
H Ford επιχειρεί να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά, καθώς η κυβέρνηση Trump έχει επιβάλει δασμούς 25% σε όλα τα εισαγόμενα οχήματα προς τις Ηνωμένες Πολιτείες
Η Ford εγκαινίασε μια νέα διαφημιστική εκστρατεία που αναδεικνύει τη δυναμική παρουσία της στις Ηνωμένες Πολιτείες, προσφέροντας ειδικές εκπτώσεις στους Αμερικανούς καταναλωτές.
Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται σε μια περίοδο έντονων ανακατατάξεων στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς οι νέοι δασμοί που επέβαλε ο Πρόεδρος Donald Trump τέθηκαν σε εφαρμογή από τις 3 Απριλίου.
Με τίτλο «From America, For America», η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη Wieden+Kennedy New York και κάνει το ντεμπούτο της με ένα τηλεοπτικό σποτ που υπογραμμίζει τη δέσμευση της Ford προς τους Αμερικανούς εργαζόμενους και τη συνολική συνεισφορά της στην οικονομία των ΗΠΑ.
Μάλιστα, ο διάσημος ηθοποιός Bryan Cranston, γνωστός για την εμβληματική ενσάρκωση του Walter White στο Breaking Bad, αναλαμβάνει την αφήγηση της διαφήμισης, τονίζοντας τη μοναδική θέση της Ford στον τομέα της απασχόλησης και της παραγωγής.
Συγκεκριμένα, επισημαίνει ότι η εταιρεία απασχολεί τον μεγαλύτερο αριθμό ωρομίσθιων εργαζομένων και κατασκευάζει τα περισσότερα οχήματα εντός των Ηνωμένων Πολιτειών.
Παράλληλα, η διαφήμιση κάνει έμμεση αναφορά στην πρωτόγνωρη συγκυρία που αντιμετωπίζει ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας, υπαινισσόμενη τη σημαντική επίδραση των νέων δασμών στις διεθνείς εισαγωγές.
Προσφορά με «τιμές υπαλλήλων» για τους καταναλωτές
Το τηλεοπτικό σποτ κορυφώνεται με μια ιδιαίτερα δελεαστική προσφορά για τους υποψήφιους αγοραστές.
Συγκεκριμένα, η Ford δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν όχημα σε τιμή υπαλλήλου, δηλαδή στην ίδια τιμή με αυτή που ισχύει για τους εργαζομένους της εταιρείας.
Η προσφορά καλύπτει τα περισσότερα μοντέλα του 2024 και 2025 και θα παραμείνει σε ισχύ έως τις 2 Ιουνίου.
Η καμπάνια θα προβληθεί σε τηλεοπτικά δίκτυα – ξεκινώντας από τη μετάδοση των αγώνων του Final Four το προσεχές Σαββατοκύριακο – καθώς και σε ψηφιακές πλατφόρμες streaming, έντυπα μεγάλης κυκλοφορίας όπως τα Wall Street Journal, New York Times και Washington Post, αλλά και σε υπαίθρια διαφημιστικά μέσα.
Η Ford και αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία υπό την πίεση των δασμών
Με αυτή την κίνηση, η Ford επιχειρεί να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά, καθώς η κυβέρνηση Trump έχει επιβάλει δασμούς 25% σε όλα τα εισαγόμενα οχήματα προς τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Σύμφωνα με στοιχεία της S&P Global Mobility, σχεδόν το 50% των 16 εκατομμυρίων νέων αυτοκινήτων που αγοράστηκαν πέρυσι στις ΗΠΑ προέρχονταν από εισαγωγές.
Οι Volvo, Volkswagen και Hyundai συγκαταλέγονται στις εταιρείες που εκτιμάται ότι θα πληγούν περισσότερο από τους νέους δασμούς, ενώ αντίθετα η Ford, η General Motors και η Honda, οι οποίες κατασκευάζουν το μεγαλύτερο μέρος των οχημάτων τους εντός των ΗΠΑ, φαίνεται να βρίσκονται σε πλεονεκτικότερη θέση.
Η Ford διατηρεί τη μεγαλύτερη παραγωγική βάση αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, με μόλις το 21% των οχημάτων της να προέρχονται από εισαγωγές.
Αντίστοιχα, η General Motors εισάγει το 46% των οχημάτων που διαθέτει στην αμερικανική αγορά.
Ford: «Είμαστε εδώ για να στηρίξουμε τους καταναλωτές»
Αντιλαμβανόμενη το κλίμα αβεβαιότητας, η Ford εξέδωσε επίσημη δήλωση, στην οποία επισημαίνει:
«Κατανοούμε ότι για πολλούς Αμερικανούς αυτή είναι μια περίοδος αβεβαιότητας. Είτε προσπαθείτε να ανταπεξέλθετε σε μια οικονομία που αλλάζει, είτε απλώς χρειάζεστε ένα αξιόπιστο όχημα για την οικογένειά σας, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Διαθέτουμε απόθεμα και μεγάλη ποικιλία για να καλύψουμε τις ανάγκες των καταναλωτών.»
Με τη νέα της καμπάνια, η Ford επιχειρεί να ενισχύσει τον δεσμό της με το αμερικανικό κοινό, προβάλλοντας την πατριωτική της ταυτότητα και το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα σε μια αγορά που μεταβάλλεται δυναμικά λόγω των νέων εμπορικών πολιτικών.
www.bankingnews.gr
Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται σε μια περίοδο έντονων ανακατατάξεων στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς οι νέοι δασμοί που επέβαλε ο Πρόεδρος Donald Trump τέθηκαν σε εφαρμογή από τις 3 Απριλίου.
Με τίτλο «From America, For America», η καμπάνια δημιουργήθηκε από τη Wieden+Kennedy New York και κάνει το ντεμπούτο της με ένα τηλεοπτικό σποτ που υπογραμμίζει τη δέσμευση της Ford προς τους Αμερικανούς εργαζόμενους και τη συνολική συνεισφορά της στην οικονομία των ΗΠΑ.
Μάλιστα, ο διάσημος ηθοποιός Bryan Cranston, γνωστός για την εμβληματική ενσάρκωση του Walter White στο Breaking Bad, αναλαμβάνει την αφήγηση της διαφήμισης, τονίζοντας τη μοναδική θέση της Ford στον τομέα της απασχόλησης και της παραγωγής.
Συγκεκριμένα, επισημαίνει ότι η εταιρεία απασχολεί τον μεγαλύτερο αριθμό ωρομίσθιων εργαζομένων και κατασκευάζει τα περισσότερα οχήματα εντός των Ηνωμένων Πολιτειών.
Παράλληλα, η διαφήμιση κάνει έμμεση αναφορά στην πρωτόγνωρη συγκυρία που αντιμετωπίζει ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας, υπαινισσόμενη τη σημαντική επίδραση των νέων δασμών στις διεθνείς εισαγωγές.
Προσφορά με «τιμές υπαλλήλων» για τους καταναλωτές
Το τηλεοπτικό σποτ κορυφώνεται με μια ιδιαίτερα δελεαστική προσφορά για τους υποψήφιους αγοραστές.
Συγκεκριμένα, η Ford δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αποκτήσουν όχημα σε τιμή υπαλλήλου, δηλαδή στην ίδια τιμή με αυτή που ισχύει για τους εργαζομένους της εταιρείας.
Η προσφορά καλύπτει τα περισσότερα μοντέλα του 2024 και 2025 και θα παραμείνει σε ισχύ έως τις 2 Ιουνίου.
Η καμπάνια θα προβληθεί σε τηλεοπτικά δίκτυα – ξεκινώντας από τη μετάδοση των αγώνων του Final Four το προσεχές Σαββατοκύριακο – καθώς και σε ψηφιακές πλατφόρμες streaming, έντυπα μεγάλης κυκλοφορίας όπως τα Wall Street Journal, New York Times και Washington Post, αλλά και σε υπαίθρια διαφημιστικά μέσα.
Η Ford και αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία υπό την πίεση των δασμών
Με αυτή την κίνηση, η Ford επιχειρεί να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά, καθώς η κυβέρνηση Trump έχει επιβάλει δασμούς 25% σε όλα τα εισαγόμενα οχήματα προς τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Σύμφωνα με στοιχεία της S&P Global Mobility, σχεδόν το 50% των 16 εκατομμυρίων νέων αυτοκινήτων που αγοράστηκαν πέρυσι στις ΗΠΑ προέρχονταν από εισαγωγές.
Οι Volvo, Volkswagen και Hyundai συγκαταλέγονται στις εταιρείες που εκτιμάται ότι θα πληγούν περισσότερο από τους νέους δασμούς, ενώ αντίθετα η Ford, η General Motors και η Honda, οι οποίες κατασκευάζουν το μεγαλύτερο μέρος των οχημάτων τους εντός των ΗΠΑ, φαίνεται να βρίσκονται σε πλεονεκτικότερη θέση.
Η Ford διατηρεί τη μεγαλύτερη παραγωγική βάση αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, με μόλις το 21% των οχημάτων της να προέρχονται από εισαγωγές.
Αντίστοιχα, η General Motors εισάγει το 46% των οχημάτων που διαθέτει στην αμερικανική αγορά.
Ford: «Είμαστε εδώ για να στηρίξουμε τους καταναλωτές»
Αντιλαμβανόμενη το κλίμα αβεβαιότητας, η Ford εξέδωσε επίσημη δήλωση, στην οποία επισημαίνει:
«Κατανοούμε ότι για πολλούς Αμερικανούς αυτή είναι μια περίοδος αβεβαιότητας. Είτε προσπαθείτε να ανταπεξέλθετε σε μια οικονομία που αλλάζει, είτε απλώς χρειάζεστε ένα αξιόπιστο όχημα για την οικογένειά σας, είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε.
Διαθέτουμε απόθεμα και μεγάλη ποικιλία για να καλύψουμε τις ανάγκες των καταναλωτών.»
Με τη νέα της καμπάνια, η Ford επιχειρεί να ενισχύσει τον δεσμό της με το αμερικανικό κοινό, προβάλλοντας την πατριωτική της ταυτότητα και το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα σε μια αγορά που μεταβάλλεται δυναμικά λόγω των νέων εμπορικών πολιτικών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών