Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Πώς Τιτάν και Lafarge και μια τοπική εταιρεία oλοκλήρωσαν σκυροδέτηση 4.500 m3 στη Ρόδο μέσα σε 22 ώρες

Πώς Τιτάν και Lafarge και μια τοπική εταιρεία oλοκλήρωσαν σκυροδέτηση 4.500 m3 στη Ρόδο μέσα σε 22 ώρες

Για την θεμελίωση 7500m3 στο Ελληνικό απαιτήθηκαν 48 ώρες  

Σχετικά Άρθρα

Η θεμελίωση της κατασκευής μεγάλων έργων, απαιτούν υψηλή εξειδίκευση και συνεργασία πολλών συντελεστών, ωστόσο δεν αποτελούν προνόμιο μόνο των ξένων ομίλων, αλλά και ελληνικών εταιρειών.
Συγκεκριμένα, μέσα σε 22 ώρες συνεχούς εργασίας ολοκλήρωσε την σκυροδέτηση 4800 κυβικών μέτρων, της θεμελίωσης του κεντρικού κτιρίου του ξενοδoχείου Μarvel Luxury hotel, στην Ρόδο, η ελληνική εταιρεία Zώταλης Group.
Υπενθυμίζεται ότι, για μια αντίστοιχη θεμελίωση του πύργου Riviera στο Ελληνικό, 7500 κυβικών μέτρων απαιτήθηκαν 48 ώρες συνεχούς εργασίας υπό την επίβλεψη της Γαλλικής Βοuyges.
Όπως θα δούμε, η ελληνική τοπική εταιρεία στην Ρόδο ολοκλήρωσε τις εργασίες σκυροδέτησης σε χρόνο ρεκόρ, σε μια επίσης μεγάλη θεμελίωση ενώ συντόνισε όλους τους συντελεστές του έργου, σε μια νησιωτική περιοχή, όπου λόγω οι ανεπαρκείς υποδομές απαιτούν μεγαλύτερο χρόνο για την μεταφορά των υλικών.
Το έργο θεμελίωσης αφορούσε επένδυση ιδιοκτησίας του επιχειρηματία κ. Σακελλάριου Σολούνια, ύψους 65 εκατ. ευρώ, για την κατασκευή του κεντρικού κτιρίου του νέου ξενοδοχείου Marvel luxury Resort, δυναμικότητας 444 κλινών, στο Φαληράκι Ρόδου.
Οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν σε μια έκταση 5 στρεμμάτων απέναντι από το υφιστάμενο ξενοδοχείο Amanda Kolossos Resort.

Ποιά ήταν, όμως, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι συντελεστές του έργου;

Όπως αναφέρει στο Bankingnews, ο διευθύνων σύμβουλος της Zotalis κ. Αντ. Ζώταλης στο εργοτάξιο δούλεψαν συνολικά 250 άτομα προσωπικό (50 μόνο για τα μπετά) και χρειάστηκαν 35 ειδικά φορτηγά τα οποία πραγματοποίησαν 600 δρομολόγια.
Για την θεμελίωση απαιτήθηκαν 1000 τόνοι σίδερο (Xαλυβουργία) ενώ για την σκυροδέτηση χρησιμοποιήθηκαν οι εταιρείες Interbeton (Tιτάνας), “Νίκος” Β.Λ.Τ ενω το τσιμέντο που χρησιμοποιήθηκε ήταν των εταιρειών Τιταν- Lafarge.
Ενδεικτικό του βαθμού δυσκολίας του έργου ήταν το γεγονός ότι, επειδή στην Ρόδο δεν υπάρχουν σταθμοί μεταφόρτωσης γι αυτό και χρησιμοποιήθηκαν πλοία του Τιτάνα και της Lafarge.
Επιβλέπων μηχανικός ήταν ο κ.Κ. Κυδωνιάτης. Tην τεχνική υποστήριξη του έργου από πλευράς πολιτικών μηχανικών είχαν οι καθηγητές του ΤΕΙ Πειραιά κ.κ Ν. Μαρσέλλος και Α. Σακελλαρίου.
Διευθυντής του έργου ο κ. Γ.Παπαθεοδωράκης. Εργοταξιάρχης ήταν ο κ. Γ. Βάρσος και μηχανικοί του έργου οι κ.κ Κ. Κόσμος, Β. Μαντίκος Τ. Παναγιωτάς.
H εταιρεία Ζώταλης δραστηριοποιείται από το 1975 στις εργασίες μπετόν στην Ρόδο και έχει συμμετάσχει στα περισσότερα δημόσια και ιδιωτικά έργα.

Δημήτρης Παφίλας

dpafilas@yahoo.com  
www.bankingnews.gr     

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης