Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

FlyOver Θεσσαλονίκης: «5 στα 5» για τους μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους - Στη Β’ Φάση ο διαγωνισμός

FlyOver Θεσσαλονίκης: «5 στα 5» για τους μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους - Στη Β’ Φάση ο διαγωνισμός
Το «πράσινο φως» πήραν και οι πέντε Φάκελοι Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος στον διαγωνισμό για το έργο ΣΔΙΤ του FlyOver Θεσσαλονίκης
Σχετικά Άρθρα

Το «πράσινο φως» πήραν και οι πέντε Φάκελοι Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος στον διαγωνισμό για το έργο ΣΔΙΤ που αφορά στην αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης, του οδικού project των 370 εκατ. ευρώ που είναι ευρύτερα γνωστό και ως «FlyOver».
Η Επιτροπή Διενέργειας Διαγωνισμού του ΥΠΥΜΕ έκρινε ομόφωνα ότι οι φάκελοι των συμμετεχόντων, δηλαδή των 5 μεγαλύτερων τεχνικών ομίλων της χώρας, πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για τη Β’ φάση της διαδικασίας: αρχικά το στάδιο του ανταγωνιστικού διαλόγου και μετέπειτα την υποβολή των δεσμευτικών προσφορών που θα κρίνουν τον ανάδοχο.
Ως εκ τούτου, οι συμμετέχοντες που προκρίθηκαν στην επόμενη φάση είναι οι:

- ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ -ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ - ΕΜΠΟΡΙΚΗ - ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ - ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, με δ.τ. “ΑΒΑΞ Α.Ε.”
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
- ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
- ΙΝΤΡΑΚΟΜ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΩΝ
- ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, με δ.τ. “INTRAKAT"
- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΩΝ «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. - INTERTOLL EUROPE ZRt»

Το έργο περιλαμβάνει τόσο την αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του υφιστάμενου αυτοκινητοδρόμου (σ.σ. Εσωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης) όσο και τη δημιουργία ενός νέου, εναέριου αυτοκινητοδρόμου, δηλαδή μίας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (FlyOver).
Το οδικό project περιλαμβάνει 13 χιλιόμετρα έργου, 9 ανισόπεδους κόμβους, 4 χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας FlyOver, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες.
Ο νέος, εναέριος αυτοκινητόδρομος που θα αποκτήσει η Θεσσαλονίκη, υπόσχεται να δώσει ανάσα στην κυκλοφοριακή συμφόρηση της πόλης, καθιστώντας τις διαμπερείς μετακινήσεις πολύ πιο γρήγορες και ασφαλείς, καθώς θα μπορεί να εξυπηρετεί ικανοποιητικά έως και 10.000 οχήματα την ώρα, ανά κατεύθυνση.
Προς το παρόν, η διαγωνιστική διαδικασία εξελίσσεται βάσει χρονοδιαγράμματος καθώς το ΥΠΥΜΕ είχε τοποθετήσει την εκκίνηση της Β’ Φάσης μέσα στον Ιούνιο ενώ έχει εκτιμήσει ότι η ανακήρυξη αναδόχου θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022.
Η κατασκευαστική διάρκεια του έργου υπολογίζεται σε 4 χρόνια.

Φίλιππος Παναγόπουλος
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης