωποποίησης Έξυπνων Καρτών ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις του, ενώ μέσω των επενδύσεών του σε νέες μονάδες σε Ρουμανία, Τουρκία και Πολωνία, ισχυροποίησε την ηγετική του θέση στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, και παράλληλα ενίσχυσε τις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης των πωλήσεων και των μεριδίων αγοράς του.  Το 2014 θα συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας, εστιάζοντας εντονότερα στον Κλάδο κατασκευής και προσωποποίησης Έξυπνων Καρτών, τόσο σε επίπεδο βελτίωσης της κερδοφορίας, όσο και σε επίπεδο περαιτέρω ανάπτυξης και επέκτασης σε νέες αγορές.»

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης