Κεντρικό στοιχείο του προγράμματος Moscow-2026 είναι η εγχώρια παραγωγή
Το Μετρό της Μόσχας περνά σε μια νέα εποχή εκσυγχρονισμού, καθώς τέθηκαν επίσημα σε λειτουργία τα νέας γενιάς τρένα Moscow-2026 στη γραμμή Zamoskvoretskaya, γνωστή και ως «Πράσινη Γραμμή».
Την ανακοίνωση έκανε ο δήμαρχος της Μόσχας, Sergey Sobyanin, κάνοντας λόγο για ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα στην αναβάθμιση των αστικών μεταφορών της ρωσικής πρωτεύουσας.
Τα τρένα Moscow-2026 κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο Metrovagonmash και προηγήθηκε εκτεταμένη περίοδος δοκιμών χωρίς επιβάτες πριν την ένταξή τους στην κανονική λειτουργία. Οι μηχανικοί προχώρησαν σε λεπτομερή έλεγχο κάθε συστήματος και εξαρτήματος, ώστε να διασφαλιστεί η πλήρης επιχειρησιακή αξιοπιστία.
Σύμφωνα με τον Sergey Sobyanin, το Moscow-2026 διατηρεί όλα τα βασικά πλεονεκτήματα της προηγούμενης γενιάς, όπως ισχυρά συστήματα κλιματισμού, φαρδιές πόρτες, άνετες διαβάσεις μεταξύ των βαγονιών και προσαρμοζόμενο φωτισμό. Την ίδια στιγμή, σε σύγκριση με τα παλαιότερα σοβιετικής εποχής τρένα, η μέγιστη χωρητικότητα επιβατών αυξήθηκε κατά 10%, ενώ το πλάτος των θυρών είναι μεγαλύτερο κατά 32%, βελτιώνοντας σημαντικά τη ροή επιβατών στις ώρες αιχμής.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην άνεση και την εμπειρία μετακίνησης. Το εσωτερικό των συρμών έχει επανασχεδιαστεί με γνώμονα την εργονομία και την ασφάλεια. Αυξήθηκε η επιφάνεια γυαλιού στις χειρολαβές κοντά στις εισόδους, αναβαθμίστηκαν τα περιβλήματα των καμερών οπισθοπορείας και βελτιώθηκε το σύστημα επικοινωνίας μεταξύ επιβατών και οδηγού.
Τα καθίσματα δεν διαθέτουν πλέον εκτεθειμένες μεταλλικές ενώσεις, ενισχύοντας τόσο την ασφάλεια όσο και την άνεση. Παράλληλα, αυξήθηκε ο αριθμός των αεραγωγών στην οροφή, επιτρέποντας πιο ομοιόμορφη κατανομή του κλιματισμού σε όλο το βαγόνι. Ο φωτισμός στις κεφαλές των συρμών έχει επίσης επανασχεδιαστεί, μειώνοντας την οπτική κόπωση και βελτιώνοντας την ορατότητα.
Κεντρικό στοιχείο του προγράμματος Moscow-2026 είναι η εγχώρια παραγωγή. Όλα τα εξαρτήματα κατασκευάζονται στη Ρωσία, γεγονός που υπογραμμίζει τη στρατηγική επιλογή της Μόσχας για τεχνολογική κυριαρχία σε κρίσιμες υποδομές. Σύμφωνα με τις δημοτικές αρχές, η νέα σειρά συγκαταλέγεται στα πιο τεχνολογικά προηγμένα βαγόνια μετρό που βρίσκονται σήμερα σε λειτουργία διεθνώς.
Η εισαγωγή των Moscow-2026 εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχέδιο ανανέωσης του Μετρό της Μόσχας, με στόχο την αύξηση της αξιοπιστίας, τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης των επιβατών.
Η γραμμή Zamoskvoretskaya επελέγη ως πρώτη για την ένταξη των νέων συρμών λόγω της ιδιαίτερα υψηλής ημερήσιας επιβατικής κίνησης. Οι δημοτικές αρχές εκτιμούν ότι τα νέα τρένα θα συμβάλουν στη μείωση του συνωστισμού, στη συντόμευση του χρόνου παραμονής στους σταθμούς και στη συνολική βελτίωση της λειτουργικότητας της γραμμής.
Όπως σημειώνεται από τη διοίκηση της πόλης, οι παραδόσεις των συρμών Moscow-2026 θα συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα, αντικαθιστώντας σταδιακά τα παλαιότερα μοντέλα και θέτοντας ένα νέο πρότυπο για τις αστικές σιδηροδρομικές μεταφορές στη ρωσική πρωτεύουσα.

www.bankingnews.gr
Την ανακοίνωση έκανε ο δήμαρχος της Μόσχας, Sergey Sobyanin, κάνοντας λόγο για ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα στην αναβάθμιση των αστικών μεταφορών της ρωσικής πρωτεύουσας.
Τα τρένα Moscow-2026 κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο Metrovagonmash και προηγήθηκε εκτεταμένη περίοδος δοκιμών χωρίς επιβάτες πριν την ένταξή τους στην κανονική λειτουργία. Οι μηχανικοί προχώρησαν σε λεπτομερή έλεγχο κάθε συστήματος και εξαρτήματος, ώστε να διασφαλιστεί η πλήρης επιχειρησιακή αξιοπιστία.
Σύμφωνα με τον Sergey Sobyanin, το Moscow-2026 διατηρεί όλα τα βασικά πλεονεκτήματα της προηγούμενης γενιάς, όπως ισχυρά συστήματα κλιματισμού, φαρδιές πόρτες, άνετες διαβάσεις μεταξύ των βαγονιών και προσαρμοζόμενο φωτισμό. Την ίδια στιγμή, σε σύγκριση με τα παλαιότερα σοβιετικής εποχής τρένα, η μέγιστη χωρητικότητα επιβατών αυξήθηκε κατά 10%, ενώ το πλάτος των θυρών είναι μεγαλύτερο κατά 32%, βελτιώνοντας σημαντικά τη ροή επιβατών στις ώρες αιχμής.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην άνεση και την εμπειρία μετακίνησης. Το εσωτερικό των συρμών έχει επανασχεδιαστεί με γνώμονα την εργονομία και την ασφάλεια. Αυξήθηκε η επιφάνεια γυαλιού στις χειρολαβές κοντά στις εισόδους, αναβαθμίστηκαν τα περιβλήματα των καμερών οπισθοπορείας και βελτιώθηκε το σύστημα επικοινωνίας μεταξύ επιβατών και οδηγού.
Τα καθίσματα δεν διαθέτουν πλέον εκτεθειμένες μεταλλικές ενώσεις, ενισχύοντας τόσο την ασφάλεια όσο και την άνεση. Παράλληλα, αυξήθηκε ο αριθμός των αεραγωγών στην οροφή, επιτρέποντας πιο ομοιόμορφη κατανομή του κλιματισμού σε όλο το βαγόνι. Ο φωτισμός στις κεφαλές των συρμών έχει επίσης επανασχεδιαστεί, μειώνοντας την οπτική κόπωση και βελτιώνοντας την ορατότητα.
Κεντρικό στοιχείο του προγράμματος Moscow-2026 είναι η εγχώρια παραγωγή. Όλα τα εξαρτήματα κατασκευάζονται στη Ρωσία, γεγονός που υπογραμμίζει τη στρατηγική επιλογή της Μόσχας για τεχνολογική κυριαρχία σε κρίσιμες υποδομές. Σύμφωνα με τις δημοτικές αρχές, η νέα σειρά συγκαταλέγεται στα πιο τεχνολογικά προηγμένα βαγόνια μετρό που βρίσκονται σήμερα σε λειτουργία διεθνώς.
Η εισαγωγή των Moscow-2026 εντάσσεται σε ένα ευρύτερο σχέδιο ανανέωσης του Μετρό της Μόσχας, με στόχο την αύξηση της αξιοπιστίας, τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης των επιβατών.
Η γραμμή Zamoskvoretskaya επελέγη ως πρώτη για την ένταξη των νέων συρμών λόγω της ιδιαίτερα υψηλής ημερήσιας επιβατικής κίνησης. Οι δημοτικές αρχές εκτιμούν ότι τα νέα τρένα θα συμβάλουν στη μείωση του συνωστισμού, στη συντόμευση του χρόνου παραμονής στους σταθμούς και στη συνολική βελτίωση της λειτουργικότητας της γραμμής.
Όπως σημειώνεται από τη διοίκηση της πόλης, οι παραδόσεις των συρμών Moscow-2026 θα συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα, αντικαθιστώντας σταδιακά τα παλαιότερα μοντέλα και θέτοντας ένα νέο πρότυπο για τις αστικές σιδηροδρομικές μεταφορές στη ρωσική πρωτεύουσα.

www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών