Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Folli Follie: Αύξηση 15,8% στα EBITDA το α' 3μηνο 2017, στα 82,1 εκατ. ευρώ - Στα 317,9 εκατ. τα έσοδα

tags :
Folli Follie: Αύξηση 15,8% στα EBITDA το α' 3μηνο 2017, στα 82,1 εκατ. ευρώ - Στα 317,9 εκατ. τα έσοδα
Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 53,8 εκατ. ευρώ...
Άκρως ικανοποιητική αύξηση της τάξης του 15,8%, σε ετήσια βάση, σημείωσαν τα EBITDA της Folli Follie το α’ 3μηνο 2017, καθώς ανήλθαν στα € 82,1 εκατ., ενώ ενοποιημένος κύκλος εργασιών για την ίδια περίοδο έφτασε στο ποσό των €317,9 εκατ. σε σχέση με € 293,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, αυξημένος κατά 8,3%.
Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που στο α’ τρίμηνο του 2017 ανήλθε σε € 73,1 εκατ. σε σχέση με €59,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, μια αύξηση της τάξης του 22,9%.
Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε €53,8 εκατ.

Οικονομικά στοιχεία α’ τριμήνου 2017

 Οι Πωλήσεις ανήλθαν στα €317,9 εκατ.

 Το μικτά κέρδη ανήλθαν σε €155,1 εκατ.

 Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε €73,1 εκατ.

 Τα Καθαρά Κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε €53,8 εκατ.

 Τέλος, το EBITDA ανήλθε σε €82,1 εκατ.

Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας

Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του Ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα.
Πιο συγκεκριμένα:
• Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 10,8% και ανήλθε σε €226,3 εκατ.

To EBITDA του τομέα ανήλθε σε €73,7 εκατ. συγκρινόμενο με €61,3 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, μια αύξηση της τάξης του 20,3%.

• Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων ανήλθε σε €40,8 εκατ. σε σχέση με €41,4 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €2 εκατ. σε σχέση με €2,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

• Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης και υπόδησης αυξήθηκε κατά 6% και ανήλθε σε €50,8 εκατ.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €6,3 εκατ. συγκρινόμενο με €7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group σημείωσε:
“Το 2017 ξεκίνησε θετικά για τον Όμιλό μας παρ’ όλες τις προκλήσεις που εξακολουθούν να υφίστανται στο διεθνές περιβάλλον που δραστηριοποιούμαστε.
Ο Όμιλος συνεχίζει το επενδυτικό πρόγραμμά του ψηφιακού μετασχηματισμού που έχει επικοινωνήσει προκειμένου να είναι έτοιμος να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες της αγοράς όπως αυτές διαμορφώνονται και να εκμεταλλευθεί έγκαιρα πιθανές ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν.
Παράλληλα ξεκινάμε την παρουσία μας σε νέες αγορές ενώ διαρκώς εξελίσσουμε την γκάμα προϊόντων μας.
Προκειμένου να προσαρμοστούμε στις αυξημένες απαιτήσεις της νέας ψηφιακής εποχής, κάνουμε αναλυτική επισκόπηση των εσωτερικών διαδικασιών μας και του
λειτουργικού μας μοντέλου με γνώμονα την άμεση και αποτελεσματική ανταπόκριση μας στις απαιτήσεις του νέου πιο ενημερωμένου καταναλωτή.
Παραμένουμε προσηλωμένοι στους στόχους μας και αισιόδοξοι ότι το 2017 θα είναι ένα εξίσου θετικό έτος για τον Όμιλό μας.
O Όμιλος FF Group, είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες.
Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London.
Ο Όμιλος έχει στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail) παγκοσμίως μέσω της Dufry AG – και ταυτόχρονα διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης επώνυμων μαρκών στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων.
Τα Attica πολυκαταστήματα, τα πολυκαταστήματα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα ενώ μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Guess, Calvin Klein, Nike, Converse, Samsonite, G-Star Shiseido, Max Factor
ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.
Με το εντυπωσιακό αυτό χαρτοφυλάκιο και την τρίπτυχη δομή, ο Όμιλος καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή με προϊόντα για όλες τις ηλικίες.
Ο Όμιλος δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο, διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 950 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περί τα 5.000 άτομα ανά τον κόσμο".




www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης