Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι απαιτήσεις έχουν οι ταξιδιώτες από τα ενοικιαζόμενα καταλύματα

Τι απαιτήσεις έχουν οι ταξιδιώτες από τα ενοικιαζόμενα καταλύματα
Οι προσδοκίες των ταξιδιωτών που επιλέγουν ενοικιαζόμενα καταλύματα -ακόμα και για πρώτη φορά- φτάνουν στο υψηλό όλων των εποχών

Την ποιότητα, την ασφάλεια και την καθαριότητα συνεχίζουν να θέτουν στο προσκήνιο οι ταξιδιώτες που επιλέγουν για τις διακοπές τους ενοικιαζόμενα καταλύματα.
Αυτό διαπιστώθηκε σε έρευνα της Breezeway σε περισσότερους από 4.000 ταξιδιώτες και 700 επαγγελματίες διαχειριστές ενοικίασης διακοπών.
Ωστόσο οι προσδοκίες των ταξιδιωτών που επιλέγουν ενοικιαζόμενα καταλύματα -ακόμα και για πρώτη φορά- φτάνουν στο υψηλό όλων των εποχών.

  • Το 31% των διαχειριστών ακινήτων πιστεύει ότι οι αυξανόμενες προσδοκίες των επισκεπτών έχουν καταστήσει πιο δύσκολη την παροχή υπηρεσιών εντός του ακινήτου.
  • Το 54% των διαχειριστών ανέφερε υψηλότερες απαιτήσεις και περισσότερες ερωτήσεις από τους επισκέπτες τα τελευταία δύο χρόνια.

Ευκαιρίες για ολοκληρωμένες και αυτοματοποιημένες τεχνολογικές λύσεις

Πέρυσι στην έρευνα της Breezeway, το 93% πίστευε ότι οι αυξημένες προσδοκίες των επισκεπτών σχετικά με τον καθαρισμό και την ασφάλεια θα παρέμεναν μετά την πανδημία.
Αυτή η πρόβλεψη ισχύει και το 2022. Πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες (56%) λένε ότι η καθαριότητα και η ασφάλεια του καταλύματος είναι ο νούμερο ένα παράγοντας που συμβάλλει σε μια εμπειρία ενοικίασης διακοπών πέντε αστέρων.

Η επικοινωνία των επισκεπτών είναι το κλειδί

Οι προσδοκίες των επισκεπτών αυξάνουν τα πρότυπα σε όλους τους τομείς για τη βιομηχανία ενοικίασης διακοπών, ανοίγοντας τον δρόμο για την εμφάνιση άλλων παραγόντων διαφοροποίησης.
Συμπεριλαμβανομένης της απρόσκοπτης επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών – που μπορούν να επιτευχθούν μέσω ενσωματωμένης τεχνολογίας.

  • Το 76% των διαχειριστών ακινήτων επικοινωνεί ενεργά με τους επισκέπτες του, σε σύγκριση με μόλις 40% το 2021.
  • Το 25% των διαχειριστών ακινήτων δημιουργεί πρόσθετα έσοδα από την προσφορά παρατεταμένης διαμονής στους επισκέπτες τους.
  • Το 35% των διαχειριστών ακινήτων αναφέρει αύξηση στις επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και τις παραπομπές ιδιοκτητών ως αποτέλεσμα της χρήσης μιας λύσης αποστολής μηνυμάτων.

«Τα τελευταία δύο χρόνια, οι προσδοκίες των επισκεπτών παρέμειναν σταθερά υψηλές, ακόμα και σε αυτούς που έμειναν σε ενοικιαζόμενα για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, επισημαίνει ο Jeremy Gall, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Breezeway.
Σε προηγούμενες έρευνες, η καθαριότητα του ακινήτου ξεχώριζε ως νέα, επείγουσα προτεραιότητα για τους επισκέπτες. Τώρα έχει γίνει πλέον ο πυλώνας μιας ποιοτικής εμπειρίας ενοικίασης διακοπών ως αποτέλεσμα της πανδημίας Covid-19.
Παράλληλα οδηγεί τα πρότυπα υψηλότερα επιβάλλοντας τόσο στους ιδιοκτήτες όσο και στους διαχειριστές να αναζητήσουν νέους τρόπους για να διαφοροποιήσουν τα ακίνητα τους».

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης