Τελευταία Νέα
Διεθνή

Βρετανία: Έρευνα σε Amazon και Google για παραπλάνηση των καταναλωτών μέσω ψευδών κριτικών

Βρετανία: Έρευνα σε Amazon και Google για παραπλάνηση των καταναλωτών μέσω ψευδών κριτικών
Οι αρχές επιθυμούν να εξετάσουν περαιτέρω στις διαδικασίες που ακολουθούν για να αντιμετωπίσουν τις ψευδείς κριτικές στις πλατφόρμες τους
Σχετικά Άρθρα

Επίσημη έρευνα στις Amazon και Google, ξεκίνησαν οι ρυθμιστικές αρχές στη Βρετανία, με την τελευταία έρευνα να προσθέτει ακόμη ένα επεισόδιο στην πίεση που ασκούν οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο στις μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters την Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021.

Ψευδείς κριτικές

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA), έχει ξεκινήσει σήμερα έρευνα με την οποία θέλει να διαπιστώσει αν οι δύο εταιρείες έχουν προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αφαιρέσουν τις ψευδείς κριτικές από τις πλατφόρμες τους.
Η ρυθμιστική αρχή στην ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι θα συλλέξει όσες περισσότερες πληροφορίες δύναται, πριν καταλήξει στην απόφαση αν οι δύο εταιρείες έχουν καταπατήσει τον νόμο για τους καταναλωτές, μην εφαρμόζοντας τα κατάλληλα μέτρα για να τους προστατέψει.

Οι έρευνες

Από τη μεριά τους οι δύο τεχνολογικές εταιρείες, δήλωσαν ότι είναι πρόθυμες να παράσχουν οποιαδήποτε βοήθεια στη CMA.
Η Google ανέφερε ότι θα περιμένει το τελικό πόρισμα της ρυθμιστικής αρχής κι επί του παρόντος δεν θα προχωρήσει σε καμιά αλλαγή στα στοιχεία ιχνηλάτησης των χρηστών της.
Η αρχική έρευνα της CMA ξεκίνησε τον Μάιο του 2020 και επικεντρώθηκε σε αρκετές πλατφόρμες και στις διαδικασίες που ακολουθούν για να αντιμετωπίσουν τις ψευδείς κριτικές.

Αλλοίωση χαρακτηριστικών

Στο πλαίσιο της έρευνας αυτής, διαπίστωσε ότι υπήρξε διακίνηση ψευδών κριτικών και ανάγκασε το Facebook, το Instagram και το eBay, να προχωρήσουν στη αφαίρεση ομάδων και στον αποκλεισμό μεμονωμένων χρηστών, που αγόραζαν και πωλούσαν ψευδείς κριτικές στις ιστοσελίδες τους.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση της ρυθμιστικής αρχής, οι αξιωματούχοι εκφράζουν περαιτέρω ανησυχίες οι οποίες αφορούν στο εάν αν η Αmazon απέτυχε στα συστήματά της να αποτρέψει πωλητές να αλλοιώνουν τα χαρακτηριστικά στις λίστες των προϊόντων τους.

Παραπλάνηση

«Η ανησυχία μας είναι ότι εκατομμύρια καταναλωτές στο διαδίκτυο ενδεχομένως να εξαπατηθούν διαβάζοντας ψευδείς κριτικές και στη συνέχεια να ξοδέψουν χρήματα βασιζόμενοι σε αυτές τις συστάσεις», αναφέρει στην ανακοίνωση ο επικεφαλής της CMA, Andrea Coscelli.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης