Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Πάγωσε ο χρόνος για τα Παγωτά Δωδώνη - Ζημιές 24 εκατ, άνοιγμα στις τράπεζες 34 εκατ

tags :
Πάγωσε ο χρόνος για τα Παγωτά Δωδώνη - Ζημιές 24 εκατ, άνοιγμα στις τράπεζες 34 εκατ
Συσσωρευμένες ζημιές ύψους 24 εκατ. ευρώ εμφανίζουν τα Παγωτά Δωδώνη
Συσσωρευμένες ζημιές ύψους 24 εκατ. ευρώ και τραπεζικός δανεισμό ύψους 34 εκατ ευρώ εμφανίζουν τα Παγωτά Δωδώνη, τα οποία βρίσκονται σε διαδικασία πώλησης την τελευταία τριετία.
Ειδικότερα οι σωρευμένες ζημίες κατά την 31 Δεκεμβρίου 2019 για τον Ομιλο και την εταιρεία ανήλθαν σε 24.352.753 και 23.984.272 και το σύνολο των Ιδίων Κεφαλαίων αρνητικό κατά 15.838.181 και 15.214.453.
Ο δανεισμός από τραπεζικά ιδρύματα ανέρχεται σε 30.619.440 για τον Όμιλο και την εταιρεία ενώ ο συνολικός δανεισμός σε 34.248.891 για τον Όμιλο και την εταιρεία.
Η παρατεταμένη οικονομική κρίση που πλήττει και τον κλάδο των τροφίμων σε συνδυασμό με τον αυξημένο δανεισμό της εταιρείας, ο οποίος δημιουργεί υψηλό και δυσανάλογο με τα οικονομικά της αποτελέσματα χρηματοοικονομικό κόστος, επιδεινώνουν χρήση με χρήση τα αποτελέσματα και τα Ίδια Κεφάλαια της εταιρείας.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του Ομίλου, «η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις πιστώτριες τράπεζες, ώστε να συμφωνηθεί η βέλτιστη αναδιάρθρωση του δανεισμού της προκειμένου αυτός να καταστεί πάλι βιώσιμος».
Κατά τη χρήση 2019, οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 8.602 χιλ. έναντι 8.985 χιλ. την προηγούμενη χρήση μειωμένες κατά 4,2%.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων ανήλθαν σε κέρδη ύψους 555 χιλ. έναντι κερδών 510 χιλ. το 2018 εμφανίζοντας αύξηση 8,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Οι ενοποιημένες ζημιές προ φόρων ανήλθαν κατά τη χρήση 2019 σε 3.391 χιλ. έναντι ζημιών 2.600 χιλ. την προηγούμενη χρήση.
Οι ενοποιημένες ζημιές προ φόρων ανήλθαν κατά τη χρήση 2019 σε 3.391 χιλ. έναντι ζημιών 2.600 χιλ. την προηγούμενη χρήση.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η συνολική αγορά του παγωτού στην Ελλάδα παρουσίασε σημάδια σταθεροποίησης για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, ενώ η αγορά του τυποποιημένου παγωτού -στην οποία η εταιρεία δεν έχει μεγάλη παρουσία- κατέγραψε μικρή αύξηση κυρίως λόγω της ενίσχυσης του παγωτού ιδιωτικής ετικέτας. Ο Όμιλος κατέγραψε συνολική μείωση τζίρου 4,2% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά που αποδίδεται κυρίως στη μείωση των πωλήσεων των παρεχόμενων υπηρεσιών (entry fees) καθώς και στην απώλεια τζίρου από το κλείσιμο μικρού αριθμού καταστημάτων λιανικής, ενώ μείωση μικρότερη του 2% και 4% αντίστοιχα καταγράφηκε στις πωλήσεις προς τα καταστήματα franchise που λειτουργούν κάτω από τα εμπορικά σήματα Δωδώνη και Chillbox σε συγκρίσιμη βάση (like for like).

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης