Η συνολική εμπιστοσύνη υπονομεύτηκε από τη μειωμένη αισιοδοξία σχετικά με τα προσωπικά οικονομικά
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη των Βρετανών μειώθηκε κατά μία ποσοστιαία μονάδα το τρίτο τρίμηνο του 2021.
Αυτό αποκαλύπτουν τα τελευταία στοιχεία του Consumer Tracker, της Deloitte.
Ωστόσο, η Deloitte είπε ότι παρατηρήθηκαν «ισχυρές δαπάνες» σε ορισμένες κατηγορίες συμπεριλαμβανομένων των διακοπών.
Το Deloitte Consumer Tracker μετρά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε τριμηνιαία βάση εδώ και 10 χρόνια.
Η πιο πρόσφατη ανάλυση βασίζεται σε απαντήσεις από 3.185 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο μεταξύ 17 και 20 Σεπτεμβρίου.
Η συνολική εμπιστοσύνη υπονομεύτηκε από τη μειωμένη αισιοδοξία σχετικά με τα προσωπικά οικονομικά. Ιδιαίτερα στο επίπεδο του χρέους και του διαθέσιμου εισοδήματος των νοικοκυριών.
Ωστόσο, οι καταναλωτές έδωσαν τις προαιρετικές δαπάνες σε θετικό έδαφος το τρίτο τρίμηνο, στο +2%, για πρώτη φορά από την έναρξη του Deloitte Consumer Tracker.
«Ο ενθουσιασμός των καταναλωτών για δαπάνες αναψυχής μετά το άνοιγμα της οικονομίας στο δεύτερο τρίμηνο συνεχίστηκε και στο τρίτο τρίμηνο. Υποβοηθούμενος από το άνοιγμα περισσότερων διεθνών προορισμών, δήλωσε η Deloitte.
Σχεδόν σε κάθε υποτομέα αναψυχής παρατηρήθηκαν μεγάλες δαπάνες. Κυρίως στις διακοπές (μικρές και μεγάλες), στον πολιτισμό και στην ψυχαγωγία και στην παρακολούθηση ζωντανών αθλητικών εκδηλώσεων».
Πάνω από το ένα τρίτο (36%) των καταναλωτών δήλωσαν ότι οι συνολικές δαπάνες τους αυξήθηκαν τους τελευταίους τρεις μήνες. Αυτό οφείλεται κυρίως λόγω της αύξησης των λογαριασμών κοινής ωφέλειας και των δαπανών μεταφοράς, καθώς οι περισσότεροι εργαζόμενοι επέστρεψαν στα γραφεία τους.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Αυτό αποκαλύπτουν τα τελευταία στοιχεία του Consumer Tracker, της Deloitte.
Ωστόσο, η Deloitte είπε ότι παρατηρήθηκαν «ισχυρές δαπάνες» σε ορισμένες κατηγορίες συμπεριλαμβανομένων των διακοπών.
Το Deloitte Consumer Tracker μετρά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε τριμηνιαία βάση εδώ και 10 χρόνια.
Η πιο πρόσφατη ανάλυση βασίζεται σε απαντήσεις από 3.185 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο μεταξύ 17 και 20 Σεπτεμβρίου.
Η συνολική εμπιστοσύνη υπονομεύτηκε από τη μειωμένη αισιοδοξία σχετικά με τα προσωπικά οικονομικά. Ιδιαίτερα στο επίπεδο του χρέους και του διαθέσιμου εισοδήματος των νοικοκυριών.
Ωστόσο, οι καταναλωτές έδωσαν τις προαιρετικές δαπάνες σε θετικό έδαφος το τρίτο τρίμηνο, στο +2%, για πρώτη φορά από την έναρξη του Deloitte Consumer Tracker.
«Ο ενθουσιασμός των καταναλωτών για δαπάνες αναψυχής μετά το άνοιγμα της οικονομίας στο δεύτερο τρίμηνο συνεχίστηκε και στο τρίτο τρίμηνο. Υποβοηθούμενος από το άνοιγμα περισσότερων διεθνών προορισμών, δήλωσε η Deloitte.
Σχεδόν σε κάθε υποτομέα αναψυχής παρατηρήθηκαν μεγάλες δαπάνες. Κυρίως στις διακοπές (μικρές και μεγάλες), στον πολιτισμό και στην ψυχαγωγία και στην παρακολούθηση ζωντανών αθλητικών εκδηλώσεων».
Πάνω από το ένα τρίτο (36%) των καταναλωτών δήλωσαν ότι οι συνολικές δαπάνες τους αυξήθηκαν τους τελευταίους τρεις μήνες. Αυτό οφείλεται κυρίως λόγω της αύξησης των λογαριασμών κοινής ωφέλειας και των δαπανών μεταφοράς, καθώς οι περισσότεροι εργαζόμενοι επέστρεψαν στα γραφεία τους.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών