Τελευταία Νέα
Κρυπτονομίσματα

«Μάρκες οπαδών»: Τα κρυπτονομίσματα επιχειρούν να βάλουν γκολ στο ποδόσφαιρο

«Μάρκες οπαδών»: Τα κρυπτονομίσματα επιχειρούν να βάλουν γκολ στο ποδόσφαιρο

Η Manchester City της Βρετανίας, η AC Milan της Ιταλίας, καθώς και ποδοσφαιρικές ομάδες της Ισπανίας και της Αργεντινής έχουν υιοθετήσει τις ψηφιακές μάρκες

Σχετικά Άρθρα

Eνας ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός από μεγάλες ποδοσφαιρικές ομάδες προχώρησαν στην έκδοση tokens ή ψηφιακών «μαρκών» που πωλούν στους οπαδούς τους και με αυτό τον τρόπο τους επιτρέπουν να ψηφίζουν για διάφορες αποφάσεις, ήσσονος παρόλα αυτά σημασίας, σε μία περίοδο που το ποδοσφαιρικό στερέωμα βρίσκεται αντιμέτωπο με μειωμένα έσοδα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters την Τρίτη 15 Ιουνίου 2021.

Συμμετοχή σε αποφάσεις

Οι λεγόμενες «μάρκες οπαδών» χρησιμοποιούνται από τις ποδοσφαιρικές ομάδες ως ένα μέσο για να φέρουν τους οπαδούς τους πιο κοντά τους και να τους κάνουν να συμμετέχουν σε διάφορες αποφάσεις, όπως για παράδειγμα για να αποφασίσουν τι τραγούδι θα ακουστεί μετά από ένα γκολ ή τι φωτογραφίες θα επιλεγούν για να ανεβούν στα social media, ποιων ποσοσφαιριστών από ποια διοργάνωση κλπ.
Μεταξύ των ποδοσφαιρικών ομάδων που έχουν προχωρήσει σε αυτή την κίνηση τους τελευταίους μήνες είναι η Manchester City της Βρετανίας, η AC Milan της Ιταλίας, καθώς και ποδοσφαιρικές ομάδες της Ισπανίας και της Αργεντινής.

Συναλλαγές

Οι ψηφιακές αυτές «μάρκες» μπορούν να συναλλάσσονται όπως τα υπόλοιπα κρυπτονομίσματα, ενώ έχουν προσελκύσει και το ενδιαφέρον τόσο των μικροεπενδυτών όσο και των θεσμικών επενδυτών.
Οι τιμές τους υπόκειται στις έντονες διακυμάνσεις που παρουσιάζουν και τα υπόλοιπα κρυπτονομίσματα.
Αρκεί να σημειωθεί ότι ορισμένες τις «ψηφιακές μάρκες» ορισμένων ποδοσφαιρικών ομάδων έχουν χάσει περίπου τα δύο-τρίτα της αξίας τους τις τελευταίες εβδομάδες, ακολουθώντας τις καθοδικές τάσεις που επικρατούσαν στην ευρύτερη αγορά κρυπτονομισμάτων.

Απώλεια εσόδων

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα έσοδα των κορυφαίων 20 ποδοσφαιρικών ομάδων της Ευρώπης μειώθηκαν κατά 12%, στα 8,2 δισ. ευρώ, στη διάρκεια του 2020, σύμφωνα με την Deloitte.
Oι ποδοσφαιρικές ομάδες συνεργάζονται συνήθως με τεχνολογικές εταιρείες στον χώρο των κρυπτονομισμάτων, οι οποίες εκδίδουν τα εν λόγω tokens και έχουν μερίδιο στα έσοδα.
Οι τιμές ποικίλλουν για κάθε ποδοσφαιρική ομάδα, όμως τουλάχιστον τα μεγάλα ονόματα του χώρου εκδίδουν τις ψηφιακές «μάρκες» στην τιμή των 2 δολαρίων εκάστη.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης