Τελευταία Νέα
Μαύρη Πένα

Νέο δόγμα: Παροχές σε πολλές δόσεις... μελέτησαν το παρελθόν και άλλαξαν στρατηγική

Νέο δόγμα: Παροχές σε πολλές δόσεις... μελέτησαν το παρελθόν και άλλαξαν στρατηγική
Προηγήθηκε, όπως λέγεται, ενδελεχής έρευνα
Σχετικά Άρθρα
Η κυβέρνηση, με τη γνωστή πλέον επιμονή της στην επικοινωνιακή τακτική, φαίνεται να έχει καταλήξει σε ένα νέο δόγμα παροχών: αποσπασματικές ανακοινώσεις ελαφρύνσεων, προσεκτικά χρονολογημένες ώστε να μη σπαταληθεί το πολιτικό τους κεφάλαιο σε μια και μόνη στιγμή.

Η στροφή αυτή δεν είναι τυχαία.
Προηγήθηκε, όπως λέγεται, ενδελεχής έρευνα, η οποία ανέδειξε ένα στοιχείο σχεδόν διδακτικού χαρακτήρα: το 2003, το διευρυμένο πακέτο παροχών που ανακοίνωσε ο Κώστας Σημίτης - μια κίνηση με σαφές προεκλογικό πρόσημο - είχε ελάχιστη επίδραση στο εκλογικό σώμα.
Μόλις 0,8% των ψηφοφόρων που κατέληξαν να στηρίξουν το ΠΑΣΟΚ φάνηκαν να επηρεάζονται θετικά.

Από τότε, λοιπόν, το μάθημα φαίνεται να έχει εμπεδωθεί: οι πολίτες ξεχνούν τις παροχές αλλά θυμούνται τις περικοπές. Κι έτσι, αντί για θεαματικές εξαγγελίες που χάνονται στο θόρυβο της πολιτικής φθοράς, αυτό που επιλέγεται είναι η σταδιακή και στοχευμένη διάχυση θετικών μέτρων και με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργείται κάθε τόσο ένα μικρό success story.

Πρόκειται για μια πολιτική οικονομία των εντυπώσεων.
Η κοινωνία ίσως δυσκολεύεται να παρακολουθήσει το αφήγημα, ωστόσο η κυβέρνηση μοιάζει πεπεισμένη ότι αυτή είναι η μόνη ρεαλιστική στρατηγική για να παραμείνει στο προσκήνιο.
Όχι με όραμα, αλλά με ρυθμισμένες δόσεις θετικών ειδήσεων καθότι οι μαζικές παροχές κοστίζουν πολύ και αποδίδουν λίγο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης