Ο γενικός διευθυντής της IATA Γουίλι Γουόλς, κάλεσε τις κυβερνήσεις σε καλύτερο συντονισμό προκειμένου να ενισχυθεί η στήριξη στον κλάδο
Η συνολική ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια τον Μάιο του 2021 μειώθηκε κατά 62,7% σε σύγκριση με τον Μάιο του 2019, σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA).
Αυτό ήταν κέρδος σε σχέση με τη μείωση κατά 65,2% που σημειώθηκε τον Απρίλιο του 2021 σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019.
Όπως υπογραμμίζει η IATA τόσο η διεθνής όσο και η εγχώρια ταξιδιωτική ζήτηση παρουσίασαν οριακές βελτιώσεις τον Μάιο του 2021, σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, αλλά η κίνηση παρέμεινε πολύ κάτω από τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
Η ανάκαμψη στη διεθνή κυκλοφορία ειδικότερα συνέχισε να εμποδίζεται από εκτεταμένους κυβερνητικούς περιορισμούς ταξιδιού.
Γουίλι Γουόλς: «Διατηρούμε επιφυλάξεις για τη ζήτηση στο δεύτερο μισό του έτους»
Ο γενικός διευθυντής της IATA Γουίλι Γουόλς, κάλεσε τις κυβερνήσεις σε καλύτερο συντονισμό προκειμένου να ενισχυθεί η στήριξη στον κλάδο.
«Αποφάσεις όπως αυτές για τους ελέγχους επιβατών για κορωνοϊό, εντείνουν το μπέρδεμα για τους ταξιδιώτες», τόνισε.
Σχετικά με τις προσδοκίες για αύξηση της επιβατικής κίνησης στο β’ εξάμηνο του 2021, ο κ.Γουόλς σημείωσε πως «φαίνεται πως η ζήτηση επιστρέφει και πως υπάρχει μεγαλύτερη θέληση των καταναλωτών για ταξίδια.
Ωστόσο, διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας για τη ζήτηση στο δεύτερο μισό του έτους».
Η διεθνής ζήτηση επιβατών τον Μάιο
Η διεθνής ζήτηση επιβατών τον Μάιο ήταν 85,1% χαμηλότερη από τον Μάιο του 2019, μια μικρή αύξηση από την πτώση 87,2% που καταγράφηκε τον Απρίλιο του 2021 έναντι δύο ετών πριν.
Όλες οι περιοχές με εξαίρεση την Ασία-Ειρηνικό συνέβαλαν σε αυτή τη μέτρια βελτίωση.
Η συνολική εγχώρια ζήτηση μειώθηκε κατά 23,9% σε σχέση με τα επίπεδα πριν από την κρίση (Μάιος 2019). Βελτιώθηκε ελαφρώς σε σχέση με τον Απρίλιο του 2021, όταν η εγχώρια κυκλοφορία μειώθηκε κατά 25,5% έναντι της περιόδου του 2019.
Κίνα και Ρωσία κινούνται θετικά
Η κίνηση της Κίνας και της Ρωσίας συνεχίζει να βρίσκεται σε θετική περιοχή ανάπτυξης σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από το COVID-19.
Αντίθετα η Ινδία και η Ιαπωνία σημείωσαν σημαντική επιδείνωση εν μέσω νέων παραλλαγών και εστιών.
Διεθνείς αγορές επιβατών
Η διεθνής κίνηση των ευρωπαϊκών αερομεταφορέων τον Μάιο μειώθηκε 84,7% έναντι του Μαΐου 2019. Βελτιώθηκε από τη μείωση κατά 87,7% τον Απρίλιο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2019.
Η χωρητικότητα μειώθηκε 75,7% και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε 31,3 ποσοστιαίες μονάδες σε 52,9%.
Οι αεροπορικές εταιρείες Ασίας-Ειρηνικού
Οι αεροπορικές εταιρείες Ασίας-Ειρηνικού σημείωσαν πτώση της διεθνούς κίνησης τον Μάιο κατά 94,3% σε σύγκριση με τον Μάιο του 2019. Κλασματικά χειρότερα από την πτώση 94,2% που σημειώθηκε τον Απρίλιο του 2021 σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019.
Η περιοχή παρουσίασε την απότομη πτώση της κίνησης για δέκατο συνεχή μήνα. Η χωρητικότητα μειώθηκε 86,4%. Και ο συντελεστής φόρτωσης βυθίστηκε 45,5 εκατοστιαίες μονάδες σε 33,2%, το χαμηλότερο μεταξύ περιφερειών.
Οι αεροπορικές εταιρείες της Μέσης Ανατολής
Οι αεροπορικές εταιρείες της Μέσης Ανατολής σημείωσαν πτώση της ζήτησης κατά 81,3% τον Μάιο σε σύγκριση με τον Μάιο του 2019, βελτιώνοντας ελαφρώς τη μείωση 82,9% τον Απρίλιο, έναντι του ίδιου μήνα το 2019.
Η χωρητικότητα μειώθηκε κατά 63,7% και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε κατά 35,3 ποσοστιαίες μονάδες σε 37,7%.
Οι αεροπορικές εταιρείες της Βόρειας Αμερικής
Η ζήτηση των αερομεταφορέων της Βόρειας Αμερικής μειώθηκε κατά 74,4% σε σύγκριση με την περίοδο του 2019, μια βελτίωση σε σχέση με την πτώση του 77,6% τον Απρίλιο έναντι δύο ετών πριν.
Η χωρητικότητα κρεμάστηκε 58,5% και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε 32,2 εκατοστιαίες μονάδες σε 51,7%.
Οι αεροπορικές εταιρείες της Λατινικής Αμερικής
Οι αεροπορικές εταιρείες της Λατινικής Αμερικής σημείωσαν πτώση της ζήτησης κατά 75,1% τον Μάιο, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2019, βελτιώθηκαν σημαντικά σε σχέση με την πτώση του 80,9% τον Απρίλιο σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019.
Η χωρητικότητα του Μαΐου μειώθηκε κατά 69,9% και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε 14,6 ποσοστιαίες μονάδες σε 69,5% , ο οποίος ήταν ο υψηλότερος συντελεστής φόρτωσης μεταξύ των περιοχών για τον όγδοο συνεχόμενο μήνα.
Οι αεροπορικές εταιρείες της Αφρικής
Η κίνηση των αφρικανικών αεροπορικών εταιρειών μειώθηκε κατά 71,4% τον Μάιο έναντι του Μαΐου πριν από δύο χρόνια, κέρδος από τη μείωση κατά 75,6% τον Απρίλιο σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019.
Η χωρητικότητα του Μαΐου μειώθηκε 61,8% έναντι του Μαΐου 2019 και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε 16,9 ποσοστιαίες μονάδες σε 50,2%.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Αυτό ήταν κέρδος σε σχέση με τη μείωση κατά 65,2% που σημειώθηκε τον Απρίλιο του 2021 σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019.
Όπως υπογραμμίζει η IATA τόσο η διεθνής όσο και η εγχώρια ταξιδιωτική ζήτηση παρουσίασαν οριακές βελτιώσεις τον Μάιο του 2021, σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, αλλά η κίνηση παρέμεινε πολύ κάτω από τα επίπεδα πριν από την πανδημία.
Η ανάκαμψη στη διεθνή κυκλοφορία ειδικότερα συνέχισε να εμποδίζεται από εκτεταμένους κυβερνητικούς περιορισμούς ταξιδιού.
Γουίλι Γουόλς: «Διατηρούμε επιφυλάξεις για τη ζήτηση στο δεύτερο μισό του έτους»
Ο γενικός διευθυντής της IATA Γουίλι Γουόλς, κάλεσε τις κυβερνήσεις σε καλύτερο συντονισμό προκειμένου να ενισχυθεί η στήριξη στον κλάδο.
«Αποφάσεις όπως αυτές για τους ελέγχους επιβατών για κορωνοϊό, εντείνουν το μπέρδεμα για τους ταξιδιώτες», τόνισε.
Σχετικά με τις προσδοκίες για αύξηση της επιβατικής κίνησης στο β’ εξάμηνο του 2021, ο κ.Γουόλς σημείωσε πως «φαίνεται πως η ζήτηση επιστρέφει και πως υπάρχει μεγαλύτερη θέληση των καταναλωτών για ταξίδια.
Ωστόσο, διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας για τη ζήτηση στο δεύτερο μισό του έτους».
Η διεθνής ζήτηση επιβατών τον Μάιο
Η διεθνής ζήτηση επιβατών τον Μάιο ήταν 85,1% χαμηλότερη από τον Μάιο του 2019, μια μικρή αύξηση από την πτώση 87,2% που καταγράφηκε τον Απρίλιο του 2021 έναντι δύο ετών πριν.
Όλες οι περιοχές με εξαίρεση την Ασία-Ειρηνικό συνέβαλαν σε αυτή τη μέτρια βελτίωση.
Η συνολική εγχώρια ζήτηση μειώθηκε κατά 23,9% σε σχέση με τα επίπεδα πριν από την κρίση (Μάιος 2019). Βελτιώθηκε ελαφρώς σε σχέση με τον Απρίλιο του 2021, όταν η εγχώρια κυκλοφορία μειώθηκε κατά 25,5% έναντι της περιόδου του 2019.
Κίνα και Ρωσία κινούνται θετικά
Η κίνηση της Κίνας και της Ρωσίας συνεχίζει να βρίσκεται σε θετική περιοχή ανάπτυξης σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από το COVID-19.
Αντίθετα η Ινδία και η Ιαπωνία σημείωσαν σημαντική επιδείνωση εν μέσω νέων παραλλαγών και εστιών.
Διεθνείς αγορές επιβατών
Η διεθνής κίνηση των ευρωπαϊκών αερομεταφορέων τον Μάιο μειώθηκε 84,7% έναντι του Μαΐου 2019. Βελτιώθηκε από τη μείωση κατά 87,7% τον Απρίλιο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2019.
Η χωρητικότητα μειώθηκε 75,7% και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε 31,3 ποσοστιαίες μονάδες σε 52,9%.
Οι αεροπορικές εταιρείες Ασίας-Ειρηνικού
Οι αεροπορικές εταιρείες Ασίας-Ειρηνικού σημείωσαν πτώση της διεθνούς κίνησης τον Μάιο κατά 94,3% σε σύγκριση με τον Μάιο του 2019. Κλασματικά χειρότερα από την πτώση 94,2% που σημειώθηκε τον Απρίλιο του 2021 σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019.
Η περιοχή παρουσίασε την απότομη πτώση της κίνησης για δέκατο συνεχή μήνα. Η χωρητικότητα μειώθηκε 86,4%. Και ο συντελεστής φόρτωσης βυθίστηκε 45,5 εκατοστιαίες μονάδες σε 33,2%, το χαμηλότερο μεταξύ περιφερειών.
Οι αεροπορικές εταιρείες της Μέσης Ανατολής
Οι αεροπορικές εταιρείες της Μέσης Ανατολής σημείωσαν πτώση της ζήτησης κατά 81,3% τον Μάιο σε σύγκριση με τον Μάιο του 2019, βελτιώνοντας ελαφρώς τη μείωση 82,9% τον Απρίλιο, έναντι του ίδιου μήνα το 2019.
Η χωρητικότητα μειώθηκε κατά 63,7% και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε κατά 35,3 ποσοστιαίες μονάδες σε 37,7%.
Οι αεροπορικές εταιρείες της Βόρειας Αμερικής
Η ζήτηση των αερομεταφορέων της Βόρειας Αμερικής μειώθηκε κατά 74,4% σε σύγκριση με την περίοδο του 2019, μια βελτίωση σε σχέση με την πτώση του 77,6% τον Απρίλιο έναντι δύο ετών πριν.
Η χωρητικότητα κρεμάστηκε 58,5% και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε 32,2 εκατοστιαίες μονάδες σε 51,7%.
Οι αεροπορικές εταιρείες της Λατινικής Αμερικής
Οι αεροπορικές εταιρείες της Λατινικής Αμερικής σημείωσαν πτώση της ζήτησης κατά 75,1% τον Μάιο, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2019, βελτιώθηκαν σημαντικά σε σχέση με την πτώση του 80,9% τον Απρίλιο σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019.
Η χωρητικότητα του Μαΐου μειώθηκε κατά 69,9% και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε 14,6 ποσοστιαίες μονάδες σε 69,5% , ο οποίος ήταν ο υψηλότερος συντελεστής φόρτωσης μεταξύ των περιοχών για τον όγδοο συνεχόμενο μήνα.
Οι αεροπορικές εταιρείες της Αφρικής
Η κίνηση των αφρικανικών αεροπορικών εταιρειών μειώθηκε κατά 71,4% τον Μάιο έναντι του Μαΐου πριν από δύο χρόνια, κέρδος από τη μείωση κατά 75,6% τον Απρίλιο σε σύγκριση με τον Απρίλιο του 2019.
Η χωρητικότητα του Μαΐου μειώθηκε 61,8% έναντι του Μαΐου 2019 και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε 16,9 ποσοστιαίες μονάδες σε 50,2%.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών